quote:Op maandag 15 september 2008 22:40 schreef Houniet het volgende:
Nieuwe FOK!tv Portret: Buzzer - Mooie Dagen 2/4!
quote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik voel me slapjes. Vandaag alleen vier boterhammen gegeten en als avondeten vis en rijst, en straks ook nog een half uur op de crosstrainer gestaan
Goed bezig!quote:Op maandag 15 september 2008 22:36 schreef Mikkie het volgende:
Damn ik voel me slapjes. Vandaag alleen vier boterhammen gegeten en als avondeten vis en rijst, en straks ook nog een half uur op de crosstrainer gestaan
Nou nou, het is een docu van een FA die z'n vrouw is verloren.quote:
ja mijn oma is ook dood. En nu ? verdient ze ook een "quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou, het is een docu van een FA die z'n vrouw is verloren.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef TheVotary het volgende:
blow vreetkick-alert!
Niet door het blowen, maar ik heb toch wel aardig trek jaquote:Op maandag 15 september 2008 22:42 schreef TheVotary het volgende:
blow vreetkick-alert!
Jij doet sossen zekerquote:Op maandag 15 september 2008 22:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet door het blowen, maar ik heb toch wel aardig trek ja.
Die gasts posts stonden me niet aan, nooit niet, verandert weinig aan als zijn vrouw dood is. Jammer ik vind het klote voor 'em, doe je niets aan. Moet iedereen die een geliefde verloren heeft een docu dan?quote:Op maandag 15 september 2008 22:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nou nou, het is een docu van een FA die z'n vrouw is verloren.
Serieus, ga alsjeblieft slapen ja.quote:Op maandag 15 september 2008 22:44 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
ja mijn oma is ook dood. En nu ? verdient ze ook een "" post van je?
![]()
nieuwtje, iedereen gaat dood![]()
![]()
ik ga me nest in, houdoe
Ok, ik vond 't een beetje respectloos, maar ik sta alleen blijkbaarquote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
Die gasts posts stonden me niet aan, nooit niet, verandert weinig aan als zijn vrouw dood is. Jammer ik vind het klote voor 'em, doe je niets aan. Moet iedereen die een geliefde verloren heeft een docu dan?
Hij komt wel om de haverklap onlinequote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Wat post swarma trouwens weinig de laatste tijd, of ligt dat aan mij?
Nee hoor, maar ik reageer er maar niet op.quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, ik vond 't een beetje respectloos, maar ik sta alleen blijkbaar.
Hij heeft de slechtste internetverbinding in 't land, dat is algemeen bekendquote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
Hij komt wel om de haverklap online.
Ah nicequote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ssssst, dat weet de rest hier niet! [ afbeelding ]
Ho ff, Hou heeft msn? Waarom heb ik die dan nog niet?quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij komt wel om de haverklap online.
quote:Op maandag 15 september 2008 22:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
CP zet anders even je happy face op ofzo
Dat dus. Fucking care, al dat hypocriete gedoe, als er iemand dood is / whatever voor iets er gebeurd is, moeten mensen meteen zo'n totaal niet gemeende "rip" "gecondoleerd" "quote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die gasts posts stonden me niet aan, nooit niet, verandert weinig aan als zijn vrouw dood is. Jammer ik vind het klote voor 'em, doe je niets aan. Moet iedereen die een geliefde verloren heeft een docu dan?
Misschien heeft dat wel zo een bepaalde reden?quote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ho ff, Hou heeft msn? Waarom heb ik die dan nog niet?
Hoezo? Ik typ alleen "quote:Op maandag 15 september 2008 22:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok, ik vond 't een beetje respectloos, maar ik sta alleen blijkbaar.
Ik zal me zeker inhouden qua aardige opmerkingen als jij de komende tijd iets naars meemaakt.quote:Op maandag 15 september 2008 22:51 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
[..]
Dat dus. Fucking care, al dat hypocriete gedoe, als er iemand dood is / whatever voor iets er gebeurd is, moeten mensen meteen zo'n totaal niet gemeende "rip" "gecondoleerd" "" plaatsen, alleen maar omdat het zogenaamd sociaal wenselijk zou zijn.
achterlijk gedoe, ik hoor je toch ook niet over de kip die 's avonds opvreet?
zo, en nu ga ik lekker naar bed
gelukkig, scheelt mij weer een argue on teh internetzquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu reageer ik ook maar ff niet. @CP
Dan voeg je me toe, dan kunnen we spannende gesprekken voerenquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Doe maar, uiteindelijk staat iedereen er toch alleen voor.quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zal me zeker inhouden qua aardige opmerkingen als jij de komende tijd iets naars meemaakt.
In zo'n situatie zou ik gewoon niet reageren, nu reageer je "negatief"quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
Hoezo? Ik typ alleen "", dat impliceert dat het niet mijn ding is. Meer niet. Als men het nodig vindt om z'n hele leven op fok te gooien kun je niet verwachten dat iedereen zit te wachten op een verhaal vol met verdriet van iemand die mij bar weinig boeit. Klotezooi gebeurt altijd en overal, zo is het leven nu eenmaal. Omdat hij een fok Admin is moet er voor hem wel een docu komen?
Sorry, maar I don't care. Staat helemaal los van respectloos.
Ongefundeerd, ongenuanceerd, dramatiserend, weet je, ga maar gewoon slapen of zoquote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Doe maar, uiteindelijk staat iedereen er toch alleen voor.
Ik vind het niet negatief, meer onverschillig, maar dat is dan natuurlijk een persoonlijke interpretatie van een smiliequote:Op maandag 15 september 2008 22:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In zo'n situatie zou ik gewoon niet reageren, nu reageer je "negatief". Dat 't je niet boeit kan ik me voorstellen, maar negeren vind ik dan een andere reactie dan 't negatief te laten voorkomen
.
Zat ik vandaag niet bij jou in een oersaai college?quote:
Eens, ga alsjeblieft slapen.quote:Op maandag 15 september 2008 22:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ongefundeerd, ongenuanceerd, dramatiserend, weet je, ga maar gewoon slapen of zo.
Zo blij blij blij dat je neus van voren zit en niet opzij?quote:
Wat heb jij ineens tegen CP?quote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Eens, ga alsjeblieft slapen.
J-Hero watskeburt?
Oh wacht, omdat ik je op hyves geaccepteerd heb natuurlijk!quote:
Heb niks tegen CP, vind dit alleen fucking irritant.quote:Op maandag 15 september 2008 23:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat heb jij ineens tegen CP?
Ik zeg altijd maar anonimiteit is een groot goed.quote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als men het nodig vindt om z'n hele leven op fok te gooien kun je niet verwachten dat iedereen zit te wachten op een verhaal vol met verdriet van iemand die mij bar weinig boeit. Klotezooi gebeurt altijd en overal, zo is het leven nu eenmaal.
Ergens heeft ie imho wel een punt, misschien brengt ie het lomp, maar dan nog. Ik snap je punt nu iig wel.quote:Op maandag 15 september 2008 23:01 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Heb niks tegen CP, vind dit alleen fucking irritant.
Stoerdoenerij, en het gaat imo nergens over, hij probeert alleen tegen iets aan te schoppen.
Hij ziet de reacties die hij krijgt en gaat nog even door.. dan hoef ik daar ook niet vrolijk op te reageren.
Is goed Dirkquote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar anonimiteit is een groot goed.
Maar begrijp je ook bijvoorbeeld mijn post, mijn mening over dit onderwerp, of valt dat bij jou onder voorgenoemde categorie?quote:Op maandag 15 september 2008 23:02 schreef LastRequest het volgende:
Maakt me overigens geen reet uit of iemand zo'n filmpje terecht vindt of overdreven, gaat meer om die posts erover.. komt zo zielig over, alsof iemand anders de aandacht misgund wordt.
Zit je ook al aan de sosquote:
Ja klopt, jij zat twee rijen voor me. Maar halverwege ben je hem genokt héquote:Op maandag 15 september 2008 22:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zat ik vandaag niet bij jou in een oersaai college?
Donequote:Op maandag 15 september 2008 22:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan voeg je me toe, dan kunnen we spannende gesprekken voeren.
Dat dus, toen ze over allelen en dominant en recessief begon heb ik mijn iPod aangezet en tijdens de pauze zag ik er geen heil meer in.quote:Op maandag 15 september 2008 23:05 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Ja klopt, jij zat twee rijen voor me. Maar halverwege ben je hem genokt hé![]()
Eigenlijk had ik dat ook moeten doen want dat college was inderdaad echt te saai. Kom op zeg, heterozygoot en homozygooot dat heb ik in 4HAVO al honderd keer gehad
Terecht.quote:Op maandag 15 september 2008 23:07 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat dus, toen ze over allelen en dominant en recessief begon heb ik mijn iPod aangezet en tijdens de pauze zag ik er geen heil meer in.
Ik snap je wel, het filmpje op zich interesseert mij namelijk ook niet, ik heb er niet eens op geklikt.quote:Op maandag 15 september 2008 23:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Maar begrijp je ook bijvoorbeeld mijn post, mijn mening over dit onderwerp, of valt dat bij jou onder voorgenoemde categorie?
Minor BioChemiequote:Op maandag 15 september 2008 23:09 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Terecht.
Vraag me alleen wel af waarom jij daar zat. Ik dacht dat je BioInformatica deed of volg je een minor?
Ben al klaarquote:
ik heb een sociaal levenquote:Op maandag 15 september 2008 22:47 schreef Mikkie het volgende:
Wat post swarma trouwens weinig de laatste tijd, of ligt dat aan mij?
daar heeft houniet zo zn redenen voorquote:Op maandag 15 september 2008 22:50 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
juist jaquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Misschien heeft dat wel zo een bepaalde reden?
quote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb een sociaal levennee overdag is het heel rustig en ik mag van houniet niet heel veel posts achter elkaar zetten
en savonds ben k veel weg idd
Dat is ook weer heel persoonlijk, ik heb ook genoeg mensen eraan verloren en toch ben ik iemand die dat woord zonder scrupules in zijn mond kan nemen. Relativeren is hier mijns inziens het sleutelwoord.quote:Op maandag 15 september 2008 23:13 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ben al klaarRaak over dit soort dingen snel opgefokt, kan ook niet tegen mensen die het nodig vinden met kanker te schelden, ook al snap ik het hele verhaal erachter wel.. als in dat het niets betekent voor hen enzo. Voor mij wel, ik kan het niet hebben
dat vind ik iets anders aangezien jullie elkaar kennen dus dan zou het nog enigsinds oprecht kunnen zijn ipv iemand die out of the bleue een dooie oma heeftquote:Op maandag 15 september 2008 22:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik zal me zeker inhouden qua aardige opmerkingen als jij de komende tijd iets naars meemaakt.
Ik weet het, ik kan het ook wel rationeel bekijken, maar het blijft me iets doen als ik het hoor, daar kan ik niks aan doen blijkbaar. En Piet ik wil best moraalridder zijn hoor, interesseert me geen reet, tis hoe ik erover denk.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel persoonlijk, ik heb ook genoeg mensen eraan verloren en toch ben ik iemand die dat woord zonder scrupules in zijn mond kan nemen. Relativeren is hier mijns inziens het sleutelwoord.
Verder is het zo als iemand zich eraan stoort kan die dat melden en dan houd ik daar rekening mee, zo ben ik dan ook wel weer.
Er is toch ook niemand die CP verplicht een comment achter te laten bij het filmpje? Aangezien hij degene niet kent, wil hij niet reageren, prima. Zie alleen niet in waarom ie er dan meteen belachelijk over moet doen. Er zijn mensen die diegene wel kennen, en blijkbaar op deze manier iets van zich willen laten horen ofzo.quote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat vind ik iets anders aangezien jullie elkaar kennen dus dan zou het nog enigsinds oprecht kunnen zijn ipv iemand die out of the bleue een dooie oma heeft
'ja mee eensquote:Op maandag 15 september 2008 23:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is ook weer heel persoonlijk, ik heb ook genoeg mensen eraan verloren en toch ben ik iemand die dat woord zonder scrupules in zijn mond kan nemen. Relativeren is hier mijns inziens het sleutelwoord.
Verder is het zo als iemand zich eraan stoort kan die dat melden en dan houd ik daar rekening mee, zo ben ik dan ook wel weer.
Hoezo moet ik dat nou weer doen?quote:Op maandag 15 september 2008 23:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is Mikkie nu om je voor moraalridder uit te maken, ik bin da heus nie alleen. @LR
Lees terug vanaf 't moment dat Houniet een link naar een filmpje post, daarna Hosti begint te gapen en ik daarop reageerquote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat!
Het git nergens over heurquote:Op maandag 15 september 2008 23:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik weet niet meer waar het over gaat!
Het is je op 't lijf geschreven, zo'n taak.quote:
We hebben CP gesommeerd daadwerkelijk te gaan slapenquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk een serieuze discussie, haakt de helft af.
Da's te hoog gegrepen voor veel mensenquote:Op maandag 15 september 2008 23:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Eindelijk een serieuze discussie, haakt de helft af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |