abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62796813
quote:
Uitgegeven: 29 oktober 2008 21:14
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2008 21:18

HILVERSUM - Oud-minister Ben Bot van Buitenlandse Zaken vindt dat de Amerikaanse regering onder leiding van president George Bush "niet deugt".

De Amerikaanse bevolking zelf deugt volgens hem "heel erg". Ook vindt hij het een gevaarlijk element dat Bush zich "door God geroepen voelde" en dat hij daardoor geen twijfel kende.
Bron
Deze meneer heeft gelijk Bush is een domme ezel die alleen Oorlog wil voeren zodat de Amerikaanse wapen industrie gouden tijden kan draaien

[ Bericht 7% gewijzigd door paddy op 31-10-2008 01:47:19 ]
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_62796948
Bot zei dat in het tv-programma Reporter, dat woensdag een terugblik gaf op acht jaar beleid van Bush. De oud-bewindsman in het vorige kabinet van Jan Peter Balkenende merkte het gebrek aan twijfel toen hij aan de president vroeg of hij de herverkiezingen zou winnen. Bush was daarvan overtuigd.

Boodschap

Hij antwoordde Bot dat hij "door God geroepen was en dat hij de boodschap had gekregen dat het goed zou komen".

Bot denkt dat Bush zich met medegelovigen had omringd, die hem misschien wel op het foute pad hebben gestuurd "waarna hij is gaan geloven dat het zijn roeping was om het zo te doen." Hij doelde op het besluit om oorlog te voeren. Dat gebeurde onder Bush twee keer, in Afghanistan en in Irak.

Verlegenheid

Ook vond Bot het "een domme fout" dat de Amerikanen na de inval in Irak een hoge Nederlandse militair op het podium haalden om aan te tonen dat er steun was van andere landen. Nederland steunde de inval in Irak alleen politiek. Hierdoor werd Nederland als bondgenoot in verlegenheid gebracht.
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_62796956
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef Slappy het volgende:

[..]

Deze meneer heeft gelijk Bush is een domme ezel die alleen Oorlog wil voeren zodat de Amerikaanse wapen industrie gouden tijden kan draaien
Oh dan weet je meer dan ik... Ik denk niet dat ze afganistan of voor olie of voor gouden tijden van de wapen industrie zijn binnengevallen, als je bewijs hebt van wel laat maar zien
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_62797107
Ach, nog een kleine drie maanden en dan zijn we eindelijk van die malloot af. Hopelijk volgt McCain hem niet op, want die zal het einde van zijn eerste termijn wel niet halen...en dan zit de VS met Sarah Palin, een soort Bush³.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_62797119
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:29 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Oh dan weet je meer dan ik... Ik denk niet dat ze afganistan of voor olie of voor gouden tijden van de wapen industrie zijn binnengevallen, als je bewijs hebt van wel laat maar zien
Voor de olie ook.nu heel Navo moeten ze toch hun wapens ergens vandaan halen
pi_62797139
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Ferdo het volgende:
Ach, nog een kleine drie maanden en dan zijn we eindelijk van die malloot af. Hopelijk volgt McCain hem niet op, want die zal het einde van zijn eerste termijn wel niet halen...en dan zit de VS met Sarah Palin, een soort Bush³.
Als Macclown president word vrees ik 3 wereld oorlog
pi_62797161
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:26 schreef Slappy het volgende:

[..]

Maar als Ben Bot een ontmoeting heeft met Bush, zegt hij gewoon ja en amen
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Donald Duck held woensdag 29 oktober 2008 @ 22:37:52 #8
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_62797216
ja nu durft ie wel
hiermee verspeelt hij natuurlijk ook z'n kans om ooit nog terug te keren op een dergelijke belangrijke post.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_62797242
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
ja nu durft ie wel
hiermee verspeelt hij natuurlijk ook z'n kans om ooit nog terug te keren op een dergelijke belangrijke post.
Hopelijk volgen meer Bot zijn advies
pi_62797310
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:

[..]

de wereld vs Amerika that is
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_62797339
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:34 schreef Slappy het volgende:

[..]

Voor de olie ook.nu heel Navo moeten ze toch hun wapens ergens vandaan halen
Dus jij denkt niet dat ze dat hebben gedaan om Bin Laden? Ik denk dat ze Afghanistan zijn binnengevallen om het volk te vreden te houden (ze gaan achter de dader aan)... Irak is een ander verhaal, maar dan doen ze het nog niet voor de wapens, waarom zou je als land jezelf zo diep in de schulden steken om wapens te verkopen?
pi_62797371
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:35 schreef Slappy het volgende:

[..]

Niets beter voor Europa. En de Westerse wereld ook trouwens. Tijd voor een goeie oorlog.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62797411
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dus jij denkt niet dat ze dat hebben gedaan om Bin Laden? Ik denk dat ze Afghanistan zijn binnengevallen om het volk te vreden te houden (ze gaan achter de dader aan)... Irak is een ander verhaal, maar dan doen ze het nog niet voor de wapens, waarom zou je als land jezelf zo diep in de schulden steken om wapens te verkopen?
Ze gaan nu mega deals maken met Irak,Irak heeft voor 1000 miljard wapens besteld bij Amerika en straks volg Afghanistan.
pi_62797459
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef EricT het volgende:

[..]

pi_62797466
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:44 schreef Slappy het volgende:

[..]

Ze gaan nu mega deals maken met Irak,Irak heeft voor 1000 miljard wapens besteld bij Amerika en straks volg Afghanistan.
1000 miljard? Bronnen?
pi_62797487
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:41 schreef EricT het volgende:

[..]

Dan krijg je dus een beetje het Megiddo: The Omega Code 2 verhaal.
quote:
Als kind wordt de duivelse Stone Alexander (gespeeld door Michael York) naar Italië gestuurd voor een militaire opleiding. In deze film zie je hem opgroeien vanaf het moment dat hij een kleuter is, die in 1960 zijn jongere broertje David Alexander probeert te vermoorden met een lucifer. Zijn motief was dat hij hem als de schuldige ziet voor hun moeder's dood - zij was op het kraambed gestorven - en wraak wilde nemen. De film speelt zich vervolgens af in een periode van 45 jaar tot het hoogtepunt van macht van Stone Alexander als absolute wereldleider.

Stone Alexander wordt al vanaf zijn kinderjaren bijgestaan door een profeet: de valse profeet. En later ruimt hij zelfs zijn schatrijke vader uit de weg, omdat hij niet tevreden is met zijn toekomstige erfenis. Door de beelden van de bewakingscamera te manipuleren, waarmee de moord op zijn vader gefilmd was, weet hij zijn jongere broer David als moordenaar aan te wijzen. Deze is inmiddels President van de Verenigde Staten geworden en werkt Stone Alexander behoorlijk tegen omdat hij zich met de Verenigde Staten niet wil aansluiten bij zijn wereldunie van 10 staten. Ook China zit hem dwars.

Uiteindelijk komt het op de vlaktes van Megiddo tot een confrontatie: Armageddon, waarna de Wederkomst van Jezus Christus te zien is, de duivel wordt geketend in een poel van vuur zoals beschreven in de Openbaring van Johannes en het Duizendjarig Rijk begint.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_62797502
Ze hebben nog niet voor 1000 Miljard maar voor die gaat er vast komen als tegen Bin laden willen vechten
pi_62797596
Ja inderdad waar, GW BUSH is echt de grootste crimineel die er ooit geweest is, na Hitler.

Hij heeft bewust de huizenmarkt opgeblazen.
zodat er een grote virtuele rijkdom ontstond
pi_62797619
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:47 schreef Slappy het volgende:
Ze hebben nog niet voor 1000 Miljard maar voor die gaat er vast komen als tegen Bin laden willen vechten
Leer typen. Als je zo gaat argumenteren houd ik het hier voor gezien. Alsjeblieft... Bewijs nu eens dat het echt zo is dat ze voor het verkopen van wapens naar Afghanistan zijn gegaan, of kun je dat niet.
pi_62797640
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:49 schreef henkway het volgende:
Ja inderdad waar, GW BUSH is echt de grootste crimineel die er ooit geweest is, na Hitler.

Hij heeft bewust de huizenmarkt opgeblazen
Een smiley:
pi_62797668
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 22:37 schreef __Saviour__ het volgende:
ja nu durft ie wel
Ben Bot houdt voor niemand zijn mond ,maar is een hele intelligente man
  woensdag 29 oktober 2008 @ 23:56:29 #22
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_62799560
Goedzo Ben Bot. Ik denk echter dat ie het nog netjes brengt. Bush en zijn club zijn een stel mongolen. Ze verdienen in mijn ogen allemaal de kogel, dat stel war pigs.

Obama krijgt een bijna niet op te lossen klus, Amerika uit de stront halen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_62799644
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 23:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Goedzo Ben Bot. Ik denk echter dat ie het nog netjes brengt. Bush en zijn club zijn een stel mongolen. Ze verdienen in mijn ogen allemaal de kogel, dat stel war pigs.

Obama krijgt een bijna niet op te lossen klus, Amerika uit de stront halen.
Hoezo, heeft Obama al gewonnen?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 00:06:31 #24
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_62799788
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 00:00 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Hoezo, heeft Obama al gewonnen?
Dat mag ik toch godverdomme hopen.

Nee, we laten de wereldheerschappij over aan een opa met in zijn kielzog een dom kutwijf.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_62800026
@DutchErorist "Wat Afghanistan echter wel belangrijk maakt is dat over zijn grondgebied een gas- en oliepijpleiding richting Pakistan en de Arabische zee moet gaan lopen. Daarom moet de Taliban verslagen worden en een Westerse marionettenregering geïnstalleerd." Zomaar een commentaar over Afghanistan; het gaat om de oliepijpleiding. De Taliban moest weg, aldaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')