abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60621012
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:29 schreef Uhmmie het volgende:

van de nike+-ers.. hier ook nog mensen die 31 augustus mee doen aan de nike+ human race?
Misschien, ik heb namelijk dezelfde dag ook nog een atletiekwedstrijd..
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_60649159
quote:
Op dinsdag 5 augustus 2008 16:29 schreef Uhmmie het volgende:
[...]

van de nike+-ers.. hier ook nog mensen die 31 augustus mee doen aan de nike+ human race?
Zie net dat het een 10 km race is?
Zo ver ben ik helaas nog niet, heb nu pas Evy's eerste serie er bijna opzitten.
pi_60659006
evy is fijn he
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_60665692
Ik doe mee!

Zijn er trouwens nog meer leuke Challenges op nikeplus.com?
Er zijn er zoveel, maar kom niet echt een mooie uitdaging tegen.

We zouden er natuurlijk ook een vanuit Fok! kunnen starten!
Sweet and innocent...
pi_60666427
Dit is trouwens wel een mooie: http://forums.nike.com/thread.jspa?threadID=11820&tstart=0
Race to the Moon!
Hebben dringend meer participanten nodig ook.
Sweet and innocent...
pi_61154018
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Dus mocht je een provinciale danwel snelweg vinden met een parallelweg (op de snelweg of provinciale weg hardlopen of wandelen lijkt mij niet zo'n goed idee), dan is het toch gewoon een kwestie een afstand van min. 400 m wandelen en diezelfde afstand hardlopen.
Net gedaan dus. En wat denk je, het klopte precies. Dat wil zeggen voor het hardlopen dan; ik heb precies (vlgs de hectometerpaaltjes) een kilometer gelopen, en dat is ook wat de sportband aangaf. Bij het wandelen zat er echter een 'verschil' van 20 m. op een kilometer in.

Uiteraard moet ik de binnenkort nog maar een paar keer doen, en kijken wat de sportband dan aangeeft. Maar voorlopig ga ik er even van uit dat deze zo goed als nauwkeurig is.
Shake'm U Won't Break'm
  woensdag 27 augustus 2008 @ 00:59:19 #57
57235 shroomer
Tonight's the night.
pi_61156765
According to Nike, the median average accuracy of Nike+ is placed at 92%, without calibration, 97%, with calibration.
I like rice. Rice is great when your hungry and you want two thousand of something.
Have you heard that the bird is the word?
pi_61163469
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 00:59 schreef shroomer het volgende:
According to Nike, the median average accuracy of Nike+ is placed at 92%, without calibration, 97%, with calibration.
Die garantie geven ze zeker mits je ook Nike+ schoenen gebruikt waarschijnlijk. En die heb ik dus niet, daarom maak ik gebruik van zo'n clip. Maar blijkbaar heeft ook dat dus weinig invloed op de nauwkeurigheid.
Shake'm U Won't Break'm
pi_61167586
werkt deze sportkit alleen met nike+ schoenen of met elke nike running shoes?
Het klinkt wel interessant en misschien fijner dan de hele tijd met mijn ipod om mijn nek heen rennen.
pi_61172332
quote:
Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
werkt deze sportkit alleen met nike+ schoenen of met elke nike running shoes?
Het klinkt wel interessant en misschien fijner dan de hele tijd met mijn ipod om mijn nek heen rennen.
Je kan ook speciale nike+ plus sensor-zakjes kopen, zodat je niet gebonden bent aan Nike+ schoenen
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
pi_61199056
Iemand die problemen heeft ondervonden met het uploaden van de 1e run naar de Nike site?

Hij geeft het nog niet weer bij mij, echter zegt de utility wel dat het gelukt is.
Geef mij maar Amsterdam
pi_61786091
Morgen ga ik meedoen met de dam-tot-damloop. En ga voor de eerste keer de Nike+ gebruiken.
Is het nog zinvol om hem te calibreren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')