Wasn't mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom staan die leluke dingen in de op
Te dom om te poepen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef LaGrive het volgende:
en wat zijn mbo-ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relnichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef LaGrive het volgende:
Op de universiteit zitten studenten en op hbo scholieren...
ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat er straks eentje mijn pizza gaat bezorgen
Ieuw, plebsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:35 schreef LaGrive het volgende:
pizza bezorgers zijn burgers aka arbeiders!
Welke bitchfight?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
tt had eigelijk moeten zijn waar de bitchficht verder gaat en yasha vernederd word ofzo
daarom die gaat nog verderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
LR is er niet dus is er geen fight of wel?
ik heb er geen last van op t moment dat ik vind dat t nodig is kan ik verassend goed spellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je eigenlijk niet beter van die 800 euro een spellingscursus gaan doen Swarma?
Hoe spel je verassend dan? steek je dan je toetsen één voor één in de fik?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er geen last van op t moment dat ik vind dat t nodig is kan ik verassend goed spellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |