abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62895802
quote:
Op zondag 2 november 2008 16:13 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dan doe je het toch voor je publiek? Denk nou eens aan óns (leed)vermaak .
als een vrouw goed saggerijnig is is dat geen leedvermaak meer denk ik
pi_62897840
quote:
Op zondag 2 november 2008 20:52 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Amen to that
Hypocriet gebeuren...
Want?
Make my day!
pi_62899388
Gelukkig hoeft een vrouw alleen mooi te zijn
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62899415
quote:
Op zondag 2 november 2008 17:07 schreef dompertje het volgende:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .
Er is een verlaten (tiener)moeder in de zaal!
pi_62899450
Gewoon een domme slet dus die met roekeloze losers het bed deelt en achteraf klaagt
(Ja ik ken een paar tiener-moeders)

Heeft ze de zwangerschapsstriemen nog of zijn ze op tijd weggetraind?
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_62899610
quote:
Op zondag 2 november 2008 13:04 schreef Leanne het volgende:
ik vind jongens die veel hun gevoelens praten ook wel een beetje verwijfd eigenlijk...dat past niet bij een man. het blijft toch de voorkeur dat een man gewoon lekker simpel is denk.

Jij maak een grapje? Hoop ik.
pi_62900619
quote:
Op maandag 3 november 2008 02:40 schreef Man-E-Faces het volgende:
Gelukkig hoeft een vrouw alleen mooi te zijn
En een vent alleen rijk en een beest in bed.

"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_62900702
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 12:43 schreef Alicey het volgende:
Eigenlijk vind ik beide opties niet echt aantrekkelijk... De optie van Yi-Long komt dan eerder in de buurt.
A true gold digger spotted! Men keep an eye on your wallet and bank account!
  maandag 3 november 2008 @ 09:16:41 #109
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_62900799
Stiekem hebben de meeste vrouwen natuurlijk geen flauw benul wat ze eigenlijk zoeken. Of ze hebben er wel benul van, maar laten het bij de eerste de beste leuke vent net zo hard weer varen.

Ik heb ook vriendinnen die, als je daar naar vroeg, met de meest uitgebreide eisenlijstjes aan kwamen zetten. Ambitieus, verantwoordelijk, grappig, intelligent, avontuurlijk, romantisch, etc. etc. En als je dan nu kijkt waar ze mee geëindigd zijn, zijn die eisen weer net zo hard het raam uitgegooid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_62902924
quote:
Op maandag 3 november 2008 09:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Stiekem hebben de meeste vrouwen natuurlijk geen flauw benul wat ze eigenlijk zoeken. Of ze hebben er wel benul van, maar laten het bij de eerste de beste leuke vent net zo hard weer varen.

Ik heb ook vriendinnen die, als je daar naar vroeg, met de meest uitgebreide eisenlijstjes aan kwamen zetten. Ambitieus, verantwoordelijk, grappig, intelligent, avontuurlijk, romantisch, etc. etc. En als je dan nu kijkt waar ze mee geëindigd zijn, zijn die eisen weer net zo hard het raam uitgegooid
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die eisenlijstjes zijn dan ook van een 16jarigemeisjes niveau.

Wat ik wil is een vent van wie ik kan houden om wie hij is en vice versa

Zo, opgelost, slotje!
pi_62905881
kwaakvaak
Maar dan ook echt vaak ook.. zondag 2 november 2008 @ 17:27 (#95)

quote:
Een vent die zijn verantwoording in een relatie neemt,niet alleen de lusten,ook de lasten dus .

verklaar je nader!

Ik heb zelf mijn relatie verbroken omdat ex zijn verantwoording niet nam .Woonde samen en was niet bereid om de kosten te delen .Draaide in dat opzicht overal alleen voor op .
Ook liet hij het afweten toen ik bij het overlijden van een tante wilde zijn ,hij was boos dat ik niet thuis kwam eten en daar wilde blijven .
Gebruikte mijn auto in het weekend voor sportwedstrijden ,was bv boos als ik die nodig had om naar een vriendin te gaan .Heeft weken onnodig zonder werk gezeten en vond het vanzelfsprekend dat ik ook zijn kosten betaalde zoals telefoon[mb] ziektekosten .
  maandag 3 november 2008 @ 13:15:23 #112
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62905927
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef dompertje het volgende:
kwaakvaak

quote:

verklaar je nader!

Ik heb zelf mijn relatie verbroken omdat ex zijn verantwoording niet nam .Woonde samen en was niet bereid om de kosten te delen .Draaide in dat opzicht overal alleen voor op .
Ook liet hij het afweten toen ik bij het overlijden van een tante wilde zijn ,hij was boos dat ik niet thuis kwam eten en daar wilde blijven .
Gebruikte mijn auto in het weekend voor sportwedstrijden ,was bv boos als ik die nodig had om naar een vriendin te gaan .Heeft weken onnodig zonder werk gezeten en vond het vanzelfsprekend dat ik ook zijn kosten betaalde zoals telefoon[mb] ziektekosten .
klinkt als een van mijn exen

Move on en herinner je de leuke momenten, die narigheid draai je toch niet meer terug
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62909648
Doe ik ook,is alleen lastig,iedereen vind hem zielig omdat ik hem gedumpt heb . Staat bekend als de lieve zachte jongen .Hij is nu al een jaar bezig mij zwart te maken bij vrienden en bekenden die trouwens niet de moeite namen om te vragen waarom ik de relatie verbrak .Ben een nieuwe vriendenkring aan het opbouwen
Hij is ook nog eens de achterneef van een goeie vriendin .
pi_62909716
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:42 schreef dompertje het volgende:
Hij is nu al een jaar bezig mij zwart te maken bij vrienden en bekenden
Dat maakt het wel makkelijk om geen spijt van het opbreken te krijgen .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_62909835
Nee,klopt,maar ook voor hem,hij kan geen relatie meer met mij aangaan hierdoor bij vrienden ,bekende ,enz
  maandag 3 november 2008 @ 15:51:40 #116
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62909895
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:49 schreef dompertje het volgende:
Nee,klopt,maar ook voor hem,hij kan geen relatie meer met mij aangaan hierdoor bij vrienden ,bekende ,enz
Ik snap hier niets van, maar dat kan ook liggen aan je ietwat overdadige komma-gebruik
pi_62909949
hahahah ik bedoel dat hij mij zo zwart heeft gemaakt dat als hij een relatie met mij zou willen aangaan hij dit niet kan verkopen bij deze mensen

sorry,snap je?
pi_62909972
assertief, impulsief, 2 tieten en een kont en moet er mee over straat kennen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 november 2008 @ 15:56:19 #119
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62910027
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef dompertje het volgende:
hahahah ik bedoel dat hij mij zo zwart heeft gemaakt dat als hij een relatie met mij zou willen aangaan hij dit niet kan verkopen bij deze mensen

sorry,snap je?
Waarom zou jij daar nog aan meewerken dan?
pi_62910052
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:54 schreef sitting_elfling het volgende:
assertief, impulsief, 2 tieten en een kont en moet er mee over straat kennen.
Dat is je voorkeur bij een man?
  maandag 3 november 2008 @ 15:59:18 #121
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62910113
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:57 schreef Deliah het volgende:

[..]

Niet gelijk oordelen he, smaken verschillen
pi_62910278
quote:
Op maandag 3 november 2008 15:57 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik val op dames, niet op mannen
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 3 november 2008 @ 16:12:06 #123
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_62910502
quote:
Op maandag 3 november 2008 13:13 schreef dompertje het volgende:
kwaakvaak

quote:

verklaar je nader!

Fijne vent!
pi_62910732
Ja erg he ,6 jaar relatie gehad en eindelijk de moed gevonden om het te verbreken,ging er namelijk zelf aan onderdoor .Maar vind het fijn dit hier te horen omdat hij erg het slachtoffer uithangt
pi_62910734
Mijn voorkeur:
- goed lichaam (niet te gespierd, niet te dik, niet te mager, gewoon normaal)
- goeie kop (verzorgd uiterlijk), met sprekende ogen en een mooie lach
- emotioneel aanspreekbaar op momenten die zich daarvoor lenen
- een prater in gezelschap, gewoon sociaal ontwikkeld
- hij moet humor hebben die in één van de volgende categorieën valt: oppervlakkig, simpel of grof
- geen wijsneus, mag niet slimmer zijn dan ik
- en natuurlijk, zoals al vaker genoemd, goed in bed

is het antwoord compleet genoeg zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')