Succesquote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:11 schreef eer-ik het volgende:
Hmm, het schijnt rond 2100 weer droog te zijn hier, als dat zo is, ga ik lopen.
Zal pittig zijn met die wind
in de consumentengids deze maand zijn reflecterende hesjes en led-bandjes getest, ik geloof dat die van de halfords en perrysport als goed uit de test kwamen (best zichtbaar voor automobilisten en fietsers)quote:Op woensdag 1 oktober 2008 19:54 schreef E.T. het volgende:
*vinkje achter les 4 zet*
ik had alleen m'n rondje eigenlijk andersom moeten lopen; nu had ik het laatste stuk wind tegen
en ik moet hoognodig iets reflecterends/lampje
Ik heb het gisteravond bijna droog weten te houden. Maar net toen ik vlak bij huis was begon het alsnog onwaarschijnlijk hard te regenen&hagelen. En in die paar minuten ben ik toch nog helemaal doorweekt geworden.quote:Op woensdag 1 oktober 2008 21:13 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ok, dat wordt 'm dus niet
Loeiharde regen
Held.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:11 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz gaat er weer voor.
Ook in de regen>
( in het zonnetjequote:
I've got it like that.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 @ 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Held.
Daar kan ik mezelf echt nog niet toe zetten.
Wellicht als het allemaal echt goed gaat, en als ik een goeie optie heb bedacht tegen een natwordende iPod.
in het donkerquote:
19 euro nog wat.quote:Op vrijdag 3 oktober 2008 22:28 schreef E.T. het volgende:
Jacks weet ik even de prijs niet van.
Je mag je mening hebben, maar Nike en andere sportmerken laten hun spul ook in lage lonen landen maken. Ongetwijfeld onder niet-zo-gezellige omstandigheden.quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 15:03 schreef kleinzusje het volgende:
FF over de ALDI![]()
KUTwinkel.
Buiten werknemers uit, maken gebruik van kinderen ( in het verre) en de kwalieit is vreselijk !
Beter iets meer centen uitgeven aan kwalitiet !
Das mijn mening
Netjes!quote:Op zondag 5 oktober 2008 20:50 schreef ImHungryLetsGetATaco het volgende:
Les 26. Nog één te gaan....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |