quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:14 schreef Elfletterig het volgende:
Word je tijdens een bezoekje aan Zwolle-Zuid op de huid gezeten door agressieve aggresieve hangjeugd, dan is DIT de reden:
[Op dinsdag 28 oktober 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle Zuid heeft naast winkel centra's en het centrum op 20 minuten fietsen ook steeds meer zeer vervellende en aggresieve hangjeugd (heb ik afgelopen zaterdag nog mee mogen maken).]
Autobedrijf zeker...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef ego-tripper het volgende:
die piemelen verlengen me contract niet...
de middenmotors gaan ertussen uit.
Beste stats van de afdeling maar dat doet er niet toe.
Ik wou 1 dag vrij hebben standaard en 1 avond ivm voetballen.
Maar ik moest 7 dagen beschikbaar zijn en andere konden wel dagen standaard vrij
BLEGH
OPBOKKEN !!
Wtf doe je?quote:
Kijk dan in de quote, die had ik expres nog eens neergezetquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:08 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Autobedrijf zeker...
[..]
Wtf doe je?Agressieve is de juiste spelling.
Hele rijenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:19 schreef kabouter.muts het volgende:
JoPiDo![]()
Als je zoiets post wat doe je hier dan?
Wie wil er nou niet allerij leuke keukendingetjes.
best een eikel die sony!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:45 schreef appelsjap het volgende:
Ik had mn PS3 dus opgestuurd. Kreeg em net terug. Wil ik de backup erop zetten zodat ik weer nolife kon gamen. Staat er dat alles beveiligd is en het er niet op kan. -.-
Sony gebeld, hij zei precies hetzelfde, en ik kon er niets meer aan doen. Kutmongool.
Er is heus wel een manier om het er weer op te zetten toch?
Wie weet het?
Klacht: Sony
Klacht 2: PS3
Klacht 3: geen savegames
Klacht 4: geen draadloze wifi instellingen meer
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:18 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Klopt. Maar waar in helemaalsnaam moet ik beginnen, Ik ben zo moe dat ik niet eens een oplossing kan bedenken, mentaal ben ik gewoon kapot. vrienden van mij verbazen ze zich dat ik het uberhoud volhoud. maarja het is niet anders en ik wil de band niet breken met hem omdat het een goede man is, maar hij ziet niet in dat ik gewoon niet meer kan
[..]
Nieuwe variant?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 18:03 schreef 1DIOOT het volgende:
Licht moet zo en zo verboden worden!
Weetje wat dat licht voor invloed heeft op mijn auto
quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:51 schreef Red_Cat het volgende:
Zo kreeg ik in 2006 een aanslag van 113,60. In 2007 werd dit ineens 270,52 en als klap op de vuurpeil vragen ze voor dit jaar maar meteen een bedrag van rond de 300 euro.
Kruising van 'faliekant' en 'vierkant'?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
OMFG, het is dat die Chris Overgaauw uit Gorinchem komt. Ik ken namelijk een Chris Overgaauw uit Krommenie, anders had ik hem fikant moeten uitlachen. [ afbeelding ]
quote:De enige supermarkten met ballen!
Coop supermarkten zijn de enigen in Nederland die varkensvlees verkopen van ongecastreerde varkens. ...
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:56 schreef laforest het volgende:
[..]
A) jij vroeg om een definitie van leven en die heb ik gegeven, ik zou zeggen lees even beter.
Ga het niet nog een keer typen.
B) Hier vroeg je niet om maar ik zal je het geven.
Dood is wanneer al je vitale functies er mee ophouden, de hersenen niet meer werken en het hard stilstaat.
Da's heel prettig jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:19 schreef bewegende_ninja het volgende:
[..]
Het is een chornische ziekte, ze leeft van dag tot dag en zit nu chronisch aan de pretnison.
Ha die massaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:48 schreef Picchia het volgende:
Dat wij massa moordende rebellen financieren en hoe wij toelaten dat de Marokkaanse overheid openlijk onze samenleving manipuleert is voor ons zeer relevant.
Beroerdquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Namo_h het volgende:
Ik heb een Probleem met eBay/Paypal
Of beter gezegd mijn broertje heeft een probleem:
uitleg:
Mijn broerdje heeft een eigen eBay account. Hierop heeft hij een versterker verkocht. Als betalings mogelijkheid heeft hij paypal aangevinkt.
Versterker verkocht en koper doet betaling via PayPal
Probleem:
Mijn broetje heeft geen Paypal account.
Koper heeft wel betaling gedaan maar dat komt uiteraard niet over.
Inmiddels heb ik zijn eBay account aan mijn paypal gelinkt maar er komt nog steeds geen betaling binnen.
Bij eBay staat de vermelding: "betaling innen" maar daar kom ik ook niet verder mee
Vraag: help!!??
Ik had het gezien, maar ik vond het niet echt een originele spelfout. Agressief wordt wel vaker fout geschreven, omdat het "aggressive" is in het Engels. Sommigen denken dan dat ze een dubbele g moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:15 schreef Sally het volgende:
Kijk dan in de quote, die had ik expres nog eens neergezet![]()
[Op dinsdag 28 oktober 2008 08:36 schreef stbabylon het volgende:
Zwolle Zuid heeft naast winkel centra's en het centrum op 20 minuten fietsen ook steeds meer zeer vervellende en aggresieve hangjeugd (heb ik afgelopen zaterdag nog mee mogen maken).]
En vandaar ook het clowntje![]()
Nou! En het stikt ook van de spatiefouten en andere grappige opmerkingen, zoals:quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:30 schreef ruud.nl het volgende:
Inderdaad best vermoeiend om zo'n post helemaal door te lezen.![]()
Die is ook mooi ja.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou! En het stikt ook van de spatiefouten en andere grappige opmerkingen, zoals:
- 8 uur stipt opstaan (meestal 8:15)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Een Nissan bijvoorbeeld (zover ik weet ook een heleboel andere merken?) past zich aan, aan je rijstel![]()
Als jij altijd als een opa rijd, dan zorgt ie voor dat ie dan ook zo de verbruik aanpast en het een en ander..
Als je altijd op hoge toeren rijd, dan zorgt ie er weer voor dat ie dan de verbruik en vermogen daar op aanpast![]()
http://www.hondatech.com.au/forum/showthread.php?t=8
Bovendien is dat etymologisch juister.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had het gezien, maar ik vond het niet echt een originele spelfout. Agressief wordt wel vaker fout geschreven, omdat het "aggressive" is in het Engels. Sommigen denken dan dat ze een dubbele g moeten gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |