Piemelende minddenmotorsquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:58 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen zak van de OP. Piemelen? Middenmotors?
Onder de brug ermeequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:03 schreef salvadora het volgende:
Goed moment zo aan de vooravond van een recessie.
Ik mis het ook een beetje.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:58 schreef Karina het volgende:
Ik snap geen zak van de OP. Piemelen? Middenmotors?
Dus je bent de beste van de afdeling en je krijgt geen vrije dag die je wil hebben en daarom wordt je contract niet verlengd. Dus ze willen wel het contract verlengen maar jij gaat niet akkoord met de voorwaarden.quote:Beste stats van de afdeling maar dat doet er niet toe.
[..]
Maar ik moest 7 dagen beschikbaar zijn en andere konden wel dagen standaard vrij
En dan krijg je ook nog een flatscreen kadoquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:56 schreef Renesite het volgende:
Ach, je kan altijd nog in de WW gaan.
hihi, vergat mijn post..quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:14 schreef Biogarde het volgende:
Troep verwijderd.
Dus je krijgt geen contract omdat jij je niet flexibel opstelt maar het is de schuld van je werkgeverquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef ego-tripper het volgende:
hahaha ja die OP is maar gewoon even snel in elkaar geflanst:D
zit nog op me werk nu.
Ik werk op een callcenter voor UPC :sad:
En wat je zegt van, het klopt niet het verhaal,
klopt wel degelijk.
Ze willen me dat niet geven en aangezien ik hier niet mee akkoord ga wordt ik eruit gebonjourt.
naja moest het even kwijt.
lekker boeiend ook eigenlijk bij zo'n graftakke baan.
Misschien moeten ze je na een jaar een vast contract geven en verlengen ze daarom niet?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef ego-tripper het volgende:
Ja die verklaring wou ik dus ook... maar die kreeg ik niet dus dan mogen ze opbokken.
Er gaan nog meer mensen weg daar niet van, maar ik weet toevallig dat iemand die er gisteren om vroeg voor 2 standaard roostervrije dagen het meteen kreeg terwijl ze hier 3maanden werkt en ik bijna een jaar. Ik heb het al 5 weken geleden aangevraagd. Dat kan ik dus niet hebben, ongelijke behandeling terwijl daar geen reden voor is bij zo'n soort baan wat ik heb kan ik niet hebben.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef ego-tripper het volgende:
terwijl ze hier 3maanden werkt
Jep, o.a de OP.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:32 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Staat nog een hoop tussen dacht ik.
En om te voetballen en op de Xbox te spelenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef Bananenman het volgende:
Ach, het heeft ook zijn voordelen. Nu heb je bijvoorbeeld tijd voor een taalcursus.
wat ben je nu? een middenmootje die ook nog zeurt over vaste vrije dagen en die makkelijk gemist kan worden of iemand die wel goed presteert?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 13:54 schreef ego-tripper het volgende:
de middenmotors gaan ertussen uit.
Beste stats van de afdeling maar dat doet er niet toe.
Dan zochten ze denk ik meer een team-player i.p.v. een ego-tripper.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:46 schreef ego-tripper het volgende:
Ja die verklaring wou ik dus ook... maar die kreeg ik niet dus dan mogen ze opbokken.
Er gaan nog meer mensen weg daar niet van, maar ik weet toevallig dat iemand die er gisteren om vroeg voor 2 standaard roostervrije dagen het meteen kreeg terwijl ze hier 3maanden werkt en ik bijna een jaar. Ik heb het al 5 weken geleden aangevraagd. Dat kan ik dus niet hebben, ongelijke behandeling terwijl daar geen reden voor is bij zo'n soort baan wat ik heb kan ik niet hebben.
Het is ook weer niet dat dit me droombaan is en dat ik hier nog vele jaren zal werken maar toch altijd klote.
jep die neukt de teamleader, en de TS mag er niet eens meer bij kijken.quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:06 schreef Leatherneck het volgende:
Uitkering.![]()
Ik stap net me bed uit en er wordt vanzelf wel weer geld op me rekening gestort.
dan geef dat als reden op:) en ga niet iets anders gebruiken.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:16 schreef Robier het volgende:
[..]
Misschien moeten ze je na een jaar een vast contract geven en verlengen ze daarom niet?
Niet iedereen staat in de forbes 400 anders zou het niet meer de forbes 400 zijn he.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:45 schreef fathank het volgende:
TS is belslet bij UPC. En dan nog balen dat je contract niet verlengd wordt
.
Grote mannenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:44 schreef ego-tripper het volgende:
Meteen vitten op mijn nederlands. Helaas is niet iedereen zo welbespraakt als jullie grote mannen.
Tjah, verschil moet er zijn hequote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:50 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Niet iedereen staat in de forbes 400 anders zou het niet meer de forbes 400 zijn he.
Kan er ook niks aan doen dat jij er wel tussen staat met je wonderbaan
ga ik nog antwoord krijgen op mijn vraag? Of wil je alleen afgezeken worden?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:59 schreef ego-tripper het volgende:
ja vat die zin maar vooral serieus op...
prutsers
Ik viel er net buitenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 16:50 schreef ego-tripper het volgende:
[..]
Niet iedereen staat in de forbes 400 anders zou het niet meer de forbes 400 zijn he.
Kan er ook niks aan doen dat jij er wel tussen staat met je wonderbaan
noem eens een goed betaalde baan met onbeperkt aantal vrije dagenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:02 schreef mirved het volgende:
[..]
Ik viel er net buiten
Jongens en meisjes neem een voorbeeld aan deze meneer en maak je school wel af. Dan hoef je geen kut werk te doen in een callcenter voor een matig loontje met beperkt aantal vrije dagen.
idd, je bent veels te goed voor die graftakke baan. dat ze opzouten met hun k.u.t.werk.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef ego-tripper het volgende:
zit nog op me werk nu.
klopt wel degelijk.
Ze willen me dat niet geven en aangezien ik hier niet mee akkoord ga wordt ik eruit gebonjourt.
Als je ergens bij de overheid gaat werken (ICT in ieder geval) word je overspoelt met vrije dagen. Niet onbeperkt, maar wel veel!quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
noem eens een goed betaalde baan met onbeperkt aantal vrije dagenDie zoek ik nog
Ja, dat dus. Ik kwam hier om dat te posten. Maar goed dat ik het topic doorlas.quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef Bananenman het volgende:
Ach, het heeft ook zijn voordelen. Nu heb je bijvoorbeeld tijd voor een taalcursus.
TS zit teveel op fok! onder werktijd?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 14:25 schreef ego-tripper het volgende:
zit nog op me werk nu.
klopt wel degelijk.
Met jou? Eerst picsquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |