abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62538830
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 20:40 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]

Nee hoor..

Maar ik vind trouwen gewoon een prive aangelegenheid..
Ik vind het gewoon niet zo leuk als mensen meekijken, die ik niet ken..
Maar trouwen doe je toch sowieso achter gesloten deuren met alleen mensen die jij uitnodigt?
Andere mensen zien je alleen als je naar binnen en naar buiten loopt.

Neemt niet weg dat een boot natuurlijk heel erg leuk is.
There is no love sincerer than the love of food.
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:42:35 #127
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62539926
Dat is idd ook wel zo ..

Toen mijn oom in Leiden ging trouwen, kon elke 'vreemde' gewoon mee de trouwzaal in en meekijken..
Er zaten toen ook mensen, die hun ook echt niet bekend voorkwamen..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_62539964
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Dat is idd ook wel zo ..

Toen mijn oom in Leiden ging trouwen, kon elke 'vreemde' gewoon mee de trouwzaal in en meekijken..
Dat meen je niet.
Jezus, dat doe je toch niet?
  maandag 20 oktober 2008 @ 21:56:24 #129
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62540345
Yup.. ik snap best dat mensen benieuwd zijn hoe en wat..
Maar ik vond dit ook serieus over the top

Trouwens jij gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk..
Ut duurt nog wel even ..
  maandag 20 oktober 2008 @ 22:08:53 #130
151515 verita
Happy days
pi_62540742
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:44 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat meen je niet.
Jezus, dat doe je toch niet?
Ow neeeee?
Ik ken heel veel mensen die 'zomaar' gaan kijken bij een huwelijk Snap werkelijk niet wat daar aan is.
Ik zou het zelf nooit doen. Gelukkig kwamen er bij ons huwelijk geen partycrashers. Dat kon ook niet, daar niet van, de deur van het kasteeltje was dicht Maar ik zou er ook niet aan moeten denken.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62540767
Dankje.

Ach, er zijn vervelender dingen om op een regenachtige dinsdagmiddag te doen natuurlijk.
pi_62547259
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 17:48 schreef Rijstebuiltje het volgende:
SC.. Wij trouwen op een boot ..
Dus niet op het Gemeentehuis met al die mensen die komen spieken..

Om naar de boot te gaan hebben we een hagelwitte Bentley.. met dieprode accenten.. (mijn keuze)
En om naar de feestlocatie te gaan en om foto's te maken hebben we een Excalibur.. (wederhelfts keuze)

1 auto werd per 4 uur aangeboden, dus hebben we netjes gedeeld.. 2 om 2
Zowaar kon dat .. dus dat hebben we dan ook zeker gedaan ..

En had ik al gezegd dat het busje echt is.. ik kan mijn ogen er niet vanaf houden!
Wat een vette auto-keus zeg! Wij zijn nog niet uit over de trouwauto. Hebben wel een idee, maar het is een van de dingen die nog afhangen van het budget
O+ 11-06-2009 O+
pi_62548681
Ik trouw volgend jaar 26-06-2009, net zoals nelisb
pi_62549206
quote:
Op maandag 20 oktober 2008 21:42 schreef Rijstebuiltje het volgende:

Bij ons was er ook een totaal vreemde in de zaal,vond het zo belachlijk! Op dat moment dacht ik nog van,wie is dat nou? Maargoed op zo'n moment zit je natuurlijk met je hoofd ergens anders dus dat was in een flits,toen ik later de foto's van de fotograag te zien kreeg zag ik haar natuurlijk ook op een stel foto's en dat vond ik echt niet leuk! Belachlijk gewoon,wie gaat er nou naar een bruiloft van een wildvreemde
01-08-2008
pi_62549745
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 10:37 schreef dippy het volgende:
Mooie dag Dippy, nog met een speciale reden?
pi_62553683
Wij hebben afgelopen zaterdag de ringen gevonden! Ze zijn echt perfect, we zijn er zo gelukkig mee. Nu alleen nog het pak van mijn aanstaande en de jurkjes voor de kinderen en dan zijn we klaar...

En het trouwvervoer, daar zijn we nog altijd niet uit. Ik vind 350 tot 500 euro echt veel te duur. Zo veel interesseert het me/ons niet. Maar de alternatieven zijn beperkt. Ik bedoel: probeer maar eens met een jurk van een meter doorsnee achterin een 207 te komen...

Tips, iemand...?
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62554508
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 13:58 schreef CalamityJane het volgende:
Wij hebben afgelopen zaterdag de ringen gevonden! Ze zijn echt perfect, we zijn er zo gelukkig mee. Nu alleen nog het pak van mijn aanstaande en de jurkjes voor de kinderen en dan zijn we klaar...

En het trouwvervoer, daar zijn we nog altijd niet uit. Ik vind 350 tot 500 euro echt veel te duur. Zo veel interesseert het me/ons niet. Maar de alternatieven zijn beperkt. Ik bedoel: probeer maar eens met een jurk van een meter doorsnee achterin een 207 te komen...

Tips, iemand...?
Dat gaat lekker dan Zal blij zijn als wij ook wat meer kunnen afstrepen

Heb zelf niet echt goed gezocht nog naar vervoer, dus kan niet echt helpen, sorry
O+ 11-06-2009 O+
pi_62555667
Nog een hulpvraagje:

Mijn aanstaande zou graag trouwen in een traditioneel trouwkostuum, dus met zo'n lange jas (en een hoed). Weet iemand hoe je daaraan kunt komen zonder de dure trouwmodezaken te moeten bezoeken en wat dat dan ongeveer zou gaan kosten?
[. [__] .]
[+[__]◊]
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 15:35:51 #139
151515 verita
Happy days
pi_62556243
Gewoon huren bij een galakledingverhuurwinkel

Je bedoelt volgens mij een rok-kostuum. Die is hierte huur vanaf 45 euries ongeveer.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
pi_62556673
Had ik ook al bedacht, alleen denk ik dat hij hem wel graag zou willen kopen en dat begrijp ik wel, mijn jurk is ook gekocht. Alleen was die dan weer spotgoedkoop.

Daarbij heeft huren als nadeel, dat het niet op maat wordt gemaakt en bovendien de prijs heel laag, maar de borg heel hoog is.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62557381
Waarschijnlijk bedoel je eerder een jacquet dan een rokkostuum
Tip de Bruin in Amsterdam (www.tipdebruin.nl) heeft smokings, rokkostuums, jaquets e.d voor redelijke prijzen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_62560594
quote:
Je staat in de OP en in Wiki.
pi_62560685
quote:
Gefeliciteerd
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:56:16 #144
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62561015
Dippy.. van harte !
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 19:12:05 #145
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_62561378
quote:

Tips, iemand...?
Waarom duur?
Ik zou comfortabel toch echt wel boven 'proppen' in een klein autootje kiezen..
En zo'n bus/auto gebruik je ongemerkt toch wel een aantal uurtjes ..
pi_62561943
quote:

Tips, iemand...?
Wij hebben vandaag een witte Kever cabrio geregeld, voor 269 euro
En dan mogen we 'm een dag van tevoren ophalen en een dag ná de bruiloft weer terugbrengen. (voor één dag zou het 80 euro minder zijn, maar dat leek me net iets teveel gedoe )
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_62575633
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:29 schreef nelisb het volgende:

[..]

Mooie dag Dippy, nog met een speciale reden?
op die dag zijn we precies 2 jaar samen
pi_62577310
Waarschijnlijk is het al geregeld en mogen we de Pl. Cuda van de baas van mijn zwager gebruiken. Ik vind dat wel een heel lijpe wagen... Hij doet mij een beetje denken aan die plastic autootjes van vroeger, die je via een schansje tegen elkaar op moest laten knallen en dat dan de onderdelen in het rond vlogen, maar mijn zus heeft me verzekerd dat hij in het echt heel gaaf is. Ik ben benieuwd.

@elvy: ik bedoelde idd jacquet, maar gisteren met lief zitten googlen en hij kwam tot de conclusie dat hij het toch niet zo mooi vond... Dus alle deuren staan weer open.
[. [__] .]
[+[__]◊]
pi_62596731
Ik heb jurken gepast!!!

Nog 1 nachtje over slapen op aanraden maar denk wel dat ik hem gevonden heb!!
O+ 11-06-2009 O+
pi_62603534
Ik zal mijn moeder eens bellen om te vragen of mijn jurk al in bad is geweest...
[. [__] .]
[+[__]◊]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')