Geluktquote:Op donderdag 11 september 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als we nu ff doorspammen samenhalen we daarna piet uit bed voor 200
Misschien omdat ik sliepquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:12 schreef Cocktailprikker het volgende:
Piet, waarom duurde et zo lang
Ik heb 'm gedownload, ook nog ff kijkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
k heb boondock saints opgenomen gister is t wat om te kijken of is die niet leuk
Anders deed Hosti hetquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom gooide jij die andere dicht.. Kan je niet lezen ofzo..
Dude, je snapt er weer niks van he, het ging erom dat piet de LAPO had.. Hosti had dat heus niet gedaan.. Het ging niet om mijn posts maar om die van Piet.. huilliequote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Anders deed Hosti hetIk kan wel lezen, heb em netjes voor Piet over gelaten, lekker schijt aan dat jij niet honderdeenenvijftig posts in het topic kon maken ipv honderdvijftig
Die quote ik alvast even voor als jij ziek wordtquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:24 schreef Mikkie het volgende:
En jullie watjes moeten allemaal eens een beetje weerstand opbouwen.
Owja goed dat je het zegt ik moet Crank nog ff op mijn laptop gooien voor ik naar huis ga.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Had ik gister nog ff snel 2 films aangezet om te downloaden, ben ik vergeten de downloadlimiet eraf te halen. Nu zijn ze niet klaar, fail.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die quote ik alvast even voor als jij ziek wordt
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |