heb ik een transfer gemist?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:21 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Van Persie zou via een SMS afgemeld hebben maar ik zie niets op mijn telefoon
vertel?quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
Verwijzend naar het SMSje wat hij toen naar PSV had gestuurd
Hap ik nu heel erg?quote:
ja, hap hapquote:
nee geintje, ik wist niet dat dat per SMS (quote:Hij zou eigenlijk van Feyenoord naar PSV toen toch gaan maar had via een SMSje afgezegd toch?!?!
http://www.vi.nl/NieuwsItem/VanPersie-kampZegtPSVPerSmsAf.htm
anders zou je sowieso geen kans maken op het podium, ik snapte het immers nietquote:Op vrijdag 19 september 2008 21:29 schreef sjimz het volgende:
Mijn onderschrift is niet meer leuk nu ik hem uit heb moeten leggen
Nu wel natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
anders zou je sowieso geen kans maken op het podium, ik snapte het immers niet
Je vergeet de 'quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sijmz, het is toch ook hilarisch om al die users op het verkeerde been te zetten met mijn onderschrift?![]()
²
Ik vind het heel erg fijn dat je je zo kan inleven in mijn gevoel.quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:03 schreef Gordon_Shumway het volgende:
sijmz, het is toch ook hilarisch om al die users op het verkeerde been te zetten met mijn onderschrift?![]()
²
Welles.quote:
Hij staat er nogquote:
Na 100 keer, zijn ze me zatquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:21 schreef ruud_fr het volgende:
![]()
als het door kleine zusjes ge-upload wordt mag het ineens wel
Ja, schandalig. Zulke foto's moesten verboden worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:21 schreef ruud_fr het volgende:![]()
als het door kleine zusjes ge-upload wordt mag het ineens wel
quote:kleinzusje
Wissel ( gesprek)
quote:Paaskonijn
Gespleten persoonlijkheid Ferguson komt aan het licht tijdens persconferentie.
quote:borisz
Verkoop alle aandelen AIG
De opmaak is hier te vinden.quote:TheVulture
Ferguson betrapt bij contact met gokchinezen
Feli !quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:51 schreef borisz het volgende:
Oke gewonnen. Waarom weet ik niet. Maar goed dan maar een nieuwe foto.
Jury zal waarschijnlijk zijn rond tussen 1830-1900 of rond 2130.
Snap er ook niks meer van, vond hem ook wel punten waard. KZ krijgt na een aantal dagen dan wel weer de door haar verdiende punten (en ik doe dat niet om te slijmen).quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:56 schreef Isiolo het volgende:
Tijd dat de Poedel punten krijgt, want ook deze keer was t een podium plek waard.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
KZ krijgt na een aantal dagen dan wel weer de door haar verdiende punten (en ik doe dat niet om te slijmen).
Kakkerlak heeft kut week, zal morgen nog kutter zijnquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Snap er ook niks meer van, vond hem ook wel punten waard. KZ krijgt na een aantal dagen dan wel weer de door haar verdiende punten (en ik doe dat niet om te slijmen).
Hij was gewoon grappigquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
Krijg steeds punten als ik het echt niet verwacht![]()
Wel lief van ruud, morgen ook nog verliezen tegen ons en dan toch objectief blijven !
Wat betreft dat laatste lever ik graag mijn punten inquote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Kakkerlak heeft kut week, zal morgen nog kutter zijn![]()
![]()
Dus omdat Catjuh een slechte Chinees-grap maakt krijg ik de poedelquote:Op zaterdag 20 september 2008 19:45 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
er stond al een Chinees-grap boven je en die vond ik al niet leuk
quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus omdat Catjuh een slechte Chinees-grap maakt krijg ik de poedel
vond ze beide niet leuk, die van jou het minstequote:Op zaterdag 20 september 2008 20:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dus omdat Catjuh een slechte Chinees-grap maakt krijg ik de poedel
quote:
Hij staat er nogquote:
Ok heb nu ook officeel een kut weekend.quote:Op zaterdag 20 september 2008 20:03 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Kakkerlak heeft kut week, zal morgen nog kutter zijn![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |