Nee, dat is ook echt een goede redequote:Ik doe er niet aan :p maar ik dacht maak er toch maar een topic over, gewoon voor de plezier
boeiendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, dat is ook echt een goede rede.
Ja, dat verkopen ze wel in de inspiratielooswinkel.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef Wouser het volgende:
Ga morgen wel even de winkel in en koop zo'n haarkleurspray in 't wit ofzo.
sorry heb voor vandaag je UI gepiktquote:
Zat ik ook nog aan te denken, misschien dat ik die voor carnaval aanschaf, maar ik wilde ook nog wat kinderen de stuipen op het lijf gaan jagen. Dat lukt beter met die anderequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:56 schreef renedis het volgende:
[..]
haha ik ga als deze:
[ afbeelding ]
haha :p met die maskers op word het trouwens wel rete warm zegquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
sorry heb voor vandaag je UI gepikt
[..]
Zat ik ook nog aan te denken, misschien dat ik die voor carnaval aanschaf, maar ik wilde ook nog wat kinderen de stuipen op het lijf gaan jagen. Dat lukt beter met die andere
Dat inderdaad wel, dat ga ik ook niet de hele avond volhouden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:38 schreef renedis het volgende:
[..]
haha :p met die maskers op word het trouwens wel rete warm zeg
Hij vindt me juist eng mét kledingquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
Vindt hij je zo eng zonder kleding dan?
verdorie.. geen foto's in foboquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:31 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij vindt me juist eng mét kleding
Edit: Oeh... dan ga ik hem even stangen, zeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |