quote:Op maandag 22 september 2008 21:13 schreef sjimz het volgende:
Goede jury!!
Ik sluit me hier natuurlijk volledig bij aan.quote:Op maandag 22 september 2008 21:12 schreef Breach het volgende:
TT maakt zijn naam toch aardig waar
Prima jury, morgen een late jury (verwacht zo tussen half 9 en 9 uur).
Van waar is die foto, want het ziet er wel erg nat uit daaroquote:Op maandag 22 september 2008 21:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Lek bij Vitesse nog altijd niet gevonden.
Van het Gelredome, dak zat niet dichtquote:Op maandag 22 september 2008 21:34 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Van waar is die foto, want het ziet er wel erg nat uit daaro
Ik bedoelde de leeftijd van de man op de fotoquote:Op dinsdag 23 september 2008 00:24 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee hoor. Jack zag het eiland toch verdwijnen vanuit de heli.
Ja. Nou je het zegt. Ik ga het snel veranderen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 00:26 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik bedoelde de leeftijd van de man op de foto
quote:-TheVulture-
-Trainer: "Waarom ik Sneijder niet heb gekocht?Die kan in dit soort omstandigheden moeilijk zijn hoofd boven water houden"-
quote:-Trademarkie-
-Eerste trainer door het ijs gezakt-
quote:-Gordon Shumway-
-Lek bij Vitesse nog altijd niet gevonden-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Kerol-
-Smeltend Thialf brengt grote schade aan aan Abe Lenstra stadion.
-
Omdat jij hem anders had gekregen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:12 schreef sjimz het volgende:
Ik vind de Poedel wel terecht.
Die username alleen al verdient een kudde poedels.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef Beschouw het volgende:
Vond die van BoemBats wel leuk.
Mag jij wel zeggen. SCHijt, SCHande, SCHunnig, SCHaamteloos en zo kan ik nog wel even doorgaan.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Die username alleen al verdient een kudde poedels.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:11 schreef SCH het volgende:
De poedel had zeker in de top 3 gemoeten
Die van Vulture vond ik echt te slecht, had mezelf niet toegestaan die te posten.
SCHitterend, SCHaterlachend, SCHippersbitterquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:17 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mag jij wel zeggen. SCHijt, SCHande, SCHunnig, SCHaamteloos en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Ik betwijfel of BoemBats dat als een compliment moet opvatten, wetend dat het uit jouw mondtoetsenbord komt.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:15 schreef Beschouw het volgende:
Vond die van BoemBats wel leuk.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik betwijfel of BoemBats dat als een compliment moet opvatten, wetend dat het uit jouw mondtoetsenbord komt.
Doe maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:31 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Zal voor jou nog eens een verjaardagstopic openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |