quote:Op donderdag 18 september 2008 20:43 schreef Isiolo het volgende:
Maar papa, wat heb je een grote oren !?!
Beetje grofquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Edwin: 'Nou Fleur, wat meur jij weer uit je scheur.'
Na dat dramatische onderschrift van gebruikernaam dat won is niets meer grof.quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 18 september 2008 22:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Belachelijk dat EnGCatjuh de vorige ronde geen punten pakte.
Prima. Maar nu doet het plaatje het niet, dus kan niet opslaan.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kan jij m niet uploaden ofzo, Ray?
ik heb 'm niet meerquote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima. Maar nu doet het plaatje het niet, dus kan niet opslaan.
quote:
quote:
Ik welquote:
Ray !!!quote:Op donderdag 18 september 2008 23:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
Prima. Maar nu doet het plaatje het niet, dus kan niet opslaan.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:26 schreef Vodkadruppel het volgende:
[ afbeelding ]
Edwin: straks mag je weer in de kelder, leuk he?
waarom noem je haar dan Fleurquote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die dochter heet helemaal geen Fleur, dus waarom anderen dat nu van me jatten?
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Lynn en meur en scheur rijmde waarschijnlijk net iets minder.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:48 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
waarom noem je haar dan Fleur
ze heet Lynn dus
Daarom heet het ook de Voetbalfoto-Gaponderschriftcompetitiequote:Op vrijdag 19 september 2008 14:43 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Verkeerde fotoquote:Op vrijdag 19 september 2008 15:19 schreef Beschouw het volgende:
Kleinzusje vindt eindelijk ware liefde
Niks te zien hierquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Verkeerde foto![]()
[ afbeelding ]
Kleinzusje vindt eindelijk ware liefde
quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:23 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Niks te zien hierBen toch wel benieuwd.
Lieverd, tis dat jij en ik al iemand liefhebben, maar andersquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:33 schreef Beschouw het volgende:
Jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Zit je nog steeds op loopafstand van Sinterklaas ?quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:51 schreef SCH het volgende:
Vroege jury, grijp je kans
Joh, alles buiten de A10 is Epke landquote:Op vrijdag 19 september 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Bovendien woon ik niet Epke land zusje, dat mag je nou toch wel eens weten.
quote:-Beschouw-
-kleinzusje vindt eindelijk ware liefde-
quote:-Isiolo-
-"Maar papa, wat heb je een grote oren"-
quote:-ruud_fr-
-Lynn: "Heb je Christiano Ronaldo mijn telefoonnummer nog gegeven"-
[sup]De opmaak is hierquote:-Gordon_Shumway-
-Edwin: "Nou Fleur, wat meur je weer uit je scheur"-
heb ik een transfer gemist?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Van Persie zou via een SMS afgemeld hebben maar ik zie niets op mijn telefoon
vertel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verwijzend naar het SMSje wat hij toen naar PSV had gestuurd
Hap ik nu heel erg?quote:
ja, hap hapquote:
nee geintje, ik wist niet dat dat per SMS (quote:Hij zou eigenlijk van Feyenoord naar PSV toen toch gaan maar had via een SMSje afgezegd toch?!?!
http://www.vi.nl/NieuwsItem/VanPersie-kampZegtPSVPerSmsAf.htm
anders zou je sowieso geen kans maken op het podium, ik snapte het immers nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
Mijn onderschrift is niet meer leuk nu ik hem uit heb moeten leggen
Nu wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
anders zou je sowieso geen kans maken op het podium, ik snapte het immers niet
Je vergeet de 'quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sijmz, het is toch ook hilarisch om al die users op het verkeerde been te zetten met mijn onderschrift?![]()
²
Ik vind het heel erg fijn dat je je zo kan inleven in mijn gevoel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sijmz, het is toch ook hilarisch om al die users op het verkeerde been te zetten met mijn onderschrift?![]()
²
Welles.quote:
Hij staat er nogquote:
Na 100 keer, zijn ze me zatquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:21 schreef ruud_fr het volgende:
![]()
als het door kleine zusjes ge-upload wordt mag het ineens wel
Ja, schandalig. Zulke foto's moesten verboden worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:21 schreef ruud_fr het volgende:![]()
als het door kleine zusjes ge-upload wordt mag het ineens wel
quote:kleinzusje
Wissel ( gesprek)
quote:Paaskonijn
Gespleten persoonlijkheid Ferguson komt aan het licht tijdens persconferentie.
quote:borisz
Verkoop alle aandelen AIG
De opmaak is hier te vinden.quote:TheVulture
Ferguson betrapt bij contact met gokchinezen
Feli !quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
Oke gewonnen. Waarom weet ik niet. Maar goed dan maar een nieuwe foto.
Jury zal waarschijnlijk zijn rond tussen 1830-1900 of rond 2130.
Snap er ook niks meer van, vond hem ook wel punten waard. KZ krijgt na een aantal dagen dan wel weer de door haar verdiende punten (en ik doe dat niet om te slijmen).quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:56 schreef Isiolo het volgende:
Tijd dat de Poedel punten krijgt, want ook deze keer was t een podium plek waard.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
KZ krijgt na een aantal dagen dan wel weer de door haar verdiende punten (en ik doe dat niet om te slijmen).
Kakkerlak heeft kut week, zal morgen nog kutter zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Snap er ook niks meer van, vond hem ook wel punten waard. KZ krijgt na een aantal dagen dan wel weer de door haar verdiende punten (en ik doe dat niet om te slijmen).
Hij was gewoon grappigquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Krijg steeds punten als ik het echt niet verwacht![]()
Wel lief van ruud, morgen ook nog verliezen tegen ons en dan toch objectief blijven !
Wat betreft dat laatste lever ik graag mijn punten inquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Kakkerlak heeft kut week, zal morgen nog kutter zijn![]()
![]()
Dus omdat Catjuh een slechte Chinees-grap maakt krijg ik de poedelquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er stond al een Chinees-grap boven je en die vond ik al niet leuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus omdat Catjuh een slechte Chinees-grap maakt krijg ik de poedel
vond ze beide niet leuk, die van jou het minstequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus omdat Catjuh een slechte Chinees-grap maakt krijg ik de poedel
quote:
Hij staat er nogquote:
Ok heb nu ook officeel een kut weekend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Kakkerlak heeft kut week, zal morgen nog kutter zijn![]()
![]()
Zit je met je hoofd in de wolken ?quote:Op zondag 21 september 2008 15:07 schreef SCH het volgende:
Ik ben weer geland, tenminste mijn lijf, nu mijn hoofd nog
Dat zit-ie toch altijd?quote:Op zondag 21 september 2008 17:23 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zit je met je hoofd in de wolken ?
quote:Beschouw
Na 2-5 tegen Bremen loopt Bayern op eieren
quote:Breach
"Ottl en Toni werken oefenstage af bij Flamengo"
quote:TheVulture
Toni: "Het wordt tijd dat we onze beste beentjes voor zetten jongens"
De opmaak is hier te vinden.quote:Isiolo
De huppelkutjes van Bayern
Pick one.quote:Op zondag 21 september 2008 19:00 schreef borisz het volgende:
Hebben jullie sites waar je grappige foto's vandaan halen ?
nee hou deze dan maarquote:
Anders gaat SCH weer geilen op dit topic.quote:Op zondag 21 september 2008 19:25 schreef TheVulture het volgende:
Oh jullie willen toch een andere, ook prima
quote:Op maandag 22 september 2008 19:38 schreef Sporttv het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw logo getoond door Feyenoord Supporters
quote:Gordon_Shumway
2-2 handige uitslag voor Feyenoordsupporters; het maakt niets uit als je het omdraait.
quote:Sjimz
Feyenoorders ondersteboven met gelijke spel
quote:Breach
"Ajax houdt Feyenoord in eigen huis een spiegel voor"
De opmaak is hier te vinden.quote:Sporttv
Nieuw logo getoond door Feyenoord Supporters
Is mijn tweede maar ben hier ook niet zo goed in hoorquote:Op maandag 22 september 2008 19:55 schreef Blawh het volgende:
[..]
De minst leuke van deze ronde, maar een aanmoediging om door te gaan.
gewoon mee blijven doen, je wordt er vanzelf beter inquote:Op maandag 22 september 2008 19:56 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Is mijn tweede maar ben hier ook niet zo goed in hoor
Dat is natuurlijk te vroeg omdat te zeggen. Bij sommige foto's weet je helemaal niets, een andere foto schiet je opeens een geniaal onderschrift te binnen.quote:Op maandag 22 september 2008 19:56 schreef Sporttv het volgende:
[..]
Blijf maar meedoen. Dan krijg ik voorlopig geen poedel meer.quote:Op maandag 22 september 2008 19:56 schreef Sporttv het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Blijf maar meedoen. Dan krijg ik voorlopig geen poedel meer.
quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Blijf maar meedoen. Dan krijg ik voorlopig geen poedel meer.
quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!!
Ik sluit me hier natuurlijk volledig bij aan.quote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Breach het volgende:
TT maakt zijn naam toch aardig waar
Prima jury, morgen een late jury (verwacht zo tussen half 9 en 9 uur).
Van waar is die foto, want het ziet er wel erg nat uit daaroquote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Lek bij Vitesse nog altijd niet gevonden.
Van het Gelredome, dak zat niet dichtquote:Op maandag 22 september 2008 21:34 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Van waar is die foto, want het ziet er wel erg nat uit daaro
Ik bedoelde de leeftijd van de man op de fotoquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee hoor. Jack zag het eiland toch verdwijnen vanuit de heli.
Ja. Nou je het zegt. Ik ga het snel veranderen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik bedoelde de leeftijd van de man op de foto
quote:-TheVulture-
-Trainer: "Waarom ik Sneijder niet heb gekocht?Die kan in dit soort omstandigheden moeilijk zijn hoofd boven water houden"-
quote:-Trademarkie-
-Eerste trainer door het ijs gezakt-
quote:-Gordon Shumway-
-Lek bij Vitesse nog altijd niet gevonden-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Kerol-
-Smeltend Thialf brengt grote schade aan aan Abe Lenstra stadion.
-
Omdat jij hem anders had gekregen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef sjimz het volgende:
Ik vind de Poedel wel terecht.
Die username alleen al verdient een kudde poedels.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef Beschouw het volgende:
Vond die van BoemBats wel leuk.
Mag jij wel zeggen. SCHijt, SCHande, SCHunnig, SCHaamteloos en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Die username alleen al verdient een kudde poedels.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef SCH het volgende:
De poedel had zeker in de top 3 gemoeten
Die van Vulture vond ik echt te slecht, had mezelf niet toegestaan die te posten.
SCHitterend, SCHaterlachend, SCHippersbitterquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mag jij wel zeggen. SCHijt, SCHande, SCHunnig, SCHaamteloos en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik betwijfel of BoemBats dat als een compliment moet opvatten, wetend dat het uit jouw mondtoetsenbord komt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef Beschouw het volgende:
Vond die van BoemBats wel leuk.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik betwijfel of BoemBats dat als een compliment moet opvatten, wetend dat het uit jouw mondtoetsenbord komt.
Doe maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Zal voor jou nog eens een verjaardagstopic openen.
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:00 schreef sjimz het volgende:
Leuke winnaar, de rest wat minder.
Ik wil al m'n notes inzienquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:15 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"Stoffelijk overschot Jeu Sprengers duikt op in Afrika"
quote:Op woensdag 24 september 2008 12:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik kan vanavond helaas niet jureren.
Trademarkie of TheVulture, zou een van jullie dit dan kunnen doen?
quote:-Beschouw-
-Gras in Arena opnieuw aan vervanging toe.-
quote:-EnGCatjuh-
-De beslissingen van Braamhaar doen het nodige stof opwaaien.-
quote:-Breach-
-"Stoffelijk overschot Jeu Sprengers duikt op in Afrika"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-Familietournooi Kalou groot succes-
Beter lezen, SCH. Breach krijgt enkel punten omdat hij mij heeft laten winnen, niet omdat zijn Sprengers onderschrift zo leuk is.quote:Op woensdag 24 september 2008 18:34 schreef SCH het volgende:
Alsof dit niet het zoveelste Sprengers-onderschrift en 'gras in de Arena' onderschrift is.
Als je dan iets uitlegt, doe het dan consequent en niet zo stompzinnig en leugenachtig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op woensdag 24 september 2008 18:37 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Beter lezen, SCH. Breach krijgt enkel punten omdat hij mij heeft laten winnen, niet omdat zijn Sprengers onderschrift zo leuk is.Je moet gewoon niet liegen johSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar goed wat???quote:Op woensdag 24 september 2008 18:57 schreef TheVulture het volgende:
Sprengers-grap was bij deze foto een beetje ver gezocht maar goed...
Sorryquote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef SCH het volgende:
En de winnaar zet weer eens geen foto neer. Ik wil bonuspunten voor het opzoeken van al die fotos
Vrijwillig?quote:Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Breach het volgende:
Ik ben bijna de hele dag in Amsterdam (Ajax). Mijn excuses hiervoor.
quote:Op woensdag 24 september 2008 21:07 schreef Breach het volgende:
Ik kan alleen morgen NIET jureren. Ik ben bijna de hele dag in Amsterdam (Ajax). Mijn excuses hiervoor.
was ik op tijd.. ?quote:Op donderdag 25 september 2008 20:05 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Wie zwijgt, stemt toe.
Ben nu bezig.
quote:-Isiolo-
-Braamhaar: "en nu nog een handtekening voor Klaas-jan"-
quote:-ruud_fr-
-Arbitraal trio op homo-ontmoetingsplek-
quote:-BB-King-
-Pesterijen aan voordeur Dick Jol nemen kinderachtige vorm aan-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Blawh-
-KNVB stuurt scheidsrechters het bos in, dan ervaren ze hoe vele clubs zich ieder weekend voelen.-
Jij was natuurlijk blij dat ik geen jury had gedaan omdat Beschouw zo absurd vroeg was.quote:
Ouwelullenhumor...quote:Op donderdag 25 september 2008 20:11 schreef Kerol het volgende:
top3 was niet echt grappig..
tussen 6 en 8 makkerquote:Op donderdag 25 september 2008 20:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kutjury.
[..]
Jij was natuurlijk blij dat ik geen jury had gedaan omdat Beschouw zo absurd vroeg was.
Beschouw kondigde het al aan om 19:56. Dit riekt naar vriendjespolitiek.quote:
ja, ik ookquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
Huh, ik sta niet eens in de top 3? Ik vond die nummer 2 zo flauw.
Je vond het jammer dat je er niet bij was, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
Als je goed naar de foto kijkt zie je jou in de bosjes zittenquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
Oh ja inderdaad, tussen jou en Engcatjuh in, leuke middag was datquote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je goed naar de foto kijkt zie je jou in de bosjes zitten
Photoshop.quote:Op donderdag 25 september 2008 20:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja inderdaad, tussen jou en Engcatjuh in, leuke middag was dat
Eensquote:Op donderdag 25 september 2008 20:13 schreef SCH het volgende:
Ik vond die nummer 2 zo flauw.
nou ja, goed...quote:Op donderdag 25 september 2008 20:16 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Als je goed naar de foto kijkt zie je jou in de bosjes zitten
Is dat klein zusjequote:Op donderdag 25 september 2008 21:57 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
kleinzusje zet schouders eronder in voetbalfoto-onderschriftcompetitie
Vroeger ja, nu gaat ze liever zo naar het zwembad.quote:
Ik krijg 'm er wel van omhoog hoor!quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:11 schreef kleinzusje het volgende:
up !
Dan weten we dat ook weerquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik krijg 'm er wel van omhoog hoor!
Jij hoeft helemaal geen onderschrift te postenquote:Op vrijdag 26 september 2008 00:24 schreef BB-King het volgende:
Sexuele intimidatie door ballen op het strand neemt toe
quote:Op vrijdag 26 september 2008 18:17 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik krijg 'm hier wel van omhoog hoor!
Hopen dat ie wel gaat jurerenquote:Op vrijdag 26 september 2008 18:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij hoeft helemaal geen onderschrift te posten
Jij hebt vooral een geweldig innerlijkquote:
quote:EnGCatjuh
Uit de contactadvertentie: 'Ik ben goed met ballen.'
quote:kleinzusje
Nekschot
quote:Joesse
Bij het damesvoetbal gaat het niet om 3, maar om 2 punten.
De opmaak is hier te vinden.quote:BB-King
Sexuele intimidatie door ballen op het strand neemt toe
Jij niet misschienquote:Op vrijdag 26 september 2008 21:45 schreef RayMania het volgende:
Daar kan je toch niks mee verzinnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |