Jaja...quote:Op zondag 26 oktober 2008 18:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
DAt wordt gezien als onjuist, aluhoedje en weet ik veel niet meer zij. Het is pas common knowledge als het in de Volkskrant,Telegraaf heeft gestaan of het RTL/Journaal heeft item er aan besteed.!?
Ik zie het al helemaal voor me.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:59 schreef Cypress_Hill het volgende:
Er stond een conducteur op het perron en die werd natuurlijk gelaagd door alle woedende potentieele treinreizigers.
sorry voor deze schimpscheutquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:46 schreef BasNijmegen het volgende:
Ja beiden hebben de hele wedstrijd gespeeld. Maar het was echt geen schimp van het spel dat ze in de voorgaande wedstrijden hadden laten zien. De scheids vloot ook om elke scheet en hij had nog nooit van de voordeelregel gehoord. Brock speelde een ongelukkige wedstrijd en nummer 39 Shanon Carmelia speelde helemaal een ongelukkige wedstrijd. Waardoor het middenveld helemaal open lag.
Ach jah.... weten ze ook weer wat verliezen is.
Wát?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Regel is regel, maakt niet wanneer iets ingevoerd is (hell, je ouders hoefden ook geen bromfietscertificaat, maar die nam je toch ook braaf als je wilde scooteren?), en je hebt moedens en willens gereden. Volgens mij heb je hem dan gewoon verdiend...
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle Zuid heeft naast winkel centra's en het centrum op 20 minuten fietsen ook steeds meer zeer vervellende en aggresieve hangjeugd (heb ik afgelopen zaterdag nog mee mogen maken).
Inderdaad best vermoeiend om zo'n post helemaal door te lezen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:01 schreef dontf0kwithme het volgende:
Beste medemensen
Ik kamp de laatste tijd met een serieus probleem
Ik ben 17 jaar en ik ga gewoon naar school zoals het hoort,
Dit jaar moet ik stage lopen wat ik nu ook doe op een kantoor,
De werkzaamheden die ik hier verricht zijn het testen van producten die terug gestuurd zijn door klanten ( Het is een computer bedrijf ) En het verlenen van technische ondersteuning via de telefoon en e-mail.
Mijn week ziet er dus zo uit :
Maandag t/m vrijdag :
8uur stipt opstaan ( meestal 8:15 )
Douchen / Aankleden / Haren doen e.d , Vervolgens pak ik om half 9 de scooter en rij ik richting mijn stage
9:00 : de werkzaamheden beginnen tot half 6.
Half 6 : Ik rij naar mijn werk ( pizzakoerier bij een italiaanse restaurant )
18:00 : ik pak de bezorgscooter en begin met het verrichten van de dagelijkse werkzaamheden
Afwassen / Bijvullen / Schoonmaken / Bezorgen,
22:00 / 22:30 : Ik ga naar huis en zet de computer aan en ik MSN wat en internetten
0:00 / 0:30 : Ik ben moe en ik ga dus naar bed,
Ik loop verder tot woensdag stage en donderdag/vrijdag naar school
Donderdag : 7:45 opstaan douchen enz.
8:30 : School tot 16:30 ( de laaste weken was ik 12 uur klaar en dan ging ik wat rondrijden of dingen doen die moeten gebeuren )
Vervolgens kom ik weer 5 uur aan op me werk en doe de dingen die hier boven staan.
Vrijdag avond na het werken ga ik even wat doen met vrienden ( chillen ergens of uitgaan )
Zaterdag : Ik word wakker om 13:00 ongeveer soms wat later, en douchen / eten. ( tijd om naar de stad te gaan heb ik dus niet ofzo ) 16;00 begin ik weer met werken en dan weer het zelfde verhaal uitgaan of chillen )
Wat het probleem is, ik word moe doordat ik stage loop en werk, en daarnaast geen tijd heb voor een vaste relatie of leuke dingen doen met vrienden. En als ik dan na mijn stage naar me werk ga zie ik hier erg tegen op omdat ik dan al moe ben en bij moet komen van de dag ( het zelfde geld als ik van school kom )
Ik heb al meedere malen aangegeven dat ik minder wil gaan werken maar dit gaat dus niet ( Er zijn geen andere bezorgers op mij na wat mij dus verplicht om te gaan werken, ik kan moeilijk zeggen dat ik niet kom aangezien de baas bevriend is met mijn Oom kan ik hem NIET teleurstellen ) Ik weet van me zelf ook dat de Baas vervangend personeel hoort te zoeken en aan te nemen , maar hier komt dus ook niks van en wat het ergste is er worrd weinig rekening mee gehouden van het feit dat ik van m`n stage / school direct naar mijn werk ga, Het resultaat : Ik word geestelijk en lichamelijk ernstig moe waardoor ik mijn werk niet al te best kan doen omdat ik er simpelweg geen zin meer heb, het gaat gewoon niet en dan kan je wel zeggen van ach man stel je niet zo aan, maar het is gewoon niet anders . Ik ben ook maar een normaal mens en ik heb zo dan ook me rust nodig.
De afgelopen 2 weken hadden we een tijdelijke bezorger die er nu mee gekapt is dus toen werkte ik nog maar 3 dagen in de week.
En ik doe daarnaast ook veel meer dan wat een bezorger hoort te doen , Ik was af , maak schoon dat soort kleine dingen die opstapelen en wat me nog vermoeiender maakt.
Ik maak me dus erg zorgen en denk vaak van ik wil niet werken, ik ben gewoon moe na 6 maanden het zelfde ritueel. Aan de andere kant het verdient niet slecht en dan denk ik bij me zelf van en hoe ga ik aan me geld komen als ik stop met werken als ik gewoon aangeef dat ik niet meer kom en dat ze het maar moeten uitzoeken hoe ze het verder gaan aanpakken.
En dan heb ik soms mijn momenten van ach het werk valt wel mee, of agh ja het is niet anders. maar ik ga er gewoon letterlijk kapot aan. Ik heb geen vrije tijd meer en verlies zo mijn contact met vrienden waardoro ik uiteindelijk toch eenzaam overblijf.
Hoe kan ik dit het beste oplossen, kom aub niet met onzinreacites. Ik verwacht serieuze reacties die mij kunnen helpen.
Samenvatting : Ik ben oververmoeid, en heb gewoon rust nodig maar weet niet hoe ik het moet aanpakken, en ik wil me baas niet teleurstellen na 6 maanden heb ik een redelijk goede band, Ik wil gewoon een oplossing zodat mijn baas zich niet druk maakt en ik gewoon meer vrije tijd heb, zoeken naar ander personeel heb ik ook al gedaan wat niet helpt gewoon ,niemand wil er werken?
Sorry voor zo`n lang verhaal, het zit me echt al weken dwars en ik kan het aan niemand kwijt
Alvast bedankt.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
Word je tijdens een bezoekje aan Zwolle-Zuid op de huid gezeten door agressieve aggresieve hangjeugd, dan is DIT de reden:
[Op dinsdag 28 oktober 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle Zuid heeft naast winkel centra's en het centrum op 20 minuten fietsen ook steeds meer zeer vervellende en aggresieve hangjeugd (heb ik afgelopen zaterdag nog mee mogen maken).]
Autobedrijf zeker...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef ego-tripper het volgende:
die piemelen verlengen me contract niet...
de middenmotors gaan ertussen uit.
Beste stats van de afdeling maar dat doet er niet toe.
Ik wou 1 dag vrij hebben standaard en 1 avond ivm voetballen.
Maar ik moest 7 dagen beschikbaar zijn en andere konden wel dagen standaard vrij
BLEGH
OPBOKKEN !!
Wtf doe je?quote:
Kijk dan in de quote, die had ik expres nog eens neergezetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Autobedrijf zeker...
[..]
Wtf doe je?Agressieve is de juiste spelling.
Hele rijenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef kabouter.muts het volgende:
JoPiDo![]()
Als je zoiets post wat doe je hier dan?
Wie wil er nou niet allerij leuke keukendingetjes.
best een eikel die sony!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef appelsjap het volgende:
Ik had mn PS3 dus opgestuurd. Kreeg em net terug. Wil ik de backup erop zetten zodat ik weer nolife kon gamen. Staat er dat alles beveiligd is en het er niet op kan. -.-
Sony gebeld, hij zei precies hetzelfde, en ik kon er niets meer aan doen. Kutmongool.
Er is heus wel een manier om het er weer op te zetten toch?
Wie weet het?
Klacht: Sony
Klacht 2: PS3
Klacht 3: geen savegames
Klacht 4: geen draadloze wifi instellingen meer
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar in helemaalsnaam moet ik beginnen, Ik ben zo moe dat ik niet eens een oplossing kan bedenken, mentaal ben ik gewoon kapot. vrienden van mij verbazen ze zich dat ik het uberhoud volhoud. maarja het is niet anders en ik wil de band niet breken met hem omdat het een goede man is, maar hij ziet niet in dat ik gewoon niet meer kan
[..]
Nieuwe variant?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef 1DIOOT het volgende:
Licht moet zo en zo verboden worden!
Weetje wat dat licht voor invloed heeft op mijn auto
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Red_Cat het volgende:
Zo kreeg ik in 2006 een aanslag van 113,60. In 2007 werd dit ineens 270,52 en als klap op de vuurpeil vragen ze voor dit jaar maar meteen een bedrag van rond de 300 euro.
Kruising van 'faliekant' en 'vierkant'?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
OMFG, het is dat die Chris Overgaauw uit Gorinchem komt. Ik ken namelijk een Chris Overgaauw uit Krommenie, anders had ik hem fikant moeten uitlachen. [ afbeelding ]
quote:De enige supermarkten met ballen!
Coop supermarkten zijn de enigen in Nederland die varkensvlees verkopen van ongecastreerde varkens. ...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:56 schreef laforest het volgende:
[..]
A) jij vroeg om een definitie van leven en die heb ik gegeven, ik zou zeggen lees even beter.
Ga het niet nog een keer typen.
B) Hier vroeg je niet om maar ik zal je het geven.
Dood is wanneer al je vitale functies er mee ophouden, de hersenen niet meer werken en het hard stilstaat.
Da's heel prettig jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:19 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Het is een chornische ziekte, ze leeft van dag tot dag en zit nu chronisch aan de pretnison.
Ha die massaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef Picchia het volgende:
Dat wij massa moordende rebellen financieren en hoe wij toelaten dat de Marokkaanse overheid openlijk onze samenleving manipuleert is voor ons zeer relevant.
Beroerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Namo_h het volgende:
Ik heb een Probleem met eBay/Paypal
Of beter gezegd mijn broertje heeft een probleem:
uitleg:
Mijn broerdje heeft een eigen eBay account. Hierop heeft hij een versterker verkocht. Als betalings mogelijkheid heeft hij paypal aangevinkt.
Versterker verkocht en koper doet betaling via PayPal
Probleem:
Mijn broetje heeft geen Paypal account.
Koper heeft wel betaling gedaan maar dat komt uiteraard niet over.
Inmiddels heb ik zijn eBay account aan mijn paypal gelinkt maar er komt nog steeds geen betaling binnen.
Bij eBay staat de vermelding: "betaling innen" maar daar kom ik ook niet verder mee
Vraag: help!!??
Ik had het gezien, maar ik vond het niet echt een originele spelfout. Agressief wordt wel vaker fout geschreven, omdat het "aggressive" is in het Engels. Sommigen denken dan dat ze een dubbele g moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:15 schreef Sally het volgende:
Kijk dan in de quote, die had ik expres nog eens neergezet![]()
Zwolle Zuid heeft naast winkel centra's en het centrum op 20 minuten fietsen ook steeds meer zeer vervellende en aggresieve hangjeugd (heb ik afgelopen zaterdag nog mee mogen maken).]
En vandaar ook het clowntje![]()
Nou! En het stikt ook van de spatiefouten en andere grappige opmerkingen, zoals:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:30 schreef ruud.nl het volgende:
Inderdaad best vermoeiend om zo'n post helemaal door te lezen.![]()
Die is ook mooi ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou! En het stikt ook van de spatiefouten en andere grappige opmerkingen, zoals:
- 8 uur stipt opstaan (meestal 8:15)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Nissan bijvoorbeeld (zover ik weet ook een heleboel andere merken?) past zich aan, aan je rijstel![]()
Als jij altijd als een opa rijd, dan zorgt ie voor dat ie dan ook zo de verbruik aanpast en het een en ander..
Als je altijd op hoge toeren rijd, dan zorgt ie er weer voor dat ie dan de verbruik en vermogen daar op aanpast![]()
http://www.hondatech.com.au/forum/showthread.php?t=8
Bovendien is dat etymologisch juister.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het gezien, maar ik vond het niet echt een originele spelfout. Agressief wordt wel vaker fout geschreven, omdat het "aggressive" is in het Engels. Sommigen denken dan dat ze een dubbele g moeten gebruiken.
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 10:53 schreef Fuente het volgende:
Of misschien op marktplaats DJMO? Daar wordt ook vee aangeboden!
Welke maat heb je?
Vergeet de winkel centra's nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:15 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk dan in de quote, die had ik expres nog eens neergezet![]()
En vandaar ook het clowntje
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef boegschroef het volgende:
Ik heb ook snelstart. Handig programma en het schilt je een hoop moeite als straks blijkt dat je excel sheet toch niet helemaal voldeed aan de eisen. Als zzper moet je die kosten toch wel kunnen maken.
Mannen bakken niks van spelling en grammatica. Dat is een feitquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:49 schreef Heathen. het volgende:
Vrouwen verneuken je brein. Dat is een feit.
*ziet de gehele mannen legioen instemmig knikken.
Ik vond winkel centra's ook wel apart.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het gezien, maar ik vond het niet echt een originele spelfout. Agressief wordt wel vaker fout geschreven, omdat het "aggressive" is in het Engels. Sommigen denken dan dat ze een dubbele g moeten gebruiken.
[..]
Nou! En het stikt ook van de spatiefouten en andere grappige opmerkingen, zoals:
- 8 uur stipt opstaan (meestal 8:15)
Omdat de oorspronkelijke lange a tegenwoordig kort wordt uitgesproken?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:45 schreef Rasing het volgende:
[..]
Bovendien is dat etymologisch juister.
Al wat ouder, maar toch wel leuk.quote:Op donderdag 25 september 2008 21:04 schreef Klopkoek het volgende:
Maar waarom doen ze kamerleden hier zo misprijzend en afhoudend over? Boekesteijn spant nog wel de troon met 'defensie moet uitzoeken waarom er zoveel informatie naar buiten komt'
Euh, nee. De oorsprong is het Latijnse woord aggredere, dat o.a. benaderen, aanvallen betekent.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:42 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Omdat de oorspronkelijke lange a tegenwoordig kort wordt uitgesproken?
Want de oorsprong is a-gressief ofwel niet-naarvorentredend.
Een goede, maar korte toespraak.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dat is ook echt een goede rede.
Quod erat demonstrandumquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:43 schreef larzzzman het volgende:
bewezen is dat eenteelt vaak zieker zijn dan niet eenteelt mensen, dus ja hier in nederland kunnen we dan een hoop mensen missen![]()
"jouw"quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:47 schreef One_conundrum het volgende:
haha, anderhalf ook. Nouja laten we het maar op jou onkunde houden.dankjewel JD
![]()
droeierig weer vandaagquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:42 schreef -Sleepy- het volgende:
<knip>
heb al een pc in handen gehad met enkel het verschil dat hij een dualcore processor had van 2 x 2.4MHz en een beeldkaart van 512MB en zijn systeem draaid veel beter dan die van ik, maar ik heb ook het vermoeden dat men pc beter droei in januari (wanneer ik die P5KC en Q6600) aankocht
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:39 schreef Kees22 het volgende:
Nou ja, waaide i.p.v. woei is toch ook raar?
quote:waai·en waaide of woei, h gewaaid 1 (vd wind) blazen: het waait 2 door de wind in beweging gebracht zijn: het fruit waaide vd bomen
Umlaut, geen trema.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 22:44 schreef Etcetera het volgende:
droei![]()
mag die in de OP
is er uberhaupt (fuck dat trema) een OP
Droeiquote:
mjah kon niet op de exacte term komenquote:
truequote:Op zaterdag 1 november 2008 10:16 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
DroeiHet is dan wel fout, maar ik zie liever dat mensen werkwoorden ten onrechte sterk vervoegen dan het omgekeerde: elke verleden tijd vormen met '-te' of '-de' (ik vergeette, ik draagde).
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:46 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
droeierig weer vandaag
En verder.... OMFG.
Is hier ook een woord voor?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:52 schreef SG-sam het volgende:
Praatjesmaker of niet, het is me egaal, zolang je er maar goede gesprekken mee kunt voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |