Wasn't mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Waarom staan die leluke dingen in de op
Te dom om te poepen?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:31 schreef LaGrive het volgende:
en wat zijn mbo-ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Relnichtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:30 schreef LaGrive het volgende:
Op de universiteit zitten studenten en op hbo scholieren...
ik moest lachenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:33 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat er straks eentje mijn pizza gaat bezorgen
Ieuw, plebsquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:35 schreef LaGrive het volgende:
pizza bezorgers zijn burgers aka arbeiders!
Welke bitchfight?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:37 schreef swarmahoer het volgende:
tt had eigelijk moeten zijn waar de bitchficht verder gaat en yasha vernederd word ofzo
daarom die gaat nog verderquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:39 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
LR is er niet dus is er geen fight of wel?
ik heb er geen last van op t moment dat ik vind dat t nodig is kan ik verassend goed spellenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kan je eigenlijk niet beter van die 800 euro een spellingscursus gaan doen Swarma?
Hoe spel je verassend dan? steek je dan je toetsen één voor één in de fik?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb er geen last van op t moment dat ik vind dat t nodig is kan ik verassend goed spellen
Dat ook nog eens ja, sowieso zie ik mezelf en LR niet echt snel bitchfightenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bitchfight, het was een nette discussie.
Geniet er maar van.quote:
quote:
#carequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso, interpunctie zou ook fijn zijn.
we hadden het zo leuk op kunnen stokenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bitchfight, het was een nette discussie.
je kneep m dus wel ffquote:
Neequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef LaGrive het volgende:
zegt het niet iets dat ze nog niet heeft gereageerd
Ik wilde LR niet beledigen en heb haar op msn gezegd dat ik het niet meende.. Ze heeft nog niet gereageerd dus misschien kan je dadelijk toch nog met je zelf aan de slag om een vermeende bitchfight..quote:
Omdat 't een nette discussie was en er volgens mij niet eens een scheldwoord is gevallen, LR kan daar meer dan prima tegenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:53 schreef LaGrive het volgende:
waarom niet?
Ze haat mequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:54 schreef LaGrive het volgende:
waarom reageert ze niet dan yash?
Ja. Ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef LaGrive het volgende:
Kan ze daar tegen? Ken je haar al zo goed?
la grive is wel in voor een relletjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 20:55 schreef LaGrive het volgende:
Kan ze daar tegen? Ken je haar al zo goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |