Staat er inquote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Práchtig topique Houniet.
Wil je de OP even editten, net les 19 gelopen.
Wellicht e.e.a. eruit geedit, anders wordt het zoeen tyfusgrote OP.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Staat er in. Ade, uw post ook in de OP ?
Grote OP'squote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wellicht e.e.a. eruit geedit, anders wordt het zoeen tyfusgrote OP.
Ik haat grote OP's.
Als jij nou even de wiki aanpast met wat je allemaal in de OP wilt hebben. Dan druk ik de OP er opnieuw inquote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
Wellicht e.e.a. eruit geedit, anders wordt het zoeen tyfusgrote OP.
Ik haat grote OP's.
Dan doe ik dat morgen ok, ga ik zo eerst effe slapenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als jij nou even de wiki aanpast met wat je allemaal in de OP wilt hebben. Dan druk ik de OP er opnieuw in.
Thnx.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ze geloof ik op mijn site ergens staan in een mapje. Zal morgen even kijken voor je
Dat stopt het nog meer aankomen ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:08 schreef Adelante het volgende:
Stoppen met vet eten en (bier) drinken helpt ook
Ik denk dat je even moet kijken hoelang je het volhoudt.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wil Evy ook wel gaan gebruiken en zit nu op de 3,5 kilometer. Met welke les zal ik starten ?
Heb jij een run2day winkel in de buurt?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, wat voor Nike schoenen heb jij? Als ik mijn Ipod Nano binnen heb dan ga ik zo'n Nike-Ipod kit bestellen. Maar daar heb je wel Nike schoenen voor nodig.
Weet ik, maar er staat nog niet bij of het voor deze Nano ook geschikt isquote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij een run2day winkel in de buurt?
k heb Nike+ Pegasus 25 gekocht, die waren toen ik ze kocht, 100 euro, ze zijn nu voor 55 in de aanbieding bij die tent.
Fijne set schoenen.
Maar, ga sowieso even langs de hardloopwinkel, kijken ze daar wat voor schoenen je het best kan gebruiken, ze analyseren de manier waarop je loopt enzo
Fijne zaak.
Trouwens, waarom heb je niet die kit meteen meebesteld?
Je kan die ook gewoon online bestellen in de apple store.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar er staat nog niet bij of het voor deze Nano ook geschikt is. Bedankt voor de tips.
Je kan ook zo'n chiphouder kopen bij de run-2-day. Je kan dan de chip op je veter bevestigen en dan heb je geen Nike schoenen nodig.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, wat voor Nike schoenen heb jij? Als ik mijn Ipod Nano binnen heb dan ga ik zo'n Nike-Ipod kit bestellen. Maar daar heb je wel Nike schoenen voor nodig.
Thx !quote:Op donderdag 18 september 2008 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoelang je het volhoudt.
De loopstukken dus.
Ik keek net even, bij les 6 zat ik op 4.4 km (eerste run die ik gemeten heb)
Dan gewoon invallen bij een punt waarvan je denkt dat het het beste is.
Ik heb nog wel ergens zoeen excel schematje staan met de tijden erop, ik zoek 'm even, moment.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Evy is schattig en altijd fier op je
enige probleem is dat ze niet kan tellen/klokkijken
Ik zei tegen haar dat ze op haar eigen tempo moest gaan lopen, ben heb dus de hele les achter haar gelopen zodat ze niet mijn tempo ging lopen. Maar nu voelde ze zich ook niet helemaal lekker, dus misschien dat dat ook mee heeft gespeeld. Ik zal woensdag naar de eerste minuut wel even kijken hoe hard ze nu loopt en als dat weer net ze snel is als zaterdag zal ik wel zeggen dat ze langzamer moet gaan lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:29 schreef computergirl het volgende:
les 1 niet uitlopen, eerste serie?
Zijn jullie dan op een (voor haar) veel te hard tempo gaan lopen?
Wat goed!!quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef E.T. het volgende:
Ok dat was les 1![]()
Woensdag nog een keer les 1![]()
![]()
Na 8 jaar helemaal niets aan sport doen en wel 3 kinderen krijgen heb ik echt 0,0 conditie. het laatste stukje hardlopen hield ik dus ook niet helemaal volNeem daarbij nog een tikje bekkeninstabiliteit, dat ik het laatste stukje uitlopen voelde.. Ik ga dus nog rustiger opbouwen dan het schema doet
Thanksquote:Op zondag 21 september 2008 12:42 schreef Marurk het volgende:
@ eer-ik: Goed dat je weer bent begonnen.
Ik heb de laatste tijd ook gebrek aan motivatie eigenlijk. Ren de laatste tijd misschien 1 x per 2 weken, maar ik ga het weer oppakken. Serie 1 heb ik inmiddels voltooid, maar ik wil de laatste 3 lessen toch nog een keer rennen alvorens door te gaan naar serie 2.
quote:
Gewoon oversprekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
Is er ook een soort Evy progje met mannen stem ?
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.quote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die rss http://www.van-waveren.nl/podcast/start-to-run.rss is dood?
doe maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.
Vond ik eerst ook raar, maar als je een bepaald schema wil lopen is het wel handig. Stel dat je 45 minuten op de 10km wil lopen, moet je zorgen dat de snelheid op 4,5 min/km is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb vandaag de nike plus sensor met mijn ipod verbonden en ik ben een stukje door de kamer gaan lopen. Het enige wat ik een beetje raar vind is dat de snelheid wordt aangegeven in min/km. Weet iemand hoe je dit kan veranderen naar km/h? Of verandert zodra je sneller gaat lopen?
Lekker muziekje erbij, genietenquote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
Hardlopen is heerlijk om je hoofd leeg te maken na een drukke werkdag
Hoezo? Toch alleen een beetje motregen? Heerlijk is dat juist.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Houniet het volgende:
Ik had wel willen hardlopen vanavond, maar wat een kutweer.
Is ook zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo? Toch alleen een beetje motregen? Heerlijk is dat juist.
Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
dan kun je misschien beter even naar het échte hardlooptopic, die is er ook (amateurhardlopers)
dit is voor mensen met lessen op een mp3spelertje![]()
Misschien op megaupload zetten oid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.
Ik haat megaupload.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Misschien op megaupload zetten oid.
Door het hardlopen ?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn ribben gekneust, dus voorlopig even niet hardlopen voor mij. Hopelijk kan ik volgende week weer beginnen, maar dat zie ik dan wel.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Start to Run - 0 tot 5 km
5 - 10 tomorrow.
Ik zal eens ff kijken. Wel chapeau dat je 'm uitgelopen hebt!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie boven
Nu eerst maar effe doezen.
Ja donders.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal eens ff kijken. Wel chapeau dat je 'm uitgelopen hebt!
Hehe, maar ik denk dat dat van je schenen komt doordat je een tijd niet gelopen hebt. Beetje hetzelfde als toen we begonnen met lopen. Ik wil ook snel weer gaan, maar ik heb er ff geen tijd voor at the moment. Maar als ik verhuisd ben, heb ik een mooi parcours voor de deur liggenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja donders.
Ik wist niet zeker of ik zou gaan maar ik had het denk ik beter niet kunnen doen.
Het voelt alsof allebei m'n schenen gebroken zijn ofzo
Hurts like hell.
Heb al een dag of 3, onverklaarbaar pijn in m'n schenen, heb geen flauw idee waar het vandaan komt.
Had alleen ook 2 dagen pijn in m'n borst, dat was vandaag gelukkig weer over, dus dacht fuck it, ik ga gewoon. 't moet er toch een keer van komen
Dan heb je een prachtig parcours voor de deur liggen idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar ik denk dat dat van je schenen komt doordat je een tijd niet gelopen hebt. Beetje hetzelfde als toen we begonnen met lopen. Ik wil ook snel weer gaan, maar ik heb er ff geen tijd voor at the moment. Maar als ik verhuisd ben, heb ik een mooi parcours voor de deur liggen
Paar weekjes nog, en dan inderdaad ff lampjes halenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan heb je een prachtig parcours voor de deur liggen idd.
Alleen even looplampjes kopen denk, want het zal voorlopig niet meer licht zijn als je gaat lopen schat ik zo.
En schiet eens op met verhuizen man, dan kan ik je er een keer uitlopen op rondje meer
Mij ook wel ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, en dan inderdaad ff lampjes halenEn dan zullen we wel zien wie er uit gelopen wordt. Het uitlopen van dat rondje zal mij al genoeg voldoening geven
We zullen zien vriend. Het gaat mij er puur en alleen om dat ik het zonder pauzes rond. Als dat me lukt, kan ik wekelijks gaan proberen mijn tijd te verbeteren, of een dubbel rondje lopenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij ook wel ja.
Heb vandaag wel ruim dat rondje gelopen maar nog steeds niet in de buurt van de tijd die ik vroeger deed
Denk dat ik er nu iig iets minder dan een half uur over doe.
Moet nog zeker 5 minuten vanaf
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
We zullen zien vriend. Het gaat mij er puur en alleen om dat ik het zonder pauzes rond. Als dat me lukt, kan ik wekelijks gaan proberen mijn tijd te verbeteren, of een dubbel rondje lopen
Same here.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.
Wil eerst m'n conditie fatsoenlijk op pijl hebben en m'n techniek op orde, daarna ga k me wagen aan die 10 km
Ik ben ook trots op je.quote:Op vrijdag 26 september 2008 20:37 schreef E.T. het volgende:
O, ik vergat te vertellen dat ik trots op mezelf ben![]()
Ik precies omgekeerdquote:Op woensdag 24 september 2008 22:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ga denk ik eerst voor het verbeteren van m'n tijden en daarna meer lopen.
Wil eerst m'n conditie fatsoenlijk op pijl hebben en m'n techniek op orde, daarna ga k me wagen aan die 10 km
Ja hallo!quote:Op zondag 28 september 2008 11:35 schreef baileyyy het volgende:
Want ik had altijd gewoon een traingsbroek en trui. Maar dat is zo zweterig.
Ik zou een beginnende Evy-er juist aanraden wat warmer te kleden, omdat je nog heel veel gewoon loopt en dus sneller afkoelt. Hoe verder je komt, hoe sneller je het warmer krijgt door de langere stukken hardlopen.quote:Op zondag 28 september 2008 19:53 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ja hallo!![]()
![]()
Dat is ook meer een outfit voor -10. en dan is een trui nog steeds te warm.
Voor beginnende Evey-ers is een t-shirt echt goed genoeg.
Toppie. Ga ik ook mee van start over 1 ŕ 2 weken.quote:Op maandag 29 september 2008 19:08 schreef nicomart het volgende:
zo.. ook weer even de Evy's in de download gegooid. Ze zijn gewoon nergens meer te vinden joh.
Vanavond maar beginnen met de 5-10 serie
quote:Op maandag 29 september 2008 20:54 schreef Martijn85 het volgende:
Het ging wel weer redelijk makkelijk vandaag. 3.17km gelopen in 16'17" De laatste 2 min kon ik nog even versnellen tot het eind
Woensdag weer een keertje met m'n vriendin les 3 lopen en dan vrijdag op naar les 12
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Nog 23quote:Op maandag 29 september 2008 21:57 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Sinds de zomervakantie ontbreekt het een beetje aan motivatie. Maar toch eindelijk weer eens een les (25) met Evy gelopen. Nog twee te gaan....
23quote:Op dinsdag 30 september 2008 07:29 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nog 23
Komop man, effe afmaken
Ik moet er nog 6, vanavond weer
Ik gebruik de sportstracker van Nokia, een heerlijk ding!quote:Op maandag 29 september 2008 22:59 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Als je benieuwd ben naar de afstand, dan je kan deze natuurlijk nameten met http://www.gmap-pedometer.com/ of http://afstandmeten.nl/. Ik gebruik een zo'n Nike+ chip, met Sportband dus zonder Ipod. Wil je daar meer over weten, in vorige delen van dit topic staat hierover veel info of anders misschien hier
Thx ! Erg handigquote:Op maandag 29 september 2008 22:59 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Als je benieuwd ben naar de afstand, dan je kan deze natuurlijk nameten http://afstandmeten.nl/.
Het was half 8, ik was nog niet helemaal wakkerquote:Op dinsdag 30 september 2008 07:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
23Waar haal je dat vandaan dan?
Ik had 0 - 5 en 5 - 10 van evy ook beiden geupload, staan op de vorige pagina denk ikquote:Op dinsdag 30 september 2008 19:57 schreef Jo0Lz het volgende:
Couch to 5K podcast
Start 2 run podcast (Eerste - 5k)
Voor de mensen die niet elk bestandje apart willen downloaden.
quote:Op dinsdag 30 september 2008 19:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het was half 8, ik was nog niet helemaal wakker
Bedoelde natuurlijk 2
gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vandaag meer gezwommen dan gelopen, mijn god wat was ik nat
loop je ook met MP3 speler?quote:Op dinsdag 30 september 2008 21:25 schreef Adelante het volgende:
Ik heb vandaag meer gezwommen dan gelopen, mijn god wat was ik nat
Ik wel. Gisteren dus in een plastic zakje, want het is tegelijkertijd m'n telefoon...quote:
iPod shuffle, gewoon aan m;n shirt bevestigd, prima waterbestendig dus...quote:
Haha, ok, die moet ook niet kapot gaan denk ikquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:25 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik wel. Gisteren dus in een plastic zakje, want het is tegelijkertijd m'n telefoon....
Dat blijktquote:Op woensdag 1 oktober 2008 18:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
iPod shuffle, gewoon aan m;n shirt bevestigd, prima waterbestendig dus...
Succesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, het schijnt rond 2100 weer droog te zijn hier, als dat zo is, ga ik lopen.
Zal pittig zijn met die wind
in de consumentengids deze maand zijn reflecterende hesjes en led-bandjes getest, ik geloof dat die van de halfords en perrysport als goed uit de test kwamen (best zichtbaar voor automobilisten en fietsers)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:54 schreef E.T. het volgende:
*vinkje achter les 4 zet*
ik had alleen m'n rondje eigenlijk andersom moeten lopen; nu had ik het laatste stuk wind tegen
en ik moet hoognodig iets reflecterends/lampje
Ik heb het gisteravond bijna droog weten te houden. Maar net toen ik vlak bij huis was begon het alsnog onwaarschijnlijk hard te regenen&hagelen. En in die paar minuten ben ik toch nog helemaal doorweekt geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat wordt 'm dus niet
Loeiharde regen
Held.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:11 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz gaat er weer voor.
Ook in de regen>
( in het zonnetjequote:
I've got it like that.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 @ 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Held.
Daar kan ik mezelf echt nog niet toe zetten.
Wellicht als het allemaal echt goed gaat, en als ik een goeie optie heb bedacht tegen een natwordende iPod.
in het donkerquote:
19 euro nog wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:28 schreef E.T. het volgende:
Jacks weet ik even de prijs niet van.
Je mag je mening hebben, maar Nike en andere sportmerken laten hun spul ook in lage lonen landen maken. Ongetwijfeld onder niet-zo-gezellige omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:03 schreef kleinzusje het volgende:
FF over de ALDI![]()
KUTwinkel.
Buiten werknemers uit, maken gebruik van kinderen ( in het verre) en de kwalieit is vreselijk !
Beter iets meer centen uitgeven aan kwalitiet !
Das mijn mening
Netjes!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Les 26. Nog één te gaan....
Ik zit er ook aan te denken om toch te gaan lopen in de regen of in te schrijven bij een sportschool.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:06 schreef Marurk het volgende:
[..]
Netjes!
Ik had eigenlijk zaterdag moeten gaan, maar door dat k*tweer komt het er steeds niet van.Morgen dan maar, dan MOET ik vind ik...
s'avonds ben ik te moe.... en normaal sta ik 6.45 op om om 7.45 naar stage te gaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 17:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat jij zo vroeg je nest uit kan komen.
Ik heb nu zo'n jack van de aldi, geweldig ding. Mijn telefoontje/mp3speler/sportstracker bleef dan ook heerlijk droog. En dat voor 19 euro...quote:Op zondag 5 oktober 2008 @ 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om toch te gaan lopen in de regen of in te schrijven bij een sportschool.
Het moet natuurlijk niet te hard regenen, maar zoals gisterenavond, daar heb ik geen moeite mee. De aangename temperatuur en naar mijn gevoel zuurstofrijke lucht zorgen juist voor de ideale omstandigheden om te gaan lopen.quote:Op zondag 5 oktober 2008 23:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik zit er ook aan te denken om toch te gaan lopen in de regen of in te schrijven bij een sportschool.
Is het niet loeiheet dan in zo'n jack?quote:Op maandag 6 oktober 2008 10:39 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb nu zo'n jack van de aldi, geweldig ding. Mijn telefoontje/mp3speler/sportstracker bleef dan ook heerlijk droog. En dat voor 19 euro...
Alleen die maten waren wat onduidelijk, maar heb gewoon die Jack uit de verpakking gehaald en gepast.
Vanaf vanavond de nieuwe podcast, week 4 alweer!
opzich vind ik die lucht ook wel prettig om in te lopen idd maar ben altijd wat bangig voor m'n mp3 speler.quote:Op maandag 6 oktober 2008 17:17 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk niet te hard regenen, maar zoals gisterenavond, daar heb ik geen moeite mee. De aangename temperatuur en naar mijn gevoel zuurstofrijke lucht zorgen juist voor de ideale omstandigheden om te gaan lopen.
Let me know will ya? Ik wil namelijk ook ff een jack hebben waarin ik m'n MP3 speler kan stoppenquote:Op maandag 6 oktober 2008 17:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is het niet loeiheet dan in zo'n jack?
Ik ga denk ik ook maar even langs run2day om zo'n ding te regelen.
[..]
opzich vind ik die lucht ook wel prettig om in te lopen idd maar ben altijd wat bangig voor m'n mp3 speler.
Als dat te fixen is met zo'n jack lijkt het me prima, bang om nat te worden ben ik niet.
Ik ga zo ook lopen. Succes!quote:Op maandag 6 oktober 2008 19:34 schreef Martijn85 het volgende:
Hier zit het er tot nu toe redelijk droog uit. Hoop dat dat nog even een uurtje zo blijft want wil over 15 min les 13 gaan lopen, die ziet er wel pittiger uit dan de voorgaande weken met 2-3-5-5-5 min lopen, maar we gaan er weer gewoon voor
Dank jequote:
quote:We'll start with a Brisk five-minute warmup walk. We will then have 2 repetitions of the following: jog for 3 minutes, walk for 90 seconds, then jog for 5 minutes, and recover with a 2 1/2 minute walk. Then we will repeat the intervals jogging and walking for a total of about 18 minutes. We'll finish up with a 5 minute cool down.
Is prima!quote:Op maandag 6 oktober 2008 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Let me know will ya? Ik wil namelijk ook ff een jack hebben waarin ik m'n MP3 speler kan stoppen
Ik had hem gisteren in mijn Aldi jack, en hij is mooi droog gebleven.quote:Op maandag 6 oktober 2008 @ 18:30 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Let me know will ya? Ik wil namelijk ook ff een jack hebben waarin ik m'n MP3 speler kan stoppen
quote:Op maandag 6 oktober 2008 20:52 schreef Martijn85 het volgende:
Ben ook weer terug van les 13 en moet zeggen dat het weer goed gingLekker constant tempo kunnen lopen en had het nergens echt zwaar ofzo. Deze week leek me toch zwaarder dan de vorige, maar dat blijkt dus wel mee te vallen. Heb nu ruim 2x m'n standaard rondje gelopen en net iets meer dan 4km
Ben best trots op mezelf
Les 13
quote:This week is a little different in that each day is a different running program. After they all start with a Brisk five-minute warmup walk, Day one then has three intervals of 5 minute runs and 3 minute walks. Day 2 has 2 intervals of 8 minute runs and 5 minute walks, and day 3 has one long 20 minute run with no walks. To help us through it with only one podcast, I have structured this around the first days runs. However, I will also announce when to pace changes occur for the second day run, and when your 20 minute run ends on the third day.
Ik heb mijn hele huis verbouwd, maar dat hielp het buikje niet echt heur!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:24 schreef -Splash- het volgende:
vanavond dus maar mijn gemiste les (nou ja... had hem vervangen door de volgende les) lopen.
2x 15 minuten... aan de ene kant klinkt dit erg veel en weet ik niet of ik het ga halen.... maar aan de andere kant zou ik niet weten waarom ik het niet zou halen (als ik 10,12,12 minuten kan lopen moet 2x 15 al helemaal lukken toch).
Mental barrier.....
@Motorbloempje, klussen is ook verbranden
Het regende zekerquote:Op woensdag 15 oktober 2008 15:50 schreef motorbloempje het volgende:yay, ik heb een deal gesloten met mijn lief
vanavond niet lopen, maar vanaf morgen weer om de dag samen
Ik heb de podcast van couch to 5k en daar zit best goeie muziek bij. Alhoewel sommige mellow shit voor mij echt niet hoeft...quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:22 schreef ryan_atwood het volgende:
Wat voor nummers hebben jullie allemaal op je playlist tijdens het lopen? Ik zoek even wat nummers waar ik energie van krijg
Huh.... ga je van 2x 8 minuten naar 1x 20 minuten?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:37 schreef Jo0Lz het volgende:
Yeah. Hij ging weer goed. 2 setjes van 8 minuten, zonder al teveel moeite en met een redelijke eindsprint van een minuut. Vrijdag 20 minuten aaneen gesloten.
Sja... ik dacht dat jullie van zeilen hieldenquote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:13 schreef motorbloempje het volgende:heel stom wrsch, maar wie was jij ookalweer -Splash-
![]()
Ja, en dan de week erop weer een afwisselend schema.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 22:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Huh.... ga je van 2x 8 minuten naar 1x 20 minuten?
Dat is een rare stap.
quote:This is Week Six and program with again be another week of mixed running times. After each day's run begins with a Brisk five-minute warmup walk, Day one has a 5 minute run interval followed by 3 minutes of walking, an 8 minute run followed by 5 minutes walking, and a final 5 minute run.
Day 2 has 2 intervals of 10 minute runs and a 3 minute walk between them, and Day 3 has one long 25 minute run with no walks. Each days runs end with a 5 minute cool down brisk walk.
Like last week, to help us through this weeks program with only the one podcast, I have structured the cast around the first day’s runs. However, I will also announce when pace changes occur for Day 2 and the start and end of Day 3.
Inderdaad. Net week 5 afgerond, 20 minuten non-stop gerend, op de 5 minuten warming up en cool down na. Heerlijk. (4.35 kmquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:06 schreef E.T. het volgende:
Lekker die prikkende, koude lucht in je neus nu bij het uitlopen![]()
Les 8 is ook een feit
naais!quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 20:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Inderdaad. Net week 5 afgerond, 20 minuten non-stop gerend, op de 5 minuten warming up en cool down na. Heerlijk. (4.35 km* Jo0Lz trots is! )
Bij mij werkt het gewoon?quote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Heeft iemand nog een start-to-run podcast die wel up is? Of de losse mp3'tjes? Die op de eerste pagina zijn namelijk down.
In de OP staan goede linkjesquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Heeft iemand nog een start-to-run podcast die wel up is? Of de losse mp3'tjes? Die op de eerste pagina zijn namelijk down.
Klinkt goedquote:Op maandag 20 oktober 2008 21:27 schreef E.T. het volgende:
[..]
In de OP staan goede linkjes(die in de post van Adelante kloppen niet meer idd)
Vanavond les 9 gelopenVan te voren dacht ik weer dat het zwaar zou zijn, tot deze les niet langer dan 3 minuten hard gelopen en in deze les 2x4 min. en een keer 5 min.. Maar het lukte
En komend weekend mag ik nieuwe schoenen kopenIk had mezelf beloofd dat ik nieuwe schoenen mocht als ik les 10 had uitgelopen. Gewoon om zeker te zijn dat ik niet weer een hoop geld uitgeef om na een week in de hoek te belanden (al zijn sportschoenen nooit weg). Maar dat ga ik dus gewoon redden
![]()
Eens kijken of Saucony nog steeds het lekkerst zit(toen ik vroeger, heel lang geleden nog wel sportief was, vond ik dat altijd de lekkerste schoenen.. )
Op het moment dat jij dit post, hadden de linkjes wel eens niet kunnen werken. Voeding van m'n desktop heeft kortsluiting gehad, waardoor de groep eruit lag. Rond 14.00 had het alweer moeten werkenquote:Op maandag 20 oktober 2008 13:37 schreef feelsgoodman het volgende:
Zeker doen!quote:Op woensdag 22 oktober 2008 20:48 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit ziet er goed uit! Morgen ga ik even een Ipod shuffle halen (was ik sowieso al van plan) en dan lekker sporten! Ben nooit echt een hardloopster geweest, maar dit klinkt simpel en gemaakt voor mensen zoals ik.
Ik ben dan wel niet motorbloempje, maar wilde toch even reageren.quote:Op woensdag 15 oktober 2008 23:13 schreef -Splash- het volgende:
Morgen iig weer een dagje rust.... (toch een feestje in Den Haag) en dan weer vrijdag les 24.....
Zondag mountainbiken 3 uurtjes en dan maandag les 25 en dan ben ik volgende week vrijdag klaar met tm 5 km!!!
Hoop ik
Moblo, ben jij gelijk door gegaan met 5-10? Of is het aan te raden eerst een tijdje "gewoon" de 5 km lopen?
30 minuten is best lang hoor eigenlijk... en het ligt ook eraan hoe hard je rent natuurlijk.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:32 schreef Dutch_Nelson het volgende:
is 30 minuten hardlopen een beetje goed of kan elke lamzak dat?
tussen de 4 en 5 Kmquote:Op donderdag 23 oktober 2008 00:34 schreef Marurk het volgende:
[..]
30 minuten is best lang hoor eigenlijk... en het ligt ook eraan hoe hard je rent natuurlijk.
Ja dat heb ik gehoord ja!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meteen doorgegaankan prima omdat je de eerste lessen niet meteen 40 gaat rennen maar 30, met versnellingen enzo. Dus ook je snelheid bouw je op. Daarbij is de laatste Evy1 les er een van 10 minuten, even rust en dan 20 minuten ofzo... dus niet eens 30 aan elkaar
Evy is sowieso een beetje raar want naast het feit dat ze niet kan tellen verwacht ze ook dat er bij jouw rekmoment op jouw rekplaats na 10 minuten warmlopen, dat er iets van een meter hoog is om je benen op te leggen
Sure
Goed zo!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 08:08 schreef JortK het volgende:
Gister les 1 gelopen, en wat is het duidelijk dat ik twee jaar niet gesport heb
leuk hč?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:19 schreef E.T. het volgende:
De minuten van Evy zijn ook niet allemaal 60 seconden
Ik heb ook wel eens gehad dat ze zegt: "Nog 2 minuten, kom op, je kunt het!". En ik dus die 2 minuten wat harder gaan lopen... blijkt dat ze me gewoon 4 minuten laat lopen ofzo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 09:36 schreef motorbloempje het volgende:
ook vaak last van gehad.. maar ook omgekeerd: "Nog een halve minuut, kommop, doorzetten, ik ben fier op je!" bij een maximale versnelling... en dan blijkt dat je gewoon anderhalve minuut ongeveer loopt te versnellen![]()
mag ik vragen, aangezien je blijkbaar hier nog wel reageert:quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 19:10 schreef kip_zonder-kop het volgende:
Pff, ik dacht vanavond ook wel even met een mp3 hardloopschema te kunnen gaan hardlopen. Jammer genoeg duurt het downloaden van de start_2_run nog 6 uur. Toch bedankt voor de moeite om het online te zetten hoor.
Die kromme rug zorgt er hoogstens voor dat ik minder longinhoud dan de mensen met een rechte rug heb, waardoor ik het hardlopen minder lang kan volhouden. Dat is voor mij echter geen reden om er niet vol voor te gaan, ik wil het toch langer vol kunnen houden en waar een wil is is een weg. Daarom post ik ook in dit topic, misschien gaat het met een schema nog wel beter.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 10:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
mag ik vragen, aangezien je blijkbaar hier nog wel reageert:
A) waarom je elke dag hardloopt totdat je klachten krijgt en dan wel gaat minderen ( http://forum.fok.nl/fok/post_reply/1211344/1/50/62592430 )
en B) hoe je (zoveel) kunt hardlopen met een kromme rug ( Ik ben een ontzettende loser. )
No offence, maar het lijkt me niet heel gezond en doordacht
Bedankt Moblo en Marurk voor de reactiesquote:Op donderdag 23 oktober 2008 01:11 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben meteen doorgegaankan prima omdat je de eerste lessen niet meteen 40 gaat rennen maar 30, met versnellingen enzo. Dus ook je snelheid bouw je op. Daarbij is de laatste Evy1 les er een van 10 minuten, even rust en dan 20 minuten ofzo... dus niet eens 30 aan elkaar
Evy is sowieso een beetje raar want naast het feit dat ze niet kan tellen verwacht ze ook dat er bij jouw rekmoment op jouw rekplaats na 10 minuten warmlopen, dat er iets van een meter hoog is om je benen op te leggen
Sure
quote:Op zondag 26 oktober 2008 02:31 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Bedankt Moblo en Marurk voor de reacties![]()
Vandaag les 27 van Evy gedaan en ik ben klaar met de 0 tm 5 km![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vandaag voor het eerst 5,5 km gelopen (ik ben doorgelopen bij de 10 minuten... ik wou de cursus ook graag EINDIGEN met 5 km lopen...en niet weer 2 stukjes).
Ging beter dan verwacht en was niet eens moe of er doorheen toen ik klaar was
Hierom en door het feit dat de eerste week niet meer dan 5 km gelopen wordt ga ik gelijk beginnen aan de 10 km cursus.
Als het niet lekker loopt kan ik altijd nog een weekje op eigen kracht lopen
Er is een verschil tussen klachten in de hand werken en dan stoppen én voorkomen dat je klachten krijgt en als je dan alsnóg klachten krijgt naar de dokter gaan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 18:29 schreef kip_zonder-kop het volgende:
[..]
Volgens mij blijft iedereen hardlopen totdat ze klachten krijgen, is doodnormaal, toch? Als je klachten krijgt moet je rust nemen of naar de dokter gaan en dat zal ik ook heus wel doen. Daarnaast heb ik deze week een dag overgeslagen en vandaag ga ik ook niet hardlopen, dus ik hou het heus wel in de gaten..
Hier kun je ze helaas niet meer vandaan plukkenquote:Op zondag 26 oktober 2008 11:59 schreef -Splash- het volgende:
Overigens:
0-5 km: http://www.prorun.nl/index.aspx?FilterId=1048&ChapterId=2216&ContentId=28142
5-10 km: http://members.lycos.nl/siedje444/5tot10km.html
Oei, die van Evy? Die heb ik zelf niet getest, maar heb ze van een windows live drive account afgehaald. Wellicht dat ze niet helemaal geupload waren. Zal eens zoeken naar de originele post...quote:Op zondag 26 oktober 2008 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Way to go, Splash!![]()
![]()
Oh, en helaas lopen de mp3s uit de OP bij mij op dezelfde punten vastIk denk dat ik adhv Evy's schema dan maar eigen mp3-lijstjes moet maken voor die lessen
Ja, Evy inderdaadquote:Op maandag 27 oktober 2008 15:47 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oei, die van Evy? Die heb ik zelf niet getest, maar heb ze van een windows live drive account afgehaald. Wellicht dat ze niet helemaal geupload waren. Zal eens zoeken naar de originele post...
Je bedoelt; "ik ben fier op mezelf"quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:35 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vandaag les 2 gedaan! Ben trots op mezelf.
Je kan ook beter GEEN Ipod gebruiken TENZIJ hij gebruik maakt van flash geheugen (shuffle).quote:Op maandag 27 oktober 2008 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja, Evy inderdaadMaarja, ik had hetzelfde probleem met de mp3s van Van Waveren's blog, dus ik denk zelf dat mijn mp3 speler misschien iets te gevoelig is. Op mijn pc geeft ie namelijk alleen een soort tik of kraakje, terwijl mijn speler dan meteen vast loopt
![]()
Ben vandaag wel gegaan overigens, heb m'n eigen les geknutseld met mp3's die ongeveer de juiste lengte haddenDat zorgde voor een erg diverse playlist iig... Maar wel uitgelopen, ondanks keelpijn ivm de koude lucht
Heh, ik heb ook geen Ipod, hoor. Ik heb een mp4 speler, technisch gezien, van ricatech. Verder een goed dingetje, maar Evy wil ie dus om de één of andere reden niet altijd goed pakken.quote:Op maandag 27 oktober 2008 19:14 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Je kan ook beter GEEN Ipod gebruiken TENZIJ hij gebruik maakt van flash geheugen (shuffle).
Ik heb een Ipod Video, maar voor hardlopen heb ik deze gekocht:
[ afbeelding ]
Oplaadbaar en 4gb geheugen(oplaadbare accu was een primairy)
Een MP4 speler heeft doorgaans ook een hardeschijf.... lees: is hetzelfdequote:Op maandag 27 oktober 2008 19:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Heh, ik heb ook geen Ipod, hoor. Ik heb een mp4 speler, technisch gezien, van ricatech. Verder een goed dingetje, maar Evy wil ie dus om de één of andere reden niet altijd goed pakken.
En hoe ging het ?quote:
Dit was de eerste run van week 7, op de podcast van week 8quote:
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:22 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik krijg echt weer zin om te gaan lopen
Jaquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 12:32 schreef Marurk het volgende:
[..]
Was jij ook (tijdelijk) gestopt dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |