Staat er inquote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef eer-ik het volgende:
Práchtig topique Houniet.
Wil je de OP even editten, net les 19 gelopen.
Wellicht e.e.a. eruit geedit, anders wordt het zoeen tyfusgrote OP.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
Staat er in. Ade, uw post ook in de OP ?
Grote OP'squote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Wellicht e.e.a. eruit geedit, anders wordt het zoeen tyfusgrote OP.
Ik haat grote OP's.
Als jij nou even de wiki aanpast met wat je allemaal in de OP wilt hebben. Dan druk ik de OP er opnieuw inquote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef eer-ik het volgende:
Wellicht e.e.a. eruit geedit, anders wordt het zoeen tyfusgrote OP.
Ik haat grote OP's.
Dan doe ik dat morgen ok, ga ik zo eerst effe slapenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef Houniet het volgende:
[..]
Als jij nou even de wiki aanpast met wat je allemaal in de OP wilt hebben. Dan druk ik de OP er opnieuw in.
Thnx.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb ze geloof ik op mijn site ergens staan in een mapje. Zal morgen even kijken voor je
Dat stopt het nog meer aankomen ja.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:08 schreef Adelante het volgende:
Stoppen met vet eten en (bier) drinken helpt ook
Ik denk dat je even moet kijken hoelang je het volhoudt.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:15 schreef kleinzusje het volgende:
Wil Evy ook wel gaan gebruiken en zit nu op de 3,5 kilometer. Met welke les zal ik starten ?
Heb jij een run2day winkel in de buurt?quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, wat voor Nike schoenen heb jij? Als ik mijn Ipod Nano binnen heb dan ga ik zo'n Nike-Ipod kit bestellen. Maar daar heb je wel Nike schoenen voor nodig.
Weet ik, maar er staat nog niet bij of het voor deze Nano ook geschikt isquote:Op donderdag 18 september 2008 18:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb jij een run2day winkel in de buurt?
k heb Nike+ Pegasus 25 gekocht, die waren toen ik ze kocht, 100 euro, ze zijn nu voor 55 in de aanbieding bij die tent.
Fijne set schoenen.
Maar, ga sowieso even langs de hardloopwinkel, kijken ze daar wat voor schoenen je het best kan gebruiken, ze analyseren de manier waarop je loopt enzo
Fijne zaak.
Trouwens, waarom heb je niet die kit meteen meebesteld?
Je kan die ook gewoon online bestellen in de apple store.
Ik denk het wel.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Weet ik, maar er staat nog niet bij of het voor deze Nano ook geschikt is. Bedankt voor de tips.
Je kan ook zo'n chiphouder kopen bij de run-2-day. Je kan dan de chip op je veter bevestigen en dan heb je geen Nike schoenen nodig.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:40 schreef Houniet het volgende:
eer-ik, wat voor Nike schoenen heb jij? Als ik mijn Ipod Nano binnen heb dan ga ik zo'n Nike-Ipod kit bestellen. Maar daar heb je wel Nike schoenen voor nodig.
Thx !quote:Op donderdag 18 september 2008 18:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk dat je even moet kijken hoelang je het volhoudt.
De loopstukken dus.
Ik keek net even, bij les 6 zat ik op 4.4 km (eerste run die ik gemeten heb)
Dan gewoon invallen bij een punt waarvan je denkt dat het het beste is.
Ik heb nog wel ergens zoeen excel schematje staan met de tijden erop, ik zoek 'm even, moment.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:27 schreef motorbloempje het volgende:
Evy is schattig en altijd fier op je
enige probleem is dat ze niet kan tellen/klokkijken
Ik zei tegen haar dat ze op haar eigen tempo moest gaan lopen, ben heb dus de hele les achter haar gelopen zodat ze niet mijn tempo ging lopen. Maar nu voelde ze zich ook niet helemaal lekker, dus misschien dat dat ook mee heeft gespeeld. Ik zal woensdag naar de eerste minuut wel even kijken hoe hard ze nu loopt en als dat weer net ze snel is als zaterdag zal ik wel zeggen dat ze langzamer moet gaan lopen.quote:Op maandag 22 september 2008 12:29 schreef computergirl het volgende:
les 1 niet uitlopen, eerste serie?
Zijn jullie dan op een (voor haar) veel te hard tempo gaan lopen?
Wat goed!!quote:Op maandag 22 september 2008 20:12 schreef E.T. het volgende:
Ok dat was les 1![]()
Woensdag nog een keer les 1![]()
![]()
Na 8 jaar helemaal niets aan sport doen en wel 3 kinderen krijgen heb ik echt 0,0 conditie. het laatste stukje hardlopen hield ik dus ook niet helemaal volNeem daarbij nog een tikje bekkeninstabiliteit, dat ik het laatste stukje uitlopen voelde.. Ik ga dus nog rustiger opbouwen dan het schema doet
Thanksquote:Op zondag 21 september 2008 12:42 schreef Marurk het volgende:
@ eer-ik: Goed dat je weer bent begonnen.
Ik heb de laatste tijd ook gebrek aan motivatie eigenlijk. Ren de laatste tijd misschien 1 x per 2 weken, maar ik ga het weer oppakken. Serie 1 heb ik inmiddels voltooid, maar ik wil de laatste 3 lessen toch nog een keer rennen alvorens door te gaan naar serie 2.
quote:
Gewoon oversprekenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:13 schreef kleinzusje het volgende:
Is er ook een soort Evy progje met mannen stem ?
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.quote:Op maandag 22 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Die rss http://www.van-waveren.nl/podcast/start-to-run.rss is dood?
doe maarquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.
Vond ik eerst ook raar, maar als je een bepaald schema wil lopen is het wel handig. Stel dat je 45 minuten op de 10km wil lopen, moet je zorgen dat de snelheid op 4,5 min/km is.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:01 schreef The.PhantoM het volgende:
ik heb vandaag de nike plus sensor met mijn ipod verbonden en ik ben een stukje door de kamer gaan lopen. Het enige wat ik een beetje raar vind is dat de snelheid wordt aangegeven in min/km. Weet iemand hoe je dit kan veranderen naar km/h? Of verandert zodra je sneller gaat lopen?
Lekker muziekje erbij, genietenquote:Op maandag 22 september 2008 20:51 schreef Adelante het volgende:
Hardlopen is heerlijk om je hoofd leeg te maken na een drukke werkdag
Hoezo? Toch alleen een beetje motregen? Heerlijk is dat juist.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:08 schreef Houniet het volgende:
Ik had wel willen hardlopen vanavond, maar wat een kutweer.
Is ook zoquote:Op dinsdag 23 september 2008 20:32 schreef Zwansen het volgende:
Hoezo? Toch alleen een beetje motregen? Heerlijk is dat juist.
Dank.quote:Op dinsdag 23 september 2008 20:57 schreef motorbloempje het volgende:
dan kun je misschien beter even naar het échte hardlooptopic, die is er ook (amateurhardlopers)
dit is voor mensen met lessen op een mp3spelertje![]()
Misschien op megaupload zetten oid.quote:Op dinsdag 23 september 2008 07:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik kan het zootje vanmiddag wel even op m'n server neerplempen, dan kan jan en alleman het even van me stelen. Volgens mij is er niks illegaals aan, mocht dat wel zo zijn, roep dan even.
Ik haat megaupload.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:45 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Misschien op megaupload zetten oid.
Door het hardlopen ?quote:Op woensdag 24 september 2008 16:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mijn ribben gekneust, dus voorlopig even niet hardlopen voor mij. Hopelijk kan ik volgende week weer beginnen, maar dat zie ik dan wel.
quote:Op dinsdag 23 september 2008 23:13 schreef eer-ik het volgende:
Start to Run - 0 tot 5 km
5 - 10 tomorrow.
Ik zal eens ff kijken. Wel chapeau dat je 'm uitgelopen hebt!quote:Op woensdag 24 september 2008 21:59 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zie boven
Nu eerst maar effe doezen.
Ja donders.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zal eens ff kijken. Wel chapeau dat je 'm uitgelopen hebt!
Hehe, maar ik denk dat dat van je schenen komt doordat je een tijd niet gelopen hebt. Beetje hetzelfde als toen we begonnen met lopen. Ik wil ook snel weer gaan, maar ik heb er ff geen tijd voor at the moment. Maar als ik verhuisd ben, heb ik een mooi parcours voor de deur liggenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja donders.
Ik wist niet zeker of ik zou gaan maar ik had het denk ik beter niet kunnen doen.
Het voelt alsof allebei m'n schenen gebroken zijn ofzo
Hurts like hell.
Heb al een dag of 3, onverklaarbaar pijn in m'n schenen, heb geen flauw idee waar het vandaan komt.
Had alleen ook 2 dagen pijn in m'n borst, dat was vandaag gelukkig weer over, dus dacht fuck it, ik ga gewoon. 't moet er toch een keer van komen
Dan heb je een prachtig parcours voor de deur liggen idd.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Hehe, maar ik denk dat dat van je schenen komt doordat je een tijd niet gelopen hebt. Beetje hetzelfde als toen we begonnen met lopen. Ik wil ook snel weer gaan, maar ik heb er ff geen tijd voor at the moment. Maar als ik verhuisd ben, heb ik een mooi parcours voor de deur liggen
Paar weekjes nog, en dan inderdaad ff lampjes halenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:21 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dan heb je een prachtig parcours voor de deur liggen idd.
Alleen even looplampjes kopen denk, want het zal voorlopig niet meer licht zijn als je gaat lopen schat ik zo.
En schiet eens op met verhuizen man, dan kan ik je er een keer uitlopen op rondje meer
Mij ook wel ja.quote:Op woensdag 24 september 2008 22:25 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Paar weekjes nog, en dan inderdaad ff lampjes halenEn dan zullen we wel zien wie er uit gelopen wordt. Het uitlopen van dat rondje zal mij al genoeg voldoening geven
We zullen zien vriend. Het gaat mij er puur en alleen om dat ik het zonder pauzes rond. Als dat me lukt, kan ik wekelijks gaan proberen mijn tijd te verbeteren, of een dubbel rondje lopenquote:Op woensdag 24 september 2008 22:31 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mij ook wel ja.
Heb vandaag wel ruim dat rondje gelopen maar nog steeds niet in de buurt van de tijd die ik vroeger deed
Denk dat ik er nu iig iets minder dan een half uur over doe.
Moet nog zeker 5 minuten vanaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |