zodat je lekker kan zeiken dat ie zo simpel isquote:Op zondag 2 november 2008 13:04 schreef Leanne het volgende:
ik vind jongens die veel hun gevoelens praten ook wel een beetje verwijfd eigenlijk...dat past niet bij een man. het blijft toch de voorkeur dat een man gewoon lekker simpel is denk.
Wat is er mis met een simpele man?quote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
zodat je lekker kan zeiken dat ie zo simpel is
vrouwen
Oh dat willen vrouwen dus. Of althans jij. Wat andere vrouwen vinden andere dingen weer belangrijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 23:25 schreef Xeanor het volgende:
Ah, weer zo'n topic.
Vrouwen willen:
- Iemand die niet al zijn gevoelens met iedereen deelt, maar grotendeels alleen met haar. Een van de mooiste dingen van een relatie is de intimiteit met een ander die je leven verder uitdiept. Als jij hetzelfde of minder van hem weet dan al zijn vrienden, voel je je alweer een stukje minder speciaal voor hem.
- Iemand die sociaal vaardig is, en dat niet alleen met jou is maar ook met al jouw en zijn vrienden. Hierbij hoort een fatsoenlijk gevoel voor humor en een niet te groot, maar ook niet te klein ego. Hij heeft zijn eigen karakter.
- Een goed verzorgd uiterlijk en een goede uitstraling. Dit houdt in dat je goed ruikt, een verzorgde huid hebt en al je beharing (incl. je hoofdhaar) hebt verzorgd. Ze moet er zowel mee over straat kunnen, als kunnen neuken.
- Je hebt geld. Je hoeft écht niet rijk te zijn, je moet gewoon kunnen zorgen dat er eten op tafel staat, je leuke dingen kan doen en je niet in een verrotte achterbuurt woont. Rijk zijn is echter wel weer een pluspunt.
- Je moet niet ontzettend veel dommer zijn dan haar. Dit heeft niet zo heel veel met opleidingsniveau te maken, zij moet gewoon niet de enige in huis zijn die weet hoe een boormachine werkt en hoe je de televisie aansluit, zeg maar.
Dit heb ik allemaal maar in een willekeurige volgorde geschreven, en is gebaseerd op mijn persoonlijke mening.
Nee, zo bedoel ik het niet GHquote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
vrouwen
de nickname doet je in ieder geval eer aanquote:Op zaterdag 1 november 2008 12:45 schreef agter het volgende:
Eigenlijk vind ik de sex wel belangrijk. De bed-prestaties van een man tellen ook wel mee!
Dus op dat gebied moet het zeker klikken.
Dan doe je het toch voor je publiek? Denk nou eens aan óns (leed)vermaakquote:Op zondag 2 november 2008 16:07 schreef Leanne het volgende:
Als je in een relatie allebei enorm gaat zitten zeuren over je gevoelens wordt het zo een dramaboel, en daar word je allebei niet gelukkiger van.
Wat loop je hier nou jouw eisen als man te stellen, het gaat hier over wat vrouwen willen.quote:Op zondag 2 november 2008 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat willen vrouwen dus. Of althans jij. Wat andere vrouwen vinden andere dingen weer belangrijk.
1) Dan moet de vrouw omgekeerd ook hetzelfde doen. Want het moet wel van twee kanten komen. Anders houdt het snel op. Ik kan goed over mijn gevoels praten maar om mijn gevoels heen praten kan ik nog veel beter.
2) Dus als een man niet sociaal vaardig is, is dat onaantrekkelijk. Ik ben sociaal niet vaardig genoeg om een "normaal" sociaal leven te lijden. Tot mijn grootte frustratie. Dus ben ik niet aantrekkelijk voor de meeste vrouwen.
3) Wat is nu belangrijker uiterlijk of uitstraling? Aangezien ik weinig uitstraling heb en het al helemaal niet van mijn uiterlijk moet hebben.
4) Zo lang de vrouw ook zelf geld verdient.
5) Ik zou liever hebben dat mijn partner handig is want ik heb twee linker handen.
1) Staat erin, lees het nog eens.quote:Verder mis ik het lijstje nog.
1) Humor. Het is belangrijk dat je elkaar aan het lachen kan maken in een relatie.
2) Een overeenkomstige levensvisie. Mensen met een totaal verschillende levensvisie zullen veel strijd moet voeren om hun gelijk te krijgen. Of een niet werkbaar compromis sluiten.
3) Gemeenschapppenlijke intresses. Een zelfde hobby, sport, muziek whatever hebben dat schept een band.
Inquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wha, waar kom je die types tegen dan?
quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .
Ik ga voor optie 2, alleen wil ik het woord "stil" vervangen door "rustig".quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:20 schreef DeRuphelman het volgende:
Met voorkeur bedoel ik dus wat voor een kerel willen jullie het liefste hebben qua karakter ?
1. een praatjesmaker maar die totaal niet weet hoe ie met zijn gevoel om moet gaan
2. een dude die stil is maar die juist wel goed kan praten over zijn gevoelens
andere voorkeur meld het
Amen to thatquote:Op zondag 2 november 2008 14:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
vrouwen
quote:Op zondag 2 november 2008 12:45 schreef TheFrankey het volgende:
verlegen mensen zijn ooooersaai en soms plaatsvervangend beschamend als je een versierpoging mag zien.....
als een vrouw goed saggerijnig is is dat geen leedvermaak meer denk ikquote:Op zondag 2 november 2008 16:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan doe je het toch voor je publiek? Denk nou eens aan óns (leed)vermaak.
Want?quote:Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Amen to that
Hypocriet gebeuren...
Er is een verlaten (tiener)moeder in de zaal!quote:Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .
quote:Op zondag 2 november 2008 13:04 schreef Leanne het volgende:
ik vind jongens die veel hun gevoelens praten ook wel een beetje verwijfd eigenlijk...dat past niet bij een man. het blijft toch de voorkeur dat een man gewoon lekker simpel is denk.
En een vent alleen rijk en een beest in bed.quote:Op maandag 3 november 2008 02:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gelukkig hoeft een vrouw alleen mooi te zijn
A true gold digger spotted! Men keep an eye on your wallet and bank account!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:43 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk vind ik beide opties niet echt aantrekkelijk... De optie van Yi-Long komt dan eerder in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Stiekem hebben de meeste vrouwen natuurlijk geen flauw benul wat ze eigenlijk zoeken. Of ze hebben er wel benul van, maar laten het bij de eerste de beste leuke vent net zo hard weer varen.
Ik heb ook vriendinnen die, als je daar naar vroeg, met de meest uitgebreide eisenlijstjes aan kwamen zetten. Ambitieus, verantwoordelijk, grappig, intelligent, avontuurlijk, romantisch, etc. etc. En als je dan nu kijkt waar ze mee geëindigd zijn, zijn die eisen weer net zo hard het raam uitgegooid
Die eisenlijstjes zijn dan ook van een 16jarigemeisjes niveau.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik wil is een vent van wie ik kan houden om wie hij is en vice versa
Zo, opgelost, slotje!
klinkt als een van mijn exenquote:Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef dompertje het volgende:
kwaakvaak
Maar dan ook echt vaak ook.. zondag 2 november 2008 @ 17:27 (#95)
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
verklaar je nader!
Ik heb zelf mijn relatie verbroken omdat ex zijn verantwoording niet nam .Woonde samen en was niet bereid om de kosten te delen .Draaide in dat opzicht overal alleen voor op .
Ook liet hij het afweten toen ik bij het overlijden van een tante wilde zijn ,hij was boos dat ik niet thuis kwam eten en daar wilde blijven .
Gebruikte mijn auto in het weekend voor sportwedstrijden ,was bv boos als ik die nodig had om naar een vriendin te gaan .Heeft weken onnodig zonder werk gezeten en vond het vanzelfsprekend dat ik ook zijn kosten betaalde zoals telefoon[mb] ziektekosten .
Dat maakt het wel makkelijk om geen spijt van het opbreken te krijgenquote:Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef dompertje het volgende:
Hij is nu al een jaar bezig mij zwart te maken bij vrienden en bekenden
Ik snap hier niets van, maar dat kan ook liggen aan je ietwat overdadige komma-gebruikquote:Op maandag 3 november 2008 15:49 schreef dompertje het volgende:
Nee,klopt,maar ook voor hem,hij kan geen relatie meer met mij aangaan hierdoor bij vrienden ,bekende ,enz
Waarom zou jij daar nog aan meewerken dan?quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef dompertje het volgende:
hahahah ik bedoel dat hij mij zo zwart heeft gemaakt dat als hij een relatie met mij zou willen aangaan hij dit niet kan verkopen bij deze mensen
sorry,snap je?
Dat is je voorkeur bij een man?quote:Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef sitting_elfling het volgende:
assertief, impulsief, 2 tieten en een kont en moet er mee over straat kennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |