Eensch.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:09 schreef Swine het volgende:
Wat een ontzettende prutser ben je toch ook, Swarma!!![]()
Ja 't duurde ff voor ik 't doorhadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is het eerste wat je zegt na deze tragische gebeurtenis
A's/FA's kunnen *alles* zienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dus eigenlijk is de ban dan ook onterechtwant geen bewijs meer..
Ook het topic met mijn prachtige LAPO helaas.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah dat heeft die ernemmer allemaal al verwijderd
Het was poep. Topics openen met TT A, OP A en dan TT B, OP B etc.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Niks terug te vinden, wat is dat nou weer voor actie. Eindelijk sensatie, mis ik 't.
Doe eens lief.quote:
Waarom deed jij niet mee? Jij had gelijk een ban van een paar weken gekregenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:22 schreef Paaskonijn het volgende:
Het was poep. Topics openen met TT A, OP A en dan TT B, OP B etc.
Ik had een doodsverwensing als fipo en lapo tegelijk bij de Squote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waarom deed jij niet mee? Jij had gelijk een ban van een paar weken gekregen.
quote:
Oh? Alsof ik me iets aantrek van die schelkannonadesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
Paaskonijn durft zich hier nu te vertonen omdat swarma weg is, normaal had ie al 2 scheldkanonnades achter de rug.
Het is maar wat je pwnd noemtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En daarbovenop kom jij gelijk hier posten, swarma pwnd in 't kwadraat.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Remlof kijkt hier mee hea. Ban voor PK zou op zijn plaats zijn
Nietus! Dat is, flauw enzulks.quote:
Whehe dat je hard achterover valt met je stoel!quote:
Want?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whehe dat je hard achterover valt met je stoel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |