Met ongewassen dreadlocks!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.
Blijf jij dan ook maar een beetje vrouw, hèquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef agter het volgende:
[..]
Een man die vaker huilt of gedichten stuurt?
Nee, dat heb ik ook liever niet. Een man moet wel een beetje een man blijven, hoor!
Ik krijg nog antwoord van je, geloof ik?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook maar een beetje vrouw, hè.
Opzich vind ik blowen niet zo erg, maar er hangt soms zo'n cultuurtje omheen. Van die extreemlinkse op tevasandalen rondlopende dreadlock figuren. Ik weet niet, ik heb daar niet zoveel mee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha, precies dat!
Nu vind ik niets mis met af en toe een blowtje, maar bij die types denk ik vaak "anders blow je een keer een dag niet!"
Zelfde als met kroegen. Iemand die een keer naar de kroeg wilt en daar wat drinkt heb ik echt geen moeite mee. Maar iemand die perse 5X in de week moet, dat hoeft van mij niet.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Opzich vind ik blowen niet zo erg, maar er hangt soms zo'n cultuurtje omheen. Van die extreemlinkse op tevasandalen rondlopende dreadlock figuren. Ik weet niet, ik heb daar niet zoveel mee.
Wha, waar kom je die types tegen dan? Ik vind dit in mijn vriendenkring helemaal niet herkenbaarquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Opzich vind ik blowen niet zo erg, maar er hangt soms zo'n cultuurtje omheen. Van die extreemlinkse op tevasandalen rondlopende dreadlock figuren. Ik weet niet, ik heb daar niet zoveel mee.
Een antwoord van mij per privébericht kan soms wat langer duren. Maar het klopt, je hebt hem nog tegoed.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:46 schreef agter het volgende:
[..]
Ik krijg nog antwoord van je, geloof ik?
Ja ik zei ook soms he. Beetje van die hippies bedoel ik dan. Toevallig een collega van me, in mijn vriendenkring komen ze ook niet voor, nee.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef Xennia het volgende:
[..]
Wha, waar kom je die types tegen dan? Ik vind dit in mijn vriendenkring helemaal niet herkenbaar
Dit wordt een stelletje hequote:Op zaterdag 1 november 2008 17:56 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Een antwoord van mij per privébericht kan soms wat langer duren. Maar het klopt, je hebt hem nog tegoed.
Maar ze zitten zo fijn in die haat/liefde zone. Let op mijn woordenquote:Op zaterdag 1 november 2008 18:20 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan zou het pm-en toch niet zo lang moeten duren. Tenzij hard-to-get, maar dat is zo 2007
Ik wacht eerst wel die PM af...quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:23 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar ze zitten zo fijn in die haat/liefde zone. Let op mijn woorden
Trots dat je sociaal inferieur bent, omdat je mensen niet kan vermaken? Nee, was ik inderdaad zelf maar niet grappig, niet charismatisch, niet sociaal, ik WOU dat ik een stille jongen was die wel gayseksueel gevoelig was.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:29 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
Goedzo jongen en daar ben ik ook heel trots op.
echt super als je de perfecte beschrijving van jezelf leest.. hahaquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.
maar...quote:
Maargoed, jij hebt al iemand gevonden.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:54 schreef agter het volgende:
[..]
Zelfde als met kroegen. Iemand die een keer naar de kroeg wilt en daar wat drinkt heb ik echt geen moeite mee. Maar iemand die perse 5X in de week moet, dat hoeft van mij niet.
Klopt, ik heet eigenlijk Corky. Aangenaam.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Cheqy is pwned. Je moet haast zwakbegaafd zijn met zo'n kronkel als 'roepte'.
Nou ben ik zelf eigenlijk best een linkse hippiequote:Op zaterdag 1 november 2008 18:00 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik zei ook soms he. Beetje van die hippies bedoel ik dan. Toevallig een collega van me, in mijn vriendenkring komen ze ook niet voor, nee.
Haha ja, maar die zijn sowieso toch redelijk vaak links enzo? Mijn vriendenkring varieert een beetje. Ik heb een rechtse kak VVD vriendin zeg maar, een die op de kunstacademie zit ook (redelijk alternatief wel) en nog een "normaal" iemand.quote:Op zaterdag 1 november 2008 21:21 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf eigenlijk best een linkse hippie
Maar wel eentje die vindt dat je verantwoordelijkheden hebt wat betreft brood op de plank krijgen en dergelijke en mijn schoenen zijn wat hipper en ecologisch onverantwoorder wellicht dan de echte sandaalhippies
Maar goed, mijn vriendenkring bestaat voornamelijk uit alto's; kunstenaars, muzikanten, mensen in de zorg, dat volk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |