Hoi ik ben er ook nogquote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Whehe ik kan nu dit topic kapen.!
Nou, dan heb je toch wel wat bereikt in je leven!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:45 schreef Paaskonijn het volgende:
Whehe ik kan nu dit topic kapen.!
Wow meen je dat?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 21:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nou, dan heb je toch wel wat bereikt in je leven!
Klinkt als een uiterst spannende avond!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:13 schreef morgane het volgende:
Ik ga maar eens slapen, dat feestje was idd niks geworden![]()
Discokelder van de kerk? Wat is dat voor satanische sekte? Net terug uit de met bejaarden gevulde kroeg!quote:Op zondag 6 juli 2008 00:59 schreef morgane het volgende:
Er spannend ja, werken van 13-21:30 en daarna een uurtje wat drinken met mn koormaatjes in de discokelder van de kerken laptoppen en eigenlijk ondertussen bijna in slaap vallen. En jij?
Tsss... Ik heb je gemist hoor op het feest! Kon ik mijn wetenschappelijke ei niet kwijt!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 22:29 schreef Californium het volgende:
Ik hoop niet dat Hosti en Stranger enzo er zijn...Dan zijn ze me weer vergeten mee te vragen, ondanks dat het mijn idee was
Was er nog iets met die gloeiende, kloppende staaf gebeurd?quote:Op zondag 6 juli 2008 04:16 schreef prinsrob het volgende:
tof feest, thnx duppie voor uitnodiging (Y), NU PIZZAAA
Mijn blaas zit continu volquote:Op zondag 6 juli 2008 04:35 schreef LastRequest het volgende:
Hoiiiiiiiiiii
Ik wilde meteen gaan slapen maar er zit een vlinder ofzo in mn kamer en die wil er niet uit
En ik weiger te gaan slapen voor ie weg is.
En nu?!quote:Op zondag 6 juli 2008 04:40 schreef LastRequest het volgende:Dat probleem heb ik niet.
Wel een nieuw probleem, ik zie de vlinder niet meer
En ik geloof niet dat ie m'n kamer uit is..
Mja... er komt wel weer een volgende keer! Nijmegen is klein zatquote:Op zondag 6 juli 2008 04:41 schreef Swine het volgende:
Nou, bij van buren was t ook erg gezellig, jammer dat ik niet bij de meet kon zijn
Seriously... wat doet zo'n vlinder nou... hooguit traantjes uit je ooghoekjes likken tijdens je slaap... meer niet...quote:
Lekker in bed duiken en weer op rust komen lijkt me een ideaal planquote:Op zondag 6 juli 2008 04:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Was ik ook weer... met een hartslag van 150 ofzonaar huis fietsen met mp3 op is niet zo goed plan eigenlijk
* Cocktailprikker was al om 12 uur gestopt met het drinken van bier, nu voel ik me beter dan tot eind alcohol blijven drinkenquote:Op zondag 6 juli 2008 04:50 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Lekker in bed duiken en weer op rust komen lijkt me een ideaal plan
* Doodkapje giet nog ff een 5e glas water naar binnen ter voorkoming van kater en ander ongein
Ik ook nietquote:
Hier staat iig niks op http://www.nijmegenonline.nl/quote:Op zondag 6 juli 2008 10:50 schreef -J-D- het volgende:
Ik begrijp dat er vandaag een cultuurfestival is of zo.
Iemand wat meer info? Kan geen geschikte site met info vinden.
quote:Op zondag 6 juli 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, ik heb gezien mijn toestand gisteravond een vrij kleine kater.
Tof feest Dupje.
Ik heb 't wel gezegd, tegen Yashi geloof ik en er stonden nog wat mensen bijquote:
Mja... op naar de volgende meetquote:Op zondag 6 juli 2008 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb 't wel gezegd, tegen Yashi geloof ik en er stonden nog wat mensen bij.
Whehehe... dat mag ook af en toequote:Op zondag 6 juli 2008 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had net als coctail ook op de cola moeten overgaan. Voelde me op gegeven moment niet zo fit, denk ga ff liggen, werkte niet, toen kwam ik overeind zat er zo'n onbekende kerel naast me die keek echt van
![]()
![]()
gast jij ziet er niet goed uit
.
Seriously, ik ben blij dat ik dit niet meer gelezen heb gisterquote:Op zondag 6 juli 2008 04:44 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Seriously... wat doet zo'n vlinder nou... hooguit traantjes uit je ooghoekjes likken tijdens je slaap... meer niet...
Een mens schijnt een (paar) keer per jaar een spin op te eten in zijn slaapquote:Op zondag 6 juli 2008 11:50 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Seriously, ik ben blij dat ik dit niet meer gelezen heb gister
Ik heb hem m'n kamer uit gewapperd met een theedoek hahah.. ik hou er gewoon niet van om beestjes in m'n kamer te hebben. (Zichtbare dan, ik weet dat er genoeg onzichtbare zijn)
Dat is een hoaxquote:Op zondag 6 juli 2008 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
Een mens schijnt een (paar) keer per jaar een spin op te eten in zijn slaap
Laten we het hopenquote:
Vanmiddag / vanavond.quote:Op zondag 6 juli 2008 11:55 schreef LastRequest het volgende:
Wanneer mag swarma eigenlijk terugkomen?
Waarom lees ik dit nu pas?!quote:
Is bullshit johquote:Op zondag 6 juli 2008 11:52 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Een mens schijnt een (paar) keer per jaar een spin op te eten in zijn slaap
quote:Op zondag 6 juli 2008 12:00 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit nu pas?!
Je kunt ook geen leven hebben naast dit topic of je mist essentiële informatie...
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |