quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe FOK!tv Portret: Buzzer - Mooie Dagen 2/4!
quote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik voel me slapjes. Vandaag alleen vier boterhammen gegeten en als avondeten vis en rijst, en straks ook nog een half uur op de crosstrainer gestaan
Goed bezig!quote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik voel me slapjes. Vandaag alleen vier boterhammen gegeten en als avondeten vis en rijst, en straks ook nog een half uur op de crosstrainer gestaan
Nou nou, het is een docu van een FA die z'n vrouw is verloren.quote:
ja mijn oma is ook dood. En nu ? verdient ze ook een "quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou, het is een docu van een FA die z'n vrouw is verloren.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef TheVotary het volgende:
blow vreetkick-alert!
Niet door het blowen, maar ik heb toch wel aardig trek jaquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef TheVotary het volgende:
blow vreetkick-alert!
Jij doet sossen zekerquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet door het blowen, maar ik heb toch wel aardig trek ja.
Die gasts posts stonden me niet aan, nooit niet, verandert weinig aan als zijn vrouw dood is. Jammer ik vind het klote voor 'em, doe je niets aan. Moet iedereen die een geliefde verloren heeft een docu dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou, het is een docu van een FA die z'n vrouw is verloren.
Serieus, ga alsjeblieft slapen ja.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja mijn oma is ook dood. En nu ? verdient ze ook een "" post van je?
![]()
nieuwtje, iedereen gaat dood![]()
![]()
ik ga me nest in, houdoe
Ok, ik vond 't een beetje respectloos, maar ik sta alleen blijkbaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
Die gasts posts stonden me niet aan, nooit niet, verandert weinig aan als zijn vrouw dood is. Jammer ik vind het klote voor 'em, doe je niets aan. Moet iedereen die een geliefde verloren heeft een docu dan?
Hij komt wel om de haverklap onlinequote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Wat post swarma trouwens weinig de laatste tijd, of ligt dat aan mij?
Nee hoor, maar ik reageer er maar niet op.quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, ik vond 't een beetje respectloos, maar ik sta alleen blijkbaar.
Hij heeft de slechtste internetverbinding in 't land, dat is algemeen bekendquote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
Hij komt wel om de haverklap online.
Ah nicequote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ssssst, dat weet de rest hier niet! [ afbeelding ]
Ho ff, Hou heeft msn? Waarom heb ik die dan nog niet?quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij komt wel om de haverklap online.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP zet anders even je happy face op ofzo
Dat dus. Fucking care, al dat hypocriete gedoe, als er iemand dood is / whatever voor iets er gebeurd is, moeten mensen meteen zo'n totaal niet gemeende "rip" "gecondoleerd" "quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gasts posts stonden me niet aan, nooit niet, verandert weinig aan als zijn vrouw dood is. Jammer ik vind het klote voor 'em, doe je niets aan. Moet iedereen die een geliefde verloren heeft een docu dan?
Misschien heeft dat wel zo een bepaalde reden?quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ho ff, Hou heeft msn? Waarom heb ik die dan nog niet?
Hoezo? Ik typ alleen "quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, ik vond 't een beetje respectloos, maar ik sta alleen blijkbaar.
Ik zal me zeker inhouden qua aardige opmerkingen als jij de komende tijd iets naars meemaakt.quote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Fucking care, al dat hypocriete gedoe, als er iemand dood is / whatever voor iets er gebeurd is, moeten mensen meteen zo'n totaal niet gemeende "rip" "gecondoleerd" "" plaatsen, alleen maar omdat het zogenaamd sociaal wenselijk zou zijn.
achterlijk gedoe, ik hoor je toch ook niet over de kip die 's avonds opvreet?
zo, en nu ga ik lekker naar bed
gelukkig, scheelt mij weer een argue on teh internetzquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu reageer ik ook maar ff niet. @CP
Dan voeg je me toe, dan kunnen we spannende gesprekken voerenquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe maar, uiteindelijk staat iedereen er toch alleen voor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zal me zeker inhouden qua aardige opmerkingen als jij de komende tijd iets naars meemaakt.
In zo'n situatie zou ik gewoon niet reageren, nu reageer je "negatief"quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo? Ik typ alleen "", dat impliceert dat het niet mijn ding is. Meer niet. Als men het nodig vindt om z'n hele leven op fok te gooien kun je niet verwachten dat iedereen zit te wachten op een verhaal vol met verdriet van iemand die mij bar weinig boeit. Klotezooi gebeurt altijd en overal, zo is het leven nu eenmaal. Omdat hij een fok Admin is moet er voor hem wel een docu komen?
Sorry, maar I don't care. Staat helemaal los van respectloos.
Ongefundeerd, ongenuanceerd, dramatiserend, weet je, ga maar gewoon slapen of zoquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe maar, uiteindelijk staat iedereen er toch alleen voor.
Ik vind het niet negatief, meer onverschillig, maar dat is dan natuurlijk een persoonlijke interpretatie van een smiliequote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In zo'n situatie zou ik gewoon niet reageren, nu reageer je "negatief". Dat 't je niet boeit kan ik me voorstellen, maar negeren vind ik dan een andere reactie dan 't negatief te laten voorkomen
.
Zat ik vandaag niet bij jou in een oersaai college?quote:
Eens, ga alsjeblieft slapen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongefundeerd, ongenuanceerd, dramatiserend, weet je, ga maar gewoon slapen of zo.
Zo blij blij blij dat je neus van voren zit en niet opzij?quote:
Wat heb jij ineens tegen CP?quote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eens, ga alsjeblieft slapen.
J-Hero watskeburt?
Oh wacht, omdat ik je op hyves geaccepteerd heb natuurlijk!quote:
Heb niks tegen CP, vind dit alleen fucking irritant.quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens tegen CP?
Ik zeg altijd maar anonimiteit is een groot goed.quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als men het nodig vindt om z'n hele leven op fok te gooien kun je niet verwachten dat iedereen zit te wachten op een verhaal vol met verdriet van iemand die mij bar weinig boeit. Klotezooi gebeurt altijd en overal, zo is het leven nu eenmaal.
Ergens heeft ie imho wel een punt, misschien brengt ie het lomp, maar dan nog. Ik snap je punt nu iig wel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb niks tegen CP, vind dit alleen fucking irritant.
Stoerdoenerij, en het gaat imo nergens over, hij probeert alleen tegen iets aan te schoppen.
Hij ziet de reacties die hij krijgt en gaat nog even door.. dan hoef ik daar ook niet vrolijk op te reageren.
Is goed Dirkquote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar anonimiteit is een groot goed.
Maar begrijp je ook bijvoorbeeld mijn post, mijn mening over dit onderwerp, of valt dat bij jou onder voorgenoemde categorie?quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Maakt me overigens geen reet uit of iemand zo'n filmpje terecht vindt of overdreven, gaat meer om die posts erover.. komt zo zielig over, alsof iemand anders de aandacht misgund wordt.
Zit je ook al aan de sosquote:
Ja klopt, jij zat twee rijen voor me. Maar halverwege ben je hem genokt héquote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zat ik vandaag niet bij jou in een oersaai college?
Donequote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan voeg je me toe, dan kunnen we spannende gesprekken voeren.
Dat dus, toen ze over allelen en dominant en recessief begon heb ik mijn iPod aangezet en tijdens de pauze zag ik er geen heil meer in.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja klopt, jij zat twee rijen voor me. Maar halverwege ben je hem genokt hé![]()
Eigenlijk had ik dat ook moeten doen want dat college was inderdaad echt te saai. Kom op zeg, heterozygoot en homozygooot dat heb ik in 4HAVO al honderd keer gehad
Terecht.quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dus, toen ze over allelen en dominant en recessief begon heb ik mijn iPod aangezet en tijdens de pauze zag ik er geen heil meer in.
Ik snap je wel, het filmpje op zich interesseert mij namelijk ook niet, ik heb er niet eens op geklikt.quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar begrijp je ook bijvoorbeeld mijn post, mijn mening over dit onderwerp, of valt dat bij jou onder voorgenoemde categorie?
Minor BioChemiequote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Terecht.
Vraag me alleen wel af waarom jij daar zat. Ik dacht dat je BioInformatica deed of volg je een minor?
Ben al klaarquote:
ik heb een sociaal levenquote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Wat post swarma trouwens weinig de laatste tijd, of ligt dat aan mij?
daar heeft houniet zo zn redenen voorquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
juist jaquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien heeft dat wel zo een bepaalde reden?
quote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een sociaal levennee overdag is het heel rustig en ik mag van houniet niet heel veel posts achter elkaar zetten
en savonds ben k veel weg idd
Dat is ook weer heel persoonlijk, ik heb ook genoeg mensen eraan verloren en toch ben ik iemand die dat woord zonder scrupules in zijn mond kan nemen. Relativeren is hier mijns inziens het sleutelwoord.quote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben al klaarRaak over dit soort dingen snel opgefokt, kan ook niet tegen mensen die het nodig vinden met kanker te schelden, ook al snap ik het hele verhaal erachter wel.. als in dat het niets betekent voor hen enzo. Voor mij wel, ik kan het niet hebben
dat vind ik iets anders aangezien jullie elkaar kennen dus dan zou het nog enigsinds oprecht kunnen zijn ipv iemand die out of the bleue een dooie oma heeftquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zal me zeker inhouden qua aardige opmerkingen als jij de komende tijd iets naars meemaakt.
Ik weet het, ik kan het ook wel rationeel bekijken, maar het blijft me iets doen als ik het hoor, daar kan ik niks aan doen blijkbaar. En Piet ik wil best moraalridder zijn hoor, interesseert me geen reet, tis hoe ik erover denk.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel persoonlijk, ik heb ook genoeg mensen eraan verloren en toch ben ik iemand die dat woord zonder scrupules in zijn mond kan nemen. Relativeren is hier mijns inziens het sleutelwoord.
Verder is het zo als iemand zich eraan stoort kan die dat melden en dan houd ik daar rekening mee, zo ben ik dan ook wel weer.
Er is toch ook niemand die CP verplicht een comment achter te laten bij het filmpje? Aangezien hij degene niet kent, wil hij niet reageren, prima. Zie alleen niet in waarom ie er dan meteen belachelijk over moet doen. Er zijn mensen die diegene wel kennen, en blijkbaar op deze manier iets van zich willen laten horen ofzo.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat vind ik iets anders aangezien jullie elkaar kennen dus dan zou het nog enigsinds oprecht kunnen zijn ipv iemand die out of the bleue een dooie oma heeft
'ja mee eensquote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel persoonlijk, ik heb ook genoeg mensen eraan verloren en toch ben ik iemand die dat woord zonder scrupules in zijn mond kan nemen. Relativeren is hier mijns inziens het sleutelwoord.
Verder is het zo als iemand zich eraan stoort kan die dat melden en dan houd ik daar rekening mee, zo ben ik dan ook wel weer.
Hoezo moet ik dat nou weer doen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is Mikkie nu om je voor moraalridder uit te maken, ik bin da heus nie alleen. @LR
Lees terug vanaf 't moment dat Houniet een link naar een filmpje post, daarna Hosti begint te gapen en ik daarop reageerquote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat!
Het git nergens over heurquote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat!
Het is je op 't lijf geschreven, zo'n taak.quote:
We hebben CP gesommeerd daadwerkelijk te gaan slapenquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk een serieuze discussie, haakt de helft af.
Da's te hoog gegrepen voor veel mensenquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk een serieuze discussie, haakt de helft af.
Ik maak niet ongenuanceerd mensen uit voor moraalridders. Dat doe ik alleen als ze enorm hypocriet bezig zijnquote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is je op 't lijf geschreven, zo'n taak.
Duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's te hoog gegrepen voor veel mensen.
Nou kheb em al hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heeft houniet zo zn redenen voor
quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik zeg ook niemand dat ze het niet mogen zeggen, ik zeg alleen dat ik me er niet fijn bij voel als ik het hoor. Ik zeg er dan ook niks van hoor, maakt me verder niet uit. Alleen m'n vriendje heb ik gevraagd er mee te kappen, die zei het vroeger om de 3 zinnen, en aangezien ie vaak tegen me praat had ik daar niet zo'n behoefte aan
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ga een half uur later dan gepland toch echt slapen.
En wederom een respectabele kwaliteitspost van swarma!quote:Op maandag 15 september 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
nevermind
Praat jouw vriendje tegen jouquote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik zeg ook niemand dat ze het niet mogen zeggen, ik zeg alleen dat ik me er niet fijn bij voel als ik het hoor. Ik zeg er dan ook niks van hoor, maakt me verder niet uit. Alleen m'n vriendje heb ik gevraagd er mee te kappen, die zei het vroeger om de 3 zinnen, en aangezien ie vaak tegen me praat had ik daar niet zo'n behoefte aan
Is vaker regel dan uitzondering hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Praat jouw vriendje tegen jou
Ja flauw sorry![]()
ja had niet door dat de volgende pagina weer begonnen was daar stond het antwoord alquote:Op maandag 15 september 2008 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wederom een respectabele kwaliteitspost van swarma!![]()
Nouja al een week of 4 niet meer helaasquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja flauw sorry![]()
praten veroorzaakt meestal de ruzies in een relatiequote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja flauw sorry![]()
En het kan een hele hoop oplossenquote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
praten veroorzaakt meestal de ruzies in een relatie
vandaar dat mikkie al die subtiele toespelingen maakt telkensquote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nouja al een week of 4 niet meer helaas
Oh heb je haar weer met d'r kutovum hoor. Echt, ga lekker dooiertje spelen daar op de sociëteit. Pffffffffff......je voelt je heel wat nu je die halfbakken gare kutintro hebt gedaan hè?quote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef LastRequest het volgende:
wat is het mooooooi om lid te zijn
wat is het mooi om lid te zijn
wat is het mooi om lid te zijn
wat is het lidmaatschap toch mooi
en belangrijk
en geeeeeeil
Ja man, als ze het zelf nou ook eens door zou krijgenquote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vandaar dat mikkie al die subtiele toespelingen maakt telkens
Praten? Nee man. Bier, dat is de oplossing van al je problemen!quote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
En het kan een hele hoop oplossen.
Ik hoopte zo dat er iemand serieus zo zou reagerenquote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh heb je haar weer met d'r kutovum hoor. Echt, ga lekker dooiertje spelen daar op de sociëteit. Pffffffffff......je voelt je heel wat nu je die halfbakken gare kutintro hebt gedaan hè?
Bah.
Heb je m'n PI gezien?quote:Op maandag 15 september 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoopte zo dat er iemand serieus zo zou reageren![]()
Zo'n geniaal fout nummer is dit haha.
Ja ik typte het verkeerd, ik hoopte dat er iemand op die manier zou reageren maar dan serieus bedoeld haha.. Maar jij was ze al voorquote:
Ik zal me inhouden de volgende keerquote:Op maandag 15 september 2008 23:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik typte het verkeerd, ik hoopte dat er iemand op die manier zou reageren maar dan serieus bedoeld haha.. Maar jij was ze al voor
Neequote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt zat te bitchen?
Fucking Kanloosquote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef LastRequest het volgende:
Vanaf 1:03 de zojuist geplaatste tekst.
Wat een muzikaal hoogstandje.
Ja maar schat, je denkt dan toch niet dat ik met LR ga rellen hè?quote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeik had hem wel gezien.. Maar als ze niet bestonden dan was er misschien nog een relletje ontstaan
Ik weet het, ik neem dit ook niet serieusquote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking Kanloos![]()
Sorry meid, niets tegen jou, maar srsly
Jawel, voor de goedmaaksex die je daarna hoopt te krijgenquote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar schat, je denkt dan toch niet dat ik met LR ga rellen hè?.
Wel humor dat op dat plaatje van NL Nijmegen niet eens vermeld isquote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef LastRequest het volgende:
Vanaf 1:03 de zojuist geplaatste tekst.
Wat een muzikaal hoogstandje.
Wat ben je vanavond toch wijs ... weer een cosign.quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking Kanloos![]()
Sorry meid, niets tegen jou, maar srsly
Daar waren we het gisteren toch al over eensquote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jawel, voor de goedmaaksex die je daarna hoopt te krijgen
Ja omdat Nijmegen geen corps heeftquote:Op maandag 15 september 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel humor dat op dat plaatje van NL Nijmegen niet eens vermeld is
Klopt ja, en laten in Nijmegen nou geen echte corpora zitten. Er zijn er geloof ik 7 of 9 in heel Nederland.quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet het, ik neem dit ook niet serieus
Ik mag het trouwens niet eens zingen, is alleen voor corpsleden
Je weet toch?quote:Op maandag 15 september 2008 23:47 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Wat ben je vanavond toch wijs ... weer een cosign.
I know, maar de humor dat het dan in een Nijmegentopic door een lid van een Nijmeegse vereniging gepost wordt. De ironiequote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja omdat Nijmegen geen corps heeft
Ja hij werd luidkeels gezongen na de inauguratie! Vond het eigenlijk wel een geniaal nummer, vooral als je het dus niet al te serieus neemtquote:Op maandag 15 september 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I know, maar de humor dat het dan in een Nijmegentopic door een lid van een Nijmeegse vereniging gepost wordt. De ironie
Ik denk, ik gooi er ook maar weer een kutpos doorheenquote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha hoor ik nu die reclame van recyclen.. We zitten het hele weekend thuis al.
Loeks like its broken.. en dan mn broer its rilly broken.. en dan mn paps Its rilly rilly broken
Te grappig was het hehe
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jawel, voor de goedmaaksex die je daarna hoopt te krijgen
Druten. Familie. Niveau.quote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha hoor ik nu die reclame van recyclen.. We zitten het hele weekend thuis al.
Loeks like its broken.. en dan mn broer its rilly broken.. en dan mn paps Its rilly rilly broken
Te grappig was het hehe
lolol.. +1quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebben.
En ik maar de illusie hebben dat je meer over je postgedrag ging nadenken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk, ik gooi er ook maar weer een kutpos doorheen
quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebben.
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
RESTCEP! Hoe heb je zoveel kudo's verdiend in die laatste anderhalve dag?quote:Op maandag 15 september 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
lolol.. +1
ben trouwens geëindigd op +20
Ik heb er zo over nagedacht dat ik net een deel van de discussie maar via msn gevoerd heb met cp in plaats van het hier weer neer te plempen, dat was dan wss minder goed overgekomen..quote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik maar de illusie hebben dat je meer over je postgedrag ging nadenken.
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doenquote:Op maandag 15 september 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
RESTCEP! Hoe heb je zoveel kudo's verdiend in die laatste anderhalve dag?
Een leuke discussie waar we van kunnen smullen laat je achterwege, maar een kutpost over je hele familie als een stel infantiele apen een reclame nadoet die m'n neefje van 10 niet eens meer leuk vindt, die plaats je wel?quote:Op maandag 15 september 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb er zo over nagedacht dat ik net een deel van de discussie maar via msn gevoerd heb met cp in plaats van het hier weer neer te plempen, dat was dan wss minder goed overgekomen..
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijdquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude natte koeien.
Dit klinkt echt heel nastyquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doen![]()
Kreeg er +25 voor!
Hij was in deze context te makkelijk om te laten liggenquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude natte koeien.
Huh, ik dacht dat 'ie 't over je moeder hadquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijd
quote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijd
Ik zei toch al dat het een kutpost was of niet danquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een leuke discussie waar we van kunnen smullen laat je achterwege, maar een kutpost over je hele familie als een stel infantiele apen een reclame nadoet die m'n neefje van 10 niet eens meer leuk vindt, die plaats je wel?.
Mikkie kan een grote bullenbak zijn hequote:
+25quote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doen![]()
Kreeg er +25 voor!
Had em zelf al ingekoptquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
+25. Damn jij bent goed met mondelingen. Het was zeker bij een bestuurslid hè?
echte kenners snappen de woordgrap. Hosti?
Wederom, hoiquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
+25. Damn jij bent goed met mondelingen. Het was zeker bij een bestuurslid hè?
echte kenners snappen de woordgrap. Hosti?
Okequote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie kan een grote bullenbak zijn he![]()
Als ie blijft plagen moet je het zeker even tegen de juf zeggen, beloof je dat?
Volgens mij had Hostimeister daar zijn eigen tactiek voor.quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie kan een grote bullenbak zijn he![]()
Als ie blijft plagen moet je het zeker even tegen de juf zeggen, beloof je dat?
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke
Maar hij is groot en ik is klein da's nie eerlijk.
Mja, Hosti heeft iets dunner haar en Teeuwen past een keertje of drie in Hosti, maar verder...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.
Klopt, jij bent geen partij voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke
Maar hij is groot en ik is klein da's nie eerlijk.
Hans Teeuwen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent geen partij voor mij.
Kickboksen was het toch?
hosti ieler dan hans teeuwen ? heb je m wel eens gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee, sprinten, als in wegrennen voor grote boze bullebak Mikkiequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent geen partij voor mij.
Kickboksen was het toch?
Nee duhquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hosti ieler dan hans teeuwen ? heb je m wel eens gezien
Trustequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, ik ben al een half uur van plan naar de bank en daarna naar bed te gaan, dus ik voeg daad bij het woord
Ajuus allemaal
Da's Nick Cave, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee duh
Dat bedoel ik, ik baseer mijn beeld van Hosti op zijn avatar
Hans Teeuwen als avatar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:! ik dacht ook altijd dat het hans teeuwen was
Hulde voor zijn 'nieuwe' albumquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's Nick Cave, cultuurbarbaar
Mijn excuses! Ik vind het nog steeds net Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's Nick Cave, cultuurbarbaar
Oeeee Uncle Jessequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar nu ben je niet meer hosti.. Sowieso lijkt hij nu weer op Uncle Jessie van full house
Heb je die ooit met een peuk in de bek betrapt?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar nu ben je niet meer hosti.. Sowieso lijkt hij nu weer op Uncle Jessie van full house
Sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:06 schreef LastRequest het volgende:
Yasha vermoordde het topic en zorgde er meteen voor dat fok bij mij niet meer werkte
Ik heb op de HEAO ook recht gehad van een Poolse vrouwquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb maar weer ouderwets een college geskipt. Die vrouw verteld toch alles precies zoals int boek, dan lees ik het boek wel ipv naar haar gebrekkige engels te luisteren.. (ze is pools ofzo)
Ze is de Yashi methode aan 't perfectioneren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:32 schreef LastRequest het volgende:
Yasha
Je ging toch beteren dit jaar?
Volgens mij was het uit het RU topic al wel duidelijk dat je dat gewoon niet durftquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij snapt het principe van PM niet of wel..Dat zou de publieke vernedering moeten besparen namelijk
dit is een intiem topic, we delen hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij snapt het principe van PM niet of wel..Dat zou de publieke vernedering moeten besparen namelijk
dat is het dus, ik vroeg het me al af bij "wie ben ik"quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehehe
Yashi, is een sjaak afhaak.
Kan ik me niets meer van herinneren dus het was vast goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Goedemorge....weekend voorbij! weer werekn vandaag en geen zin in
Hoe was jullie weekend?
Jup, ook nog eens een rechtenstudent. Maar ik heb er niks mee te maken voor ik dat weer naar mijn hoofd geslingerd krijgquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Adelante is ook een RU'er?
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nmlquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit is een intiem topic, we delen hieralles
maar maakt niet uit joh, volgende keer beter. Ik heb altijd Sla nog, en anders de geile instructeur![]()
Tja 't ging gisteren dan ook best wel hardquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef morgane het volgende:
Ff een hele late tvp, heb weer 1,5 topic gemist in 1 dag.
D_K is mooi! Check mijn fotoboek maar eens!quote:
Ach ja niet iedereen is slim genoeg een echte studie te doen hè! Soms is het gewoon een kwestie van accepteren en een stapje terug doen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, ook nog eens een rechtenstudent. Maar ik heb er niks mee te maken voor ik dat weer naar mijn hoofd geslingerd krijg
voor mij ideaal, want heb tot half 5 college vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nml
En jij trapt er maar al te graag in, failquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, dit intrigeert me.. Jullie spreken elkaar niet meer ofzo of lopen jullie ons gewoon te mindfucken hier?
Ik heb geen internet op me kamer....quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, dit intrigeert me.. Jullie spreken elkaar niet meer ofzo of lopen jullie ons gewoon te mindfucken hier?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nml
stiekem heeft Mikkie gewoon gelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Yashi, zoek nou niet die gare slappe kutexcuses
Gá gewoon!
Ik heb vanmiddag ook squashcursus om half vier. Totaal geen praktisch verantwoord tijdstip, maar je moet er iets voor over hebben...
Sinds een tijdje bestaat er een mooi nieuw medium hè!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen internet op me kamer....
Preciesquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stiekem heeft Mikkie gewoon gelijk
en van sporten krijg je juist energie
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Mikkie het volgende:
Sinds een tijdje bestaat er een mooi nieuw medium hè!
[ afbeelding ]
en het kost bijna niks als je een mobile world kaartje daar kooptquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, daarvoor is dat slingerwieltje aan de rechterkant.quote:
Geil spul, telefoontjes met wifiquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarvoor is dat slingerwieltje aan de rechterkant.
* LastRequest viert altijd kerst in the UKquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wil deze week nog boeken voor de UK voor of voor kerst, of met oud en nieuw
Waar ga je dan altijd heen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
* LastRequest viert altijd kerst in the UK
*jaloers*quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
* LastRequest viert altijd kerst in the UK
waarom heb ik daar nou niet aan gedachtquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom er al sinds ik klein ben vaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gras is bij de buren altijd groener, waarom wil je emigreren? Voor 't weer moet je niet naar de UK
.
Heb je dan al een schotse tel kaart gekochtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom heb ik daar nou niet aan gedachtIk bedoel mijn telefoonrekening is toch al veul te hoog, laten we het verdubbelen
![]()
Tuurlijk niet. Ik ga naar Duitsland. De huizen kosten de helft van wat ze in Nederland kosten, en je hebt er de mooiste snelweg ter wereld, met ongebegrensde stukken:quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gras is bij de buren altijd groener, waarom wil je emigreren? Voor 't weer moet je niet naar de UK
.
Met die pasta vretersquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
Is La Bella Italia al genoemd als optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |