De rest heeft precies dezelfde rekening gekregen, en wij verbruiken zeker weten lang niet zoveel. Zoals ik al zei denken zij dat wij per kamer met een gezin wonen en dan krijg je ook de kosten voor een gezin. Ik weet niet precies hoe dat werkt. Maar dat zou dus betekenen dat wij per huishouden dus allemaal tegen de 300 euro per persoon moeten betalen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:56 schreef DroogDok het volgende:
Waarom deel je de kosten dan niet met z'n 3en?
Klopt de aanslag trouwens wel of verbruik je in werkelijkheid minder?
Ik ben geen hoofdhuurder nee..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:57 schreef maok het volgende:
Betaalt de rest ook voor water of ben jij op dat punt hoofdhuurder? Ik heb zelf in een studentenpand gewoont waar ieder zijn eigen huur (aan de woningbouw) betaalde. Ik betaalde los daarvan de stroomkosten aan Essent en daar vroeg ik dan een deel weer terug van bij mijn huisgenoot, is dit ook niet het geval bij jou?
Nope!quote:
Heb hen vanmiddag nog aan de telefoon gehad, en wanneer ik het bezwaarschrift indien moet ik meteen om een uitstel van betaling vragen..quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:04 schreef Jansen222 het volgende:
Volgens mij moet je altijd eerst betalen en kun je dan pas een bezwaarschrift indienen.
Staat er niks in die facturen over bezwaar maken? En let ook goed op de bezwaarstermijn als je niet op tijd je bezwaar indiend wordt die sowieso niet-ontvankelijk verklaard.
Ja daar ben ik nu idd ook goed achter gekomenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:12 schreef maok het volgende:
Vanaf nu iig alles schriftelijk doen en ze ook schriftelijk laten reageren. Zoals je al zei hebben ze telefonisch beloften gedaan die jij nu niet kunt bewijzen. Met dingen op papier gaat dat een stuk makkelijker
Misschien heb je wat aan deze site voor de uitstel van betaling, er staan wat standaard brieven op die je makkelijk kunt aanpassen:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 20:32 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Heb hen vanmiddag nog aan de telefoon gehad, en wanneer ik het bezwaarschrift indien moet ik meteen om een uitstel van betaling vragen..
Wat moet de rechtbank met die kopie doen dan?quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:22 schreef zaans_boefje het volgende:
3) bewaar je bezwaar en stuur indien nodig alvast een kopie naar de rechtbank van je woonplaats.
Zo zijn deurwaarders ook doorgaans geen Mr.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 11:41 schreef r_one het volgende:
[..]
Wat moet de rechtbank met die kopie doen dan?
En wanneer is "indien nodig"?
En doorgaans ook niet beslissingsbevoegdquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:25 schreef Alicey het volgende:
Zo zijn deurwaarders ook doorgaans geen Mr.
Dat idee heb ik idd ook jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef Alicey het volgende:
Is de fout hier trouwens niet dat het waterbedrijf gegevens krijgt aangeleverd van de gemeente, nl. dat er 3 mensen wonen op adres X en dat ze dat vervolgens ook nog eens 3 keer inlezen ofzo?
Als je goed contact hebt met je huisgenoten, is het misschien zinvol om gezamelijk je beklag te doen met een kopie van alle nota's er bij. Er zou dan toch minstens een lichtje moeten gaan branden dat 9 mensen op 1 adres wel heul veel is..quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 21:27 schreef Alicey het volgende:
Is de fout hier trouwens niet dat het waterbedrijf gegevens krijgt aangeleverd van de gemeente, nl. dat er 3 mensen wonen op adres X en dat ze dat vervolgens ook nog eens 3 keer inlezen ofzo?
Is het dan echter niet handiger om eerst te wachten op de uitnodiging om voor de rechter te komen?quote:Op maandag 3 november 2008 19:36 schreef zaans_boefje het volgende:
en waarom kopietjes naar de rechtbank?
Als de deurwaarder "vergeet" om jou te informeren dan staat hij straks met een vonnis bij verstek, en wat kan je dan nog? achteraf je geld terug vragen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |