Maar trouwen doe je toch sowieso achter gesloten deuren met alleen mensen die jij uitnodigt?quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nee hoor..
Maar ik vind trouwen gewoon een prive aangelegenheid..
Ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen meekijken, die ik niet ken..
Dat meen je niet.quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat is idd ook wel zo ..![]()
Toen mijn oom in Leiden ging trouwen, kon elke 'vreemde' gewoon mee de trouwzaal in en meekijken..
Er zaten toen ook mensen, die hun ook echt niet bekend voorkwamen..
Ow neeeee?quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat meen je niet.![]()
Jezus, dat doe je toch niet?
Wat een vette auto-keus zeg! Wij zijn nog niet uit over de trouwauto. Hebben wel een idee, maar het is een van de dingen die nog afhangen van het budgetquote:Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC.. Wij trouwen op een boot ..![]()
Dus niet op het Gemeentehuis met al die mensen die komen spieken..![]()
Om naar de boot te gaan hebben we een hagelwitte Bentley.. met dieprode accenten.. (mijn keuze)
En om naar de feestlocatie te gaan en om foto's te maken hebben we een Excalibur.. (wederhelfts keuze)
1 auto werd per 4 uur aangeboden, dus hebben we netjes gedeeld.. 2 om 2
Zowaar kon dat .. dus dat hebben we dan ook zeker gedaan ..
En had ik al gezegd dat het busje echtis.. ik kan mijn ogen er niet vanaf houden!
Bij ons was er ook een totaal vreemde in de zaal,vond het zo belachlijk! Op dat moment dacht ik nog van,wie is dat nou? Maargoed op zo'n moment zit je natuurlijk met je hoofd ergens anders dus dat was in een flits,toen ik later de foto's van de fotograag te zien kreeg zag ik haar natuurlijk ook op een stel foto's en dat vond ik echt niet leuk! Belachlijk gewoon,wie gaat er nou naar een bruiloft van een wildvreemdequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Toen mijn oom in Leiden ging trouwen, kon elke 'vreemde' gewoon mee de trouwzaal in en meekijken..
Er zaten toen ook mensen, die hun ook echt niet bekend voorkwamen..
Mooie dag Dippy, nog met een speciale reden?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Ik trouw volgend jaar 26-06-2009, net zoals nelisb
Dat gaat lekker danquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag de ringen gevonden! Ze zijn echt perfect, we zijn er zo gelukkig mee. Nu alleen nog het pak van mijn aanstaande en de jurkjes voor de kinderen en dan zijn we klaar...
En het trouwvervoer, daar zijn we nog altijd niet uit. Ik vind 350 tot 500 euro echt veel te duur. Zo veel interesseert het me/ons niet. Maar de alternatieven zijn beperkt. Ik bedoel: probeer maar eens met een jurk van een meter doorsnee achterin een 207 te komen...
Tips, iemand...?
Je staat in de OP en in Wiki.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Waarom duur?quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
En het trouwvervoer, daar zijn we nog altijd niet uit. Ik vind 350 tot 500 euro echt veel te duur. Zo veel interesseert het me/ons niet. Maar de alternatieven zijn beperkt. Ik bedoel: probeer maar eens met een jurk van een meter doorsnee achterin een 207 te komen...
Tips, iemand...?
Wij hebben vandaag een witte Kever cabrio geregeld, voor 269 euroquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag de ringen gevonden! Ze zijn echt perfect, we zijn er zo gelukkig mee. Nu alleen nog het pak van mijn aanstaande en de jurkjes voor de kinderen en dan zijn we klaar...
Tips, iemand...?
op die dag zijn we precies 2 jaar samenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef nelisb het volgende:
[..]
Mooie dag Dippy, nog met een speciale reden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |