Zou het niet weten, zie wel allemaal wandel types rondlopenquote:Op zondag 6 juli 2008 10:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik begrijp dat er vandaag een cultuurfestival is of zo.
Iemand wat meer info? Kan geen geschikte site met info vinden.
Pietje wat doe jequote:Op zondag 6 juli 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had net als coctail ook op de cola moeten overgaan. Voelde me op gegeven moment niet zo fit, denk ga ff liggen, werkte niet, toen kwam ik overeind zat er zo'n onbekende kerel naast me die keek echt van
![]()
![]()
gast jij ziet er niet goed uit
.
Dan zal het een stuk strakker verlopen, met een aanmeldprocedurequote:Op zondag 6 juli 2008 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, we moeten nog in de "OP" zetten dat nieuwelingen zich bij Swarmahoer moeten aanmelden
Heeft iemand mijn TVP gezien... oh kijk... hier issiequote:Op zondag 6 juli 2008 13:22 schreef Swine het volgende:
[..]
Dan zal het een stuk strakker verlopen, met een aanmeldprocedure.
Fok!meet 6 juli,... waar heel Nijmegen Dupje helpt opruimen... oh neequote:Op zondag 6 juli 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
Arme Dupje trouwens, die zal nog wel aan het opruimen zijn
Je had erbij moeten zijn, ik krijg ook niks te horenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:29 schreef HostiMeister het volgende:
Heeft iemand de summary nou al gepost??
Summary van wat?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn, ik krijg ook niks te horen.
Verhalen die beginnen met je had erbij moeten zijn, zijn voor schromelijk overdrevenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er al een boel is vergetenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Verhalen die beginnen met je had erbij moeten zijn, zijn voor schromelijk overdreven
Ben je FLquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Verhalen die beginnen met je had erbij moeten zijn, zijn voor schromelijk overdreven
Tsjah, shit happensquote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef Swine het volgende:
[..]
Als je 't bent wel jaquote:Op zondag 6 juli 2008 13:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ben ik wie/wat/waar? Is dat een poging mij in een identiteitscrisis te duwen?
De Fok! meat meet? Ik wil je best een DK-versie summary gevenquote:Op zondag 6 juli 2008 13:36 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er al een boel is vergeten.
Over meat gesproken.... BBQ meet dan als eerste ?quote:Op zondag 6 juli 2008 13:40 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
De Fok! meat meet? Ik wil je best een DK-versie summary geven
Prima... Tijdens de zomerfeesten bij ons op de patio? Zowat midden in het centrum... dus lekker centraal en dan kunnen we daarna gewoon de stad in rollen...quote:Op zondag 6 juli 2008 13:42 schreef Swine het volgende:
[..]
Over meat gesproken.... BBQ meet dan als eerste ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |