Misschien, ik heb namelijk dezelfde dag ook nog een atletiekwedstrijd..quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:29 schreef Uhmmie het volgende:
van de nike+-ers.. hier ook nog mensen die 31 augustus mee doen aan de nike+ human race?
Zie net dat het een 10 km race is?quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 16:29 schreef Uhmmie het volgende:
[...]
van de nike+-ers.. hier ook nog mensen die 31 augustus mee doen aan de nike+ human race?
Net gedaan dus. En wat denk je, het klopte precies. Dat wil zeggen voor het hardlopen dan; ik heb precies (vlgs de hectometerpaaltjes) een kilometer gelopen, en dat is ook wat de sportband aangaf. Bij het wandelen zat er echter een 'verschil' van 20 m. op een kilometer in.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 18:06 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Dus mocht je een provinciale danwel snelweg vinden met een parallelweg (op de snelweg of provinciale weg hardlopen of wandelen lijkt mij niet zo'n goed idee), dan is het toch gewoon een kwestie een afstand van min. 400 m wandelen en diezelfde afstand hardlopen.
Die garantie geven ze zeker mits je ook Nike+ schoenen gebruikt waarschijnlijk. En die heb ik dus niet, daarom maak ik gebruik van zo'n clip. Maar blijkbaar heeft ook dat dus weinig invloed op de nauwkeurigheid.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 00:59 schreef shroomer het volgende:
According to Nike, the median average accuracy of Nike+ is placed at 92%, without calibration, 97%, with calibration.
Je kan ook speciale nike+ plus sensor-zakjes kopen, zodat je niet gebonden bent aan Nike+ schoenenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:39 schreef ferrari_rood het volgende:
werkt deze sportkit alleen met nike+ schoenen of met elke nike running shoes?
Het klinkt wel interessant en misschien fijner dan de hele tijd met mijn ipod om mijn nek heen rennen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |