Goedzo jongen en daar ben ik ook heel trots op.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:28 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik gok dat TS tot de tweede categorie behoort...
Kerel, iedereen is anders, dus iedereen heeft zijn eigen voorkeuren. Dom topic dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:30 schreef DeRuphelman het volgende:
[..]
en jij bent duidelijk een praatjesmaker zo te zien
dramaqueensquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Wanneer praat die stille 'dude' over zijn gevoel dan? Want dat spreekt dat stil zijn nogal tegen.
Sowieso zijn mensen die van zichzelf vinden dat ze zo goed over hun gevoel kunnen praten over het algemeen gewoon zweefteverige zeikerds. Met heel veel 'gevoel' over freakin' alles.
dit dus!quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:45 schreef fathank het volgende:
Wtf is dit nu weer voor zwart-wit/links-rechts topic
Ja dat soort.quote:
wat dan meestal weer knaapjes zijn die in het lage water naar spijkers zoekenquote:Op zaterdag 1 november 2008 13:24 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ja dat soort.![]()
Die van zichzelf vinden dat ze een stil water met diepe gronden zijn.
Je roepte me?quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:33 schreef agter het volgende:
Gewoon, een lekker ding met potentie!
Dat dus.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Sowieso zijn mensen die van zichzelf vinden dat ze zo goed over hun gevoel kunnen praten over het algemeen gewoon zweefteverige zeikerds. Met heel veel 'gevoel' over freakin' alles.
quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Wanneer praat die stille 'dude' over zijn gevoel dan? Want dat spreekt dat stil zijn nogal tegen.
Dit en humor vindt ik ook wel belangrijk.quote:Op zaterdag 1 november 2008 12:52 schreef SG-sam het volgende:
Praatjesmaker of niet, het is me egaal, zolang je er maar goede gesprekken mee kunt voeren.
Kan je na gaan, zelfs ik ben niet perfect.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ze zei 'potentie', niet spellingsgebrek.
Inderdaad...en nog steeds niet, zo te lezen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:26 schreef cheqy het volgende:
[..]
Kan je na gaan, zelfs ik ben niet perfect.
aandoenlijk he?quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:34 schreef agter het volgende:
[..]
Inderdaad...en nog steeds niet, zo te lezen.
Of "Kan je na gaan"...quote:Op zaterdag 1 november 2008 14:40 schreef CantBuyMeLuv het volgende:
Cheqy is pwned. Je moet haast zwakbegaafd zijn met zo'n kronkel als 'roepte'.
Zo waar. Van die filosofische types die het liefst met heel veel diepgang praten over de simpelste dingen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
Van die alternatieve figuren, zonder baan, met van die 2ehands kleding aan...quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:13 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo waar. Van die filosofische types die het liefst met heel veel diepgang praten over de simpelste dingen.
Owja, ik heb er meteen een idee bij van het soort dat als jij een keer wat te vertellen hebt reageert met "oh dat herken ik" om vervolgens je verhaal te kapen...quote:Op zaterdag 1 november 2008 13:17 schreef MinderMutsig het volgende:
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:18 schreef agter het volgende:
[..]
Van die alternatieve figuren, zonder baan, met van die 2ehands kleding aan...
En meestal houden ze ook wel van een blowtje...en ze roken shaggies.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.
hahaha, precies dat!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:18 schreef agter het volgende:
[..]
En meestal houden ze ook wel van een blowtje...en ze roken shaggies.
Ja, het zijn mijn vrienden ook niet direct.
Ooit een keer op wintersport geweest met een groep en daar was ook een zo'n gast bij. Dat was de eerste week in jaren dat hij niet blowde.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:27 schreef MarMar het volgende:
[..]
hahaha, precies dat!
Nu vind ik niets mis met af en toe een blowtje, maar bij die types denk ik vaak "anders blow je een keer een dag niet!"
Nou, daar kan ik me wel weer wat bij voorstellen, aangezien ik weet van een shop waar ze elk jaar met het hele personeel op wintersport gaan bij wijze van kerstpakketquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:29 schreef agter het volgende:
[..]
Ooit een keer op wintersport geweest met een groep en daar was ook een zo'n gast bij. Dat was de eerste week in jaren dat hij niet blowde.
Dan vraag je je toch af...wtf?
Dat inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:33 schreef Xennia het volgende:
Ik houd over het algemeen niet van mensen die praten om het praten. Dan liever iemand die wat stiller is, maar als hij iets zegt dat het wel raak is. Verder geen praatjesmaker maar ook geen man die vaker huilt dan ik, of me gedichten stuurt
Een man die vaker huilt of gedichten stuurt?quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:33 schreef Xennia het volgende:
Ik houd over het algemeen niet van mensen die praten om het praten. Dan liever iemand die wat stiller is, maar als hij iets zegt dat het wel raak is. Verder geen praatjesmaker maar ook geen man die vaker huilt dan ik, of me gedichten stuurt
Met ongewassen dreadlocks!quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:16 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
En ze lopen op teva sandalen. Ook zonder doel in hun leven, ze zien wel waar ze uitkomen. Ik heb echt een hekel aan dat soort figuren.
Blijf jij dan ook maar een beetje vrouw, hèquote:Op zaterdag 1 november 2008 17:39 schreef agter het volgende:
[..]
Een man die vaker huilt of gedichten stuurt?
Nee, dat heb ik ook liever niet. Een man moet wel een beetje een man blijven, hoor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |