Sorryquote:Op dinsdag 16 september 2008 01:06 schreef LastRequest het volgende:
Yasha vermoordde het topic en zorgde er meteen voor dat fok bij mij niet meer werkte
Ik heb op de HEAO ook recht gehad van een Poolse vrouwquote:Op dinsdag 16 september 2008 09:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb maar weer ouderwets een college geskipt. Die vrouw verteld toch alles precies zoals int boek, dan lees ik het boek wel ipv naar haar gebrekkige engels te luisteren.. (ze is pools ofzo)
Ze is de Yashi methode aan 't perfectioneren.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:32 schreef LastRequest het volgende:
Yasha
Je ging toch beteren dit jaar?
Volgens mij was het uit het RU topic al wel duidelijk dat je dat gewoon niet durftquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij snapt het principe van PM niet of wel..Dat zou de publieke vernedering moeten besparen namelijk
dit is een intiem topic, we delen hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij snapt het principe van PM niet of wel..Dat zou de publieke vernedering moeten besparen namelijk
dat is het dus, ik vroeg het me al af bij "wie ben ik"quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehehe
Yashi, is een sjaak afhaak.
Kan ik me niets meer van herinneren dus het was vast goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Goedemorge....weekend voorbij! weer werekn vandaag en geen zin in
Hoe was jullie weekend?
Jup, ook nog eens een rechtenstudent. Maar ik heb er niks mee te maken voor ik dat weer naar mijn hoofd geslingerd krijgquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Adelante is ook een RU'er?
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nmlquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit is een intiem topic, we delen hieralles
maar maakt niet uit joh, volgende keer beter. Ik heb altijd Sla nog, en anders de geile instructeur![]()
Tja 't ging gisteren dan ook best wel hardquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef morgane het volgende:
Ff een hele late tvp, heb weer 1,5 topic gemist in 1 dag.
D_K is mooi! Check mijn fotoboek maar eens!quote:
Ach ja niet iedereen is slim genoeg een echte studie te doen hè! Soms is het gewoon een kwestie van accepteren en een stapje terug doen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, ook nog eens een rechtenstudent. Maar ik heb er niks mee te maken voor ik dat weer naar mijn hoofd geslingerd krijg
voor mij ideaal, want heb tot half 5 college vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nml
En jij trapt er maar al te graag in, failquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, dit intrigeert me.. Jullie spreken elkaar niet meer ofzo of lopen jullie ons gewoon te mindfucken hier?
Ik heb geen internet op me kamer....quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, dit intrigeert me.. Jullie spreken elkaar niet meer ofzo of lopen jullie ons gewoon te mindfucken hier?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nml
stiekem heeft Mikkie gewoon gelijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]! Yashi, zoek nou niet die gare slappe kutexcuses
Gá gewoon!
Ik heb vanmiddag ook squashcursus om half vier. Totaal geen praktisch verantwoord tijdstip, maar je moet er iets voor over hebben...
Sinds een tijdje bestaat er een mooi nieuw medium hè!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:31 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen internet op me kamer....
Preciesquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
stiekem heeft Mikkie gewoon gelijk
en van sporten krijg je juist energie
quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Mikkie het volgende:
Sinds een tijdje bestaat er een mooi nieuw medium hè!
[ afbeelding ]
en het kost bijna niks als je een mobile world kaartje daar kooptquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk, daarvoor is dat slingerwieltje aan de rechterkant.quote:
Geil spul, telefoontjes met wifiquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarvoor is dat slingerwieltje aan de rechterkant.
* LastRequest viert altijd kerst in the UKquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:46 schreef motorbloempje het volgende:
* motorbloempje wil deze week nog boeken voor de UK voor of voor kerst, of met oud en nieuw
Waar ga je dan altijd heen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
* LastRequest viert altijd kerst in the UK
*jaloers*quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:07 schreef LastRequest het volgende:
[..]
* LastRequest viert altijd kerst in the UK
waarom heb ik daar nou niet aan gedachtquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom er al sinds ik klein ben vaak.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gras is bij de buren altijd groener, waarom wil je emigreren? Voor 't weer moet je niet naar de UK
.
Heb je dan al een schotse tel kaart gekochtquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:16 schreef Californium het volgende:
[..]
waarom heb ik daar nou niet aan gedachtIk bedoel mijn telefoonrekening is toch al veul te hoog, laten we het verdubbelen
![]()
Tuurlijk niet. Ik ga naar Duitsland. De huizen kosten de helft van wat ze in Nederland kosten, en je hebt er de mooiste snelweg ter wereld, met ongebegrensde stukken:quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het gras is bij de buren altijd groener, waarom wil je emigreren? Voor 't weer moet je niet naar de UK
.
Met die pasta vretersquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:27 schreef Adelante het volgende:
Is La Bella Italia al genoemd als optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |