abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62777720
Ik heb een Probleem met eBay/Paypal

Of beter gezegd mijn broertje heeft een probleem:

uitleg:
Mijn broerdje heeft een eigen eBay account. Hierop heeft hij een versterker verkocht. Als betalings mogelijkheid heeft hij paypal aangevinkt.

Versterker verkocht en koper doet betaling via PayPal

Probleem:
Mijn broetje heeft geen Paypal account.
Koper heeft wel betaling gedaan maar dat komt uiteraard niet over.

Inmiddels heb ik zijn eBay account aan mijn paypal gelinkt maar er komt nog steeds geen betaling binnen.
Bij eBay staat de vermelding: "betaling innen" maar daar kom ik ook niet verder mee

Vraag: help!!??
  woensdag 29 oktober 2008 @ 11:38:56 #2
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_62777855
Geld dat wordt gestort naar een mailadres dat onbekend is bij Paypal verdwijnt in de zakken van Paypal.
Is algemeen bekend. Waarom denk je dat je juist bij Paypal zo secuur moet zijn met het invoeren bij een overboeking?

Nu is er niks meer aan te doen. Wens je broertje de volgende keer meer succes
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_62777996
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Namo_h het volgende:
Inmiddels heb ik zijn eBay account aan mijn paypal gelinkt maar er komt nog steeds geen betaling binnen.
Nee, uiteraard niet, aangezien het geld direct van ene naar het andere paypal-account gaat, de koppeling met een Ebay-account doet er niet toe.

kortom, je broertje moet beter opletten met wat-ie doet.
So we just called him Fred too
pi_62778080
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef _Flash_ het volgende:
Geld dat wordt gestort naar een mailadres dat onbekend is bij Paypal verdwijnt in de zakken van Paypal.
Is algemeen bekend. Waarom denk je dat je juist bij Paypal zo secuur moet zijn met het invoeren bij een overboeking?

Nu is er niks meer aan te doen. Wens je broertje de volgende keer meer succes
Slimme actie van Paypal om het zo op te zetten! Ikzelf zou het ook zo gedaan hebben denk ik.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_62778281
Update:

Bij PayPal krijg ik de melding: "Transactie mislukt"
Nu even uitzoeken of de koper eventueel zijn geld terug gestort heeft gekregen.
Gezien de reacties zal dit hem wel niet worden.
pi_62778304
Is het niet gewoon zo dat je zijn mailadres aan jouw Paypal account moet koppelen? Ik kan me niet voorstellen dat het geld van de betaling dan in de zakken van Paypal verdwijnt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')