Ik val op dames, niet op mannenquote:
Fijne vent!quote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef dompertje het volgende:
kwaakvaak
Maar dan ook echt vaak ook.. zondag 2 november 2008 @ 17:27 (#95)
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .
verklaar je nader!
Ik heb zelf mijn relatie verbroken omdat ex zijn verantwoording niet nam .Woonde samen en was niet bereid om de kosten te delen .Draaide in dat opzicht overal alleen voor op .
Ook liet hij het afweten toen ik bij het overlijden van een tante wilde zijn ,hij was boos dat ik niet thuis kwam eten en daar wilde blijven .
Gebruikte mijn auto in het weekend voor sportwedstrijden ,was bv boos als ik die nodig had om naar een vriendin te gaan .Heeft weken onnodig zonder werk gezeten en vond het vanzelfsprekend dat ik ook zijn kosten betaalde zoals telefoon[mb] ziektekosten .
Eigenlijk wel goed dat ik dit nou voor het eerst lees, hoe de hersencellen bij de ander gevestigd zijn, maakt me eigenlijk niet heul veel uit moet ik zeggen. Slimmer of dommer .. sja .. zo heul veel verschil is dat toch niet ?quote:Op maandag 3 november 2008 16:20 schreef frien het volgende:
- geen wijsneus, mag niet slimmer zijn dan ik![]()
Ik heb altijd een beetje het vooroordeel dat het mannen niet zo heel veel boeit of zij kan meepraten over allerlei zaken, als ze maar lief, mooi en niet heel dom is vinden ze het vaak al goed.quote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat ik dit nou voor het eerst lees, hoe de hersencellen bij de ander gevestigd zijn, maakt me eigenlijk niet heul veel uit moet ik zeggen. Slimmer of dommer .. sja .. zo heul veel verschil is dat toch niet ?
Voor mij is het echt een enorme afknapper als ze nooit wat interessants te zeggen heeft of tegengas kan geven in een willekeurige discussie. Het is misschien nog niet eens de domheid, maar meer de desinteresse daarover.quote:Op maandag 3 november 2008 16:44 schreef Deliah het volgende:
[..]
Ik heb altijd een beetje het vooroordeel dat het mannen niet zo heel veel boeit of zij kan meepraten over allerlei zaken, als ze maar lief, mooi en niet heel dom is vinden ze het vaak al goed.
Zijn er veel mannen die dat ontkennen?
Zou jij je niet gaan vervelen bij een partner die de ballen niet snapt van wat jij te vertellen hebt?quote:Op maandag 3 november 2008 16:39 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Eigenlijk wel goed dat ik dit nou voor het eerst lees, hoe de hersencellen bij de ander gevestigd zijn, maakt me eigenlijk niet heul veel uit moet ik zeggen. Slimmer of dommer .. sja .. zo heul veel verschil is dat toch niet ?
Te laat knul, inmiddels dien je mysterieus te zijn.quote:Op maandag 3 november 2008 16:53 schreef Jajong het volgende:
Ik ben een praatjesmaker die met zijn gevoelens om kan gaan. Wie wil mijn telefoonnummer?
Haha wat een onzin. Ik was vroeger de stille mysterieuze dude, en nu ben ik de sociale babbelkoning en geloof me het laatste gets me a whole lot more pussyquote:Op maandag 3 november 2008 16:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Te laat knul, inmiddels dien je mysterieus te zijn.
Wat klink je dom.quote:Op maandag 3 november 2008 11:09 schreef MarMar het volgende:
[..]
Die eisenlijstjes zijn dan ook van een 16jarigemeisjes niveau.
Wat ik wil is een vent van wie ik kan houden om wie hij is en vice versa
Zo, opgelost, slotje!
Vind het juist wel een slimme opmerking.quote:
en nu ben je weer alleen, want ze hebben je dikke roede uitgewoond?quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:42 schreef jehovaguerilla het volgende:
Ik dacht dat een dikke piemel genoeg was.
:/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |