Ik vind dit topic gezelligerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:18 schreef motorbloempje het volgende:
dat is het andere topic Sportlife
staat ook wel ergens in mijn myAT's
September, in Arnhem?quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:23 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Ik vind dit topic gezelliger.
Overigens wordt mijn eerstkomende loop ook de 7 heuvelen denk ik. Oh nee, wacht een of andere in Utrecht was nog eerder waar ik me voor opgegeven heb, ben alleen vergeten wanneer precies. September oid geloof ik.
Als jij niet zo zou spammen had ik die ook jaquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
ik dacht dat jij wel de laatste post zou hebben
bij deze danquote:
ik ben een grote spam-hoerquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Als jij niet zo zou spammen had ik die ook ja
van mij wel, maar had m nog open staan van mijn edit, dus je hebt daarna ge-edit denk ik...quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:25 schreef Miss_S het volgende:
Gaby mag ik ook in het rijtje?
Hij staat in de wiki dus vraag me af waarom hij hier niet staat (in het andere nieuwe topic sta ik er wel gewoon tussen)
nee, in Utrecht dat weet ik nog wel.quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
September, in Arnhem?Bridge to Bridge?
die wil ik ook wel lopen denk ik
uitlopen binnen de max. gestelde tijdquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:26 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
nee, in Utrecht dat weet ik nog wel.
Wat is je doel op de 7 heuvelen motorbloem?
Whateverquote:Op woensdag 4 juni 2008 21:26 schreef motorbloempje het volgende:
heet trouwens MoBlo/Faithy, alleen voor bekenden/vrienden Gabydank je
*kuch*quote:
volgens mij is nu alles 'up to date'quote:Op woensdag 4 juni 2008 21:29 schreef eer-ik het volgende:
copypaste effe de geupdate versie in je OP dan.
Die kan je toch nog editten.
IK ga lopen, jooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |