abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61914768
Maar waarom doen ze kamerleden hier zo misprijzend en afhoudend over? Boekesteijn spant nog wel de troon met 'defensie moet uitzoeken waarom er zoveel informatie naar buiten komt'
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_61919369
quote:
Op woensdag 24 september 2008 13:29 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Men reageert op een dusdanige manier dat ik me af vraag wat er achter zit.

Kamerleden die klagen dat er teveel aan informatie naar buiten komt het moet niet gekker worden.

Iemand een idee waardoor men zo geheimzinnig doet?
Dat Boekesteijn maar wat raak leutert is natuurlijk niets nieuws. En het kabinet zoekt een uitweg om van die veel te dure kist af te komen.
pi_62814504
Schop
quote:
Luchtmacht bereidt zich al voor op JSF
Gepubliceerd: 30 oktober 2008 13:42 | Gewijzigd: 30 oktober 2008 14:18
Door onze redacteur Steven Derix
Rotterdam, 30 okt. De voorbereiding op de komst van de Joint Strike Fighter is vorige maand al begonnen, hoewel het kabinet nog een besluit moet nemen over een opvolger van de F-16. De Tweede Kamer debatteert er vandaag over.

Een team van het JSF Program Office en de Amerikaanse vliegtuigbouwer Lockheed Martin onderzocht van 8 tot 12 september op de vliegbasis Leeuwarden welke aanpassingen aan startbanen en hangars moeten worden uitgevoerd om er met de JSF te kunnen vliegen. Dat bevestigt Defensie.
[....]
http://www.nrc.nl/economi(...)_zich_al_voor_op_JSF

Dit is toch van te zotte.

Alles wat je erover hoort bevestigt alleen maar hoe we genaaid zijn. Om half 8 is een debat in de tweede kamer, ik ga dat zeker kijken, ik ben vooral benieuwd of die Boekesteijn nog steeds durft te zeggen 'defensie moet uitzoeken waarom er zoveel negatieve berichten uitlekken'
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')