jij zal altijd mijn kleine meisje blijven...ofzoquote:Op dinsdag 17 juni 2008 12:17 schreef Ymke het volgende:
Hij zegt meisje tegen me![]()
In het echt ben ik wel wat ouder hoor![]()
zo, zeg...zeker lekker bezig, jaquote:Maar goed , les 3 ging super , nergens moeite mee gehad , bij thuiskomst de hond gegrepen en mee naar buiten gesleurd en nog eens 8 kilometer gewandeld
Ben lekker bezig , gaat het met jou goed?
*kuch*quote:
OP en Wiki aangepastquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:12 schreef Blik het volgende:
Kan de OP veranderd worden? achter mijn naam moet komen te staan:
Start to Run Serie 2 - Les 16 Doel: 10 km Fortis Singelloop Utrecht onder het uur
en deel 7 moet toegevoegd worden aan de OP
Het weer blijft zo , dus lopen jijquote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:03 schreef Abbadon het volgende:
[..]
jij zal altijd mijn kleine meisje blijven...ofzo![]()
[..]
zo, zeg...zeker lekker bezig, jadit is echt zoiets wat ik veel eerder had moeten doen...als het weer zo blijft ga ik vanavond aan les 9 beginnen
maar, want, dus, tenzij....quote:
Werken??? Je zit alleen maar te Fokkenquote:Op dinsdag 17 juni 2008 14:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
maar, want, dus, tenzij....![]()
nee, komt wel goed, denk ik...vind het wel erg lekker na een dag werken, moet ik zeggen...
sssssstquote:
quote:Op dinsdag 17 juni 2008 13:04 schreef Abbadon het volgende:
[..]
*kuch*
ma·so·chis·me (het; masochistisch, masochist)
1 psychische gesteldheid waarbij het ondergaan van vernedering en pijn een belangrijk middel is tot seksuele bevrediging
*kuch*
masochisme betekent alleen dat je pijn lekker vindt...of je het nou jezelf aandoet of dat het je door iemand anders aangedaan wordt, is niet relevant...
Check your facts, zou ik haast zeggen...
En toch vind ik dit niet geheel onbelangrijk. Maar goed, met z'n tweeën komen we er ook welquote:waarbij het de "masochist(e)" erom gaat de partner te verleiden/manipuleren hem/haar te domineren, kwellen of vernederen.
bij deze...en ook voor Blik nog wat aangepast...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 17:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zou je nogmaals de OP willen vernieuwen? Ik heb even de status van eer-ik en mezelf aangepast
Kut verkeerde aangepast, ik heb nu die van motorbloempje aangepast i.p.v. die van mij, wil je het nog een keer doen?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:23 schreef Abbadon het volgende:
[..]
bij deze...en ook voor Blik nog wat aangepast...
laatste keer....eenmaal, andermaal...volgende topic weer
weet je het zeker dat je het nu goed in de wiki hebt staan? misschien nog even checken?quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Kut verkeerde aangepast, ik heb nu die van motorbloempje aangepast i.p.v. die van mij, wil je het nog een keer doen?
Will do sir!quote:Op dinsdag 17 juni 2008 18:42 schreef Abbadon het volgende:
[..]
weet je het zeker dat je het nu goed in de wiki hebt staan? misschien nog even checken?
nou vooruit, omdat jij het bent...quote:
Ik heb laatst ook tijdens voetbal gelopen, echt super rustig op straat iddquote:Op dinsdag 17 juni 2008 21:44 schreef Abbadon het volgende:
zo...net les 9 gedaan....had wel even steken, moet ik zeggen...beetje te kort op m'n eten toch, denk ik....naja, vrijdag weer lekker 's ochtends...en het was wel heerlijk rustig op straat zo...ideaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |