Goedzo jongen en daar ben ik ook heel trots op.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik gok dat TS tot de tweede categorie behoort...
Kerel, iedereen is anders, dus iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Dom topic dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:30 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
en jij bent duidelijk een praatjesmaker zo te zien
dramaqueensquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Wanneer praat die stille 'dude' over zijn gevoel dan? Want dat spreekt dat stil zijn nogal tegen.
Sowieso zijn mensen die van zichzelf vinden dat ze zo goed over hun gevoel kunnen praten over het algemeen gewoon zweefteverige zeikerds. Met heel veel 'gevoel' over freakin' alles.
dit dus!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:45 schreef fathank het volgende:
Wtf is dit nu weer voor zwart-wit/links-rechts topic
Ja dat soort.quote:
wat dan meestal weer knaapjes zijn die in het lage water naar spijkers zoekenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja dat soort.![]()
Die van zichzelf vinden dat ze een stil water met diepe gronden zijn.
Je roepte me?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:33 schreef agter het volgende:
Gewoon, een lekker ding met potentie!
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Sowieso zijn mensen die van zichzelf vinden dat ze zo goed over hun gevoel kunnen praten over het algemeen gewoon zweefteverige zeikerds. Met heel veel 'gevoel' over freakin' alles.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Wanneer praat die stille 'dude' over zijn gevoel dan? Want dat spreekt dat stil zijn nogal tegen.
Dit en humor vindt ik ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:52 schreef SG-sam het volgende:
Praatjesmaker of niet, het is me egaal, zolang je er maar goede gesprekken mee kunt voeren.
Kan je na gaan, zelfs ik ben niet perfect.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze zei 'potentie', niet spellingsgebrek.
Inderdaad...en nog steeds niet, zo te lezen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:26 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan je na gaan, zelfs ik ben niet perfect.
aandoenlijk he?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
Inderdaad...en nog steeds niet, zo te lezen.
Of "Kan je na gaan"...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Cheqy is pwned. Je moet haast zwakbegaafd zijn met zo'n kronkel als 'roepte'.
Zo waar. Van die filosofische types die het liefst met heel veel diepgang praten over de simpelste dingen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Van die alternatieve figuren, zonder baan, met van die 2ehands kleding aan...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo waar. Van die filosofische types die het liefst met heel veel diepgang praten over de simpelste dingen.
Owja, ik heb er meteen een idee bij van het soort dat als jij een keer wat te vertellen hebt reageert met "oh dat herken ik" om vervolgens je verhaal te kapen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:18 schreef agter het volgende:
[..]
Van die alternatieve figuren, zonder baan, met van die 2ehands kleding aan...
En meestal houden ze ook wel van een blowtje...en ze roken shaggies.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.
hahaha, precies dat!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:18 schreef agter het volgende:
[..]
En meestal houden ze ook wel van een blowtje...en ze roken shaggies.
Ja, het zijn mijn vrienden ook niet direct.
Ooit een keer op wintersport geweest met een groep en daar was ook een zo'n gast bij. Dat was de eerste week in jaren dat hij niet blowde.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha, precies dat!
Nu vind ik niets mis met af en toe een blowtje, maar bij die types denk ik vaak "anders blow je een keer een dag niet!"
Nou, daar kan ik me wel weer wat bij voorstellen, aangezien ik weet van een shop waar ze elk jaar met het hele personeel op wintersport gaan bij wijze van kerstpakketquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ooit een keer op wintersport geweest met een groep en daar was ook een zo'n gast bij. Dat was de eerste week in jaren dat hij niet blowde.
Dan vraag je je toch af...wtf?
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:33 schreef Xennia het volgende:
Ik houd over het algemeen niet van mensen die praten om het praten. Dan liever iemand die wat stiller is, maar als hij iets zegt dat het wel raak is. Verder geen praatjesmaker maar ook geen man die vaker huilt dan ik, of me gedichten stuurt
Een man die vaker huilt of gedichten stuurt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:33 schreef Xennia het volgende:
Ik houd over het algemeen niet van mensen die praten om het praten. Dan liever iemand die wat stiller is, maar als hij iets zegt dat het wel raak is. Verder geen praatjesmaker maar ook geen man die vaker huilt dan ik, of me gedichten stuurt
Met ongewassen dreadlocks!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.
Blijf jij dan ook maar een beetje vrouw, hèquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef agter het volgende:
[..]
Een man die vaker huilt of gedichten stuurt?
Nee, dat heb ik ook liever niet. Een man moet wel een beetje een man blijven, hoor!
Ik krijg nog antwoord van je, geloof ik?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook maar een beetje vrouw, hè.
Opzich vind ik blowen niet zo erg, maar er hangt soms zo'n cultuurtje omheen. Van die extreemlinkse op tevasandalen rondlopende dreadlock figuren. Ik weet niet, ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha, precies dat!
Nu vind ik niets mis met af en toe een blowtje, maar bij die types denk ik vaak "anders blow je een keer een dag niet!"
Zelfde als met kroegen. Iemand die een keer naar de kroeg wilt en daar wat drinkt heb ik echt geen moeite mee. Maar iemand die perse 5X in de week moet, dat hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Opzich vind ik blowen niet zo erg, maar er hangt soms zo'n cultuurtje omheen. Van die extreemlinkse op tevasandalen rondlopende dreadlock figuren. Ik weet niet, ik heb daar niet zoveel mee.
Wha, waar kom je die types tegen dan? Ik vind dit in mijn vriendenkring helemaal niet herkenbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Opzich vind ik blowen niet zo erg, maar er hangt soms zo'n cultuurtje omheen. Van die extreemlinkse op tevasandalen rondlopende dreadlock figuren. Ik weet niet, ik heb daar niet zoveel mee.
Een antwoord van mij per privébericht kan soms wat langer duren. Maar het klopt, je hebt hem nog tegoed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ik krijg nog antwoord van je, geloof ik?
Ja ik zei ook soms he. Beetje van die hippies bedoel ik dan. Toevallig een collega van me, in mijn vriendenkring komen ze ook niet voor, nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wha, waar kom je die types tegen dan? Ik vind dit in mijn vriendenkring helemaal niet herkenbaar
Dit wordt een stelletje hequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een antwoord van mij per privébericht kan soms wat langer duren. Maar het klopt, je hebt hem nog tegoed.
Maar ze zitten zo fijn in die haat/liefde zone. Let op mijn woordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zou het pm-en toch niet zo lang moeten duren. Tenzij hard-to-get, maar dat is zo 2007
Ik wacht eerst wel die PM af...quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ze zitten zo fijn in die haat/liefde zone. Let op mijn woorden
Trots dat je sociaal inferieur bent, omdat je mensen niet kan vermaken? Nee, was ik inderdaad zelf maar niet grappig, niet charismatisch, niet sociaal, ik WOU dat ik een stille jongen was die wel gayseksueel gevoelig was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:29 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
Goedzo jongen en daar ben ik ook heel trots op.
echt super als je de perfecte beschrijving van jezelf leest.. hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
maar...quote:
Maargoed, jij hebt al iemand gevonden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zelfde als met kroegen. Iemand die een keer naar de kroeg wilt en daar wat drinkt heb ik echt geen moeite mee. Maar iemand die perse 5X in de week moet, dat hoeft van mij niet.
Klopt, ik heet eigenlijk Corky. Aangenaam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Cheqy is pwned. Je moet haast zwakbegaafd zijn met zo'n kronkel als 'roepte'.
Nou ben ik zelf eigenlijk best een linkse hippiequote:Op zaterdag 1 november 2008 18:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik zei ook soms he. Beetje van die hippies bedoel ik dan. Toevallig een collega van me, in mijn vriendenkring komen ze ook niet voor, nee.
Haha ja, maar die zijn sowieso toch redelijk vaak links enzo? Mijn vriendenkring varieert een beetje. Ik heb een rechtse kak VVD vriendin zeg maar, een die op de kunstacademie zit ook (redelijk alternatief wel) en nog een "normaal" iemand.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf eigenlijk best een linkse hippie
Maar wel eentje die vindt dat je verantwoordelijkheden hebt wat betreft brood op de plank krijgen en dergelijke en mijn schoenen zijn wat hipper en ecologisch onverantwoorder wellicht dan de echte sandaalhippies
Maar goed, mijn vriendenkring bestaat voornamelijk uit alto's; kunstenaars, muzikanten, mensen in de zorg, dat volk
En jij staat dan ook elke dag te koken en alles schoon te maken?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef agter het volgende:
[..]
Een man die vaker huilt of gedichten stuurt?
Nee, dat heb ik ook liever niet. Een man moet wel een beetje een man blijven, hoor!
Ik word altijd een beetje ongemakkelig van gedichten. Heb er ooit 1 gekregen die bijzonder was, maar verder was het altijd wat gefrobel waar ik niet blij van werd.quote:Op zondag 2 november 2008 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En jij staat dan ook elke dag te koken en alles schoon te maken?
Wat is dat nou voor onzin?
Ik ken geen enkele vrouw die het niet kan waarderen als een man een keer een gedicht stuurt.
Dan doel ik uiteraard niet op Sinterklaas oid, maar bij Valentijnsdag of tijdens een romantisch bankzitavondje een keer iets moois verzinnen valt echt wel in goede aarde.
Ligt uiteraard ook aan de kwaliteit van het gedicht, dat snap ik ook, maar het idee dat als mannen een gedicht sturen ze geen man meer zijn...![]()
Huilen is idd not done
Koken? Doen we samen. We gaan veel uit eten.quote:Op zondag 2 november 2008 11:58 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
En jij staat dan ook elke dag te koken en alles schoon te maken?
Wat is dat nou voor onzin?
Ik ken geen enkele vrouw die het niet kan waarderen als een man een keer een gedicht stuurt.
Dan doel ik uiteraard niet op Sinterklaas oid, maar bij Valentijnsdag of tijdens een romantisch bankzitavondje een keer iets moois verzinnen valt echt wel in goede aarde.
Ligt uiteraard ook aan de kwaliteit van het gedicht, dat snap ik ook, maar het idee dat als mannen een gedicht sturen ze geen man meer zijn...![]()
Huilen is idd not done
Mwach, ik kan niet zo heel goed vrienden zijn met rechtse kakkers is mijn ervaringquote:Op zaterdag 1 november 2008 21:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haha ja, maar die zijn sowieso toch redelijk vaak links enzo? Mijn vriendenkring varieert een beetje. Ik heb een rechtse kak VVD vriendin zeg maar, een die op de kunstacademie zit ook (redelijk alternatief wel) en nog een "normaal" iemand.Ah ja. Kan allemaal wel samen toch.
zodat je lekker kan zeiken dat ie zo simpel isquote:Op zondag 2 november 2008 13:04 schreef Leanne het volgende:
ik vind jongens die veel hun gevoelens praten ook wel een beetje verwijfd eigenlijk...dat past niet bij een man. het blijft toch de voorkeur dat een man gewoon lekker simpel is denk.
Wat is er mis met een simpele man?quote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
zodat je lekker kan zeiken dat ie zo simpel is
vrouwen
Oh dat willen vrouwen dus. Of althans jij. Wat andere vrouwen vinden andere dingen weer belangrijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:25 schreef Xeanor het volgende:
Ah, weer zo'n topic.
Vrouwen willen:
- Iemand die niet al zijn gevoelens met iedereen deelt, maar grotendeels alleen met haar. Een van de mooiste dingen van een relatie is de intimiteit met een ander die je leven verder uitdiept. Als jij hetzelfde of minder van hem weet dan al zijn vrienden, voel je je alweer een stukje minder speciaal voor hem.
- Iemand die sociaal vaardig is, en dat niet alleen met jou is maar ook met al jouw en zijn vrienden. Hierbij hoort een fatsoenlijk gevoel voor humor en een niet te groot, maar ook niet te klein ego. Hij heeft zijn eigen karakter.
- Een goed verzorgd uiterlijk en een goede uitstraling. Dit houdt in dat je goed ruikt, een verzorgde huid hebt en al je beharing (incl. je hoofdhaar) hebt verzorgd. Ze moet er zowel mee over straat kunnen, als kunnen neuken.
- Je hebt geld. Je hoeft écht niet rijk te zijn, je moet gewoon kunnen zorgen dat er eten op tafel staat, je leuke dingen kan doen en je niet in een verrotte achterbuurt woont. Rijk zijn is echter wel weer een pluspunt.
- Je moet niet ontzettend veel dommer zijn dan haar. Dit heeft niet zo heel veel met opleidingsniveau te maken, zij moet gewoon niet de enige in huis zijn die weet hoe een boormachine werkt en hoe je de televisie aansluit, zeg maar.
Dit heb ik allemaal maar in een willekeurige volgorde geschreven, en is gebaseerd op mijn persoonlijke mening.
Nee, zo bedoel ik het niet GHquote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
vrouwen
de nickname doet je in ieder geval eer aanquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:45 schreef agter het volgende:
Eigenlijk vind ik de sex wel belangrijk. De bed-prestaties van een man tellen ook wel mee!
Dus op dat gebied moet het zeker klikken.
Dan doe je het toch voor je publiek? Denk nou eens aan óns (leed)vermaakquote:Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef Leanne het volgende:
Als je in een relatie allebei enorm gaat zitten zeuren over je gevoelens wordt het zo een dramaboel, en daar word je allebei niet gelukkiger van.
Wat loop je hier nou jouw eisen als man te stellen, het gaat hier over wat vrouwen willen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat willen vrouwen dus. Of althans jij. Wat andere vrouwen vinden andere dingen weer belangrijk.
1) Dan moet de vrouw omgekeerd ook hetzelfde doen. Want het moet wel van twee kanten komen. Anders houdt het snel op. Ik kan goed over mijn gevoels praten maar om mijn gevoels heen praten kan ik nog veel beter.
2) Dus als een man niet sociaal vaardig is, is dat onaantrekkelijk. Ik ben sociaal niet vaardig genoeg om een "normaal" sociaal leven te lijden. Tot mijn grootte frustratie. Dus ben ik niet aantrekkelijk voor de meeste vrouwen.
3) Wat is nu belangrijker uiterlijk of uitstraling? Aangezien ik weinig uitstraling heb en het al helemaal niet van mijn uiterlijk moet hebben.
4) Zo lang de vrouw ook zelf geld verdient.
5) Ik zou liever hebben dat mijn partner handig is want ik heb twee linker handen.
1) Staat erin, lees het nog eens.quote:Verder mis ik het lijstje nog.
1) Humor. Het is belangrijk dat je elkaar aan het lachen kan maken in een relatie.
2) Een overeenkomstige levensvisie. Mensen met een totaal verschillende levensvisie zullen veel strijd moet voeren om hun gelijk te krijgen. Of een niet werkbaar compromis sluiten.
3) Gemeenschapppenlijke intresses. Een zelfde hobby, sport, muziek whatever hebben dat schept een band.
Inquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wha, waar kom je die types tegen dan?
quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .
Ik ga voor optie 2, alleen wil ik het woord "stil" vervangen door "rustig".quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:20 schreef DeRuphelman het volgende:
Met voorkeur bedoel ik dus wat voor een kerel willen jullie het liefste hebben qua karakter ?
1. een praatjesmaker maar die totaal niet weet hoe ie met zijn gevoel om moet gaan
2. een dude die stil is maar die juist wel goed kan praten over zijn gevoelens
andere voorkeur meld het
Amen to thatquote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
vrouwen
quote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef TheFrankey het volgende:
verlegen mensen zijn ooooersaai en soms plaatsvervangend beschamend als je een versierpoging mag zien.....
als een vrouw goed saggerijnig is is dat geen leedvermaak meer denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan doe je het toch voor je publiek? Denk nou eens aan óns (leed)vermaak.
Want?quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Amen to that
Hypocriet gebeuren...
Er is een verlaten (tiener)moeder in de zaal!quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .
quote:Op zondag 2 november 2008 13:04 schreef Leanne het volgende:
ik vind jongens die veel hun gevoelens praten ook wel een beetje verwijfd eigenlijk...dat past niet bij een man. het blijft toch de voorkeur dat een man gewoon lekker simpel is denk.
En een vent alleen rijk en een beest in bed.quote:Op maandag 3 november 2008 02:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gelukkig hoeft een vrouw alleen mooi te zijn
A true gold digger spotted! Men keep an eye on your wallet and bank account!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:43 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk vind ik beide opties niet echt aantrekkelijk... De optie van Yi-Long komt dan eerder in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Stiekem hebben de meeste vrouwen natuurlijk geen flauw benul wat ze eigenlijk zoeken. Of ze hebben er wel benul van, maar laten het bij de eerste de beste leuke vent net zo hard weer varen.
Ik heb ook vriendinnen die, als je daar naar vroeg, met de meest uitgebreide eisenlijstjes aan kwamen zetten. Ambitieus, verantwoordelijk, grappig, intelligent, avontuurlijk, romantisch, etc. etc. En als je dan nu kijkt waar ze mee geëindigd zijn, zijn die eisen weer net zo hard het raam uitgegooid
Die eisenlijstjes zijn dan ook van een 16jarigemeisjes niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik wil is een vent van wie ik kan houden om wie hij is en vice versa
Zo, opgelost, slotje!
klinkt als een van mijn exenquote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef dompertje het volgende:
kwaakvaak
Maar dan ook echt vaak ook.. zondag 2 november 2008 @ 17:27 (#95)
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
verklaar je nader!
Ik heb zelf mijn relatie verbroken omdat ex zijn verantwoording niet nam .Woonde samen en was niet bereid om de kosten te delen .Draaide in dat opzicht overal alleen voor op .
Ook liet hij het afweten toen ik bij het overlijden van een tante wilde zijn ,hij was boos dat ik niet thuis kwam eten en daar wilde blijven .
Gebruikte mijn auto in het weekend voor sportwedstrijden ,was bv boos als ik die nodig had om naar een vriendin te gaan .Heeft weken onnodig zonder werk gezeten en vond het vanzelfsprekend dat ik ook zijn kosten betaalde zoals telefoon[mb] ziektekosten .
Dat maakt het wel makkelijk om geen spijt van het opbreken te krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef dompertje het volgende:
Hij is nu al een jaar bezig mij zwart te maken bij vrienden en bekenden
Ik snap hier niets van, maar dat kan ook liggen aan je ietwat overdadige komma-gebruikquote:Op maandag 3 november 2008 15:49 schreef dompertje het volgende:
Nee,klopt,maar ook voor hem,hij kan geen relatie meer met mij aangaan hierdoor bij vrienden ,bekende ,enz
Waarom zou jij daar nog aan meewerken dan?quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef dompertje het volgende:
hahahah ik bedoel dat hij mij zo zwart heeft gemaakt dat als hij een relatie met mij zou willen aangaan hij dit niet kan verkopen bij deze mensen
sorry,snap je?
Dat is je voorkeur bij een man?quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef sitting_elfling het volgende:
assertief, impulsief, 2 tieten en een kont en moet er mee over straat kennen.
Ik val op dames, niet op mannenquote:
Fijne vent!quote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef dompertje het volgende:
kwaakvaak
Maar dan ook echt vaak ook.. zondag 2 november 2008 @ 17:27 (#95)
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
verklaar je nader!
Ik heb zelf mijn relatie verbroken omdat ex zijn verantwoording niet nam .Woonde samen en was niet bereid om de kosten te delen .Draaide in dat opzicht overal alleen voor op .
Ook liet hij het afweten toen ik bij het overlijden van een tante wilde zijn ,hij was boos dat ik niet thuis kwam eten en daar wilde blijven .
Gebruikte mijn auto in het weekend voor sportwedstrijden ,was bv boos als ik die nodig had om naar een vriendin te gaan .Heeft weken onnodig zonder werk gezeten en vond het vanzelfsprekend dat ik ook zijn kosten betaalde zoals telefoon[mb] ziektekosten .
Eigenlijk wel goed dat ik dit nou voor het eerst lees, hoe de hersencellen bij de ander gevestigd zijn, maakt me eigenlijk niet heul veel uit moet ik zeggen. Slimmer of dommer .. sja .. zo heul veel verschil is dat toch niet ?quote:Op maandag 3 november 2008 16:20 schreef frien het volgende:
- geen wijsneus, mag niet slimmer zijn dan ik![]()
Ik heb altijd een beetje het vooroordeel dat het mannen niet zo heel veel boeit of zij kan meepraten over allerlei zaken, als ze maar lief, mooi en niet heel dom is vinden ze het vaak al goed.quote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat ik dit nou voor het eerst lees, hoe de hersencellen bij de ander gevestigd zijn, maakt me eigenlijk niet heul veel uit moet ik zeggen. Slimmer of dommer .. sja .. zo heul veel verschil is dat toch niet ?
Voor mij is het echt een enorme afknapper als ze nooit wat interessants te zeggen heeft of tegengas kan geven in een willekeurige discussie. Het is misschien nog niet eens de domheid, maar meer de desinteresse daarover.quote:Op maandag 3 november 2008 16:44 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het vooroordeel dat het mannen niet zo heel veel boeit of zij kan meepraten over allerlei zaken, als ze maar lief, mooi en niet heel dom is vinden ze het vaak al goed.
Zijn er veel mannen die dat ontkennen?
Zou jij je niet gaan vervelen bij een partner die de ballen niet snapt van wat jij te vertellen hebt?quote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat ik dit nou voor het eerst lees, hoe de hersencellen bij de ander gevestigd zijn, maakt me eigenlijk niet heul veel uit moet ik zeggen. Slimmer of dommer .. sja .. zo heul veel verschil is dat toch niet ?
Te laat knul, inmiddels dien je mysterieus te zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 16:53 schreef Jajong het volgende:
Ik ben een praatjesmaker die met zijn gevoelens om kan gaan. Wie wil mijn telefoonnummer?
Haha wat een onzin. Ik was vroeger de stille mysterieuze dude, en nu ben ik de sociale babbelkoning en geloof me het laatste gets me a whole lot more pussyquote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Te laat knul, inmiddels dien je mysterieus te zijn.
Wat klink je dom.quote:Op maandag 3 november 2008 11:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die eisenlijstjes zijn dan ook van een 16jarigemeisjes niveau.
Wat ik wil is een vent van wie ik kan houden om wie hij is en vice versa
Zo, opgelost, slotje!
Vind het juist wel een slimme opmerking.quote:
en nu ben je weer alleen, want ze hebben je dikke roede uitgewoond?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik dacht dat een dikke piemel genoeg was.
:/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |