Volgens mij was het uit het RU topic al wel duidelijk dat je dat gewoon niet durftquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij snapt het principe van PM niet of wel..Dat zou de publieke vernedering moeten besparen namelijk
dit is een intiem topic, we delen hierquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij snapt het principe van PM niet of wel..Dat zou de publieke vernedering moeten besparen namelijk
dat is het dus, ik vroeg het me al af bij "wie ben ik"quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:08 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehehe
Yashi, is een sjaak afhaak.
Kan ik me niets meer van herinneren dus het was vast goedquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:11 schreef Californium het volgende:
Goedemorge....weekend voorbij! weer werekn vandaag en geen zin in
Hoe was jullie weekend?
Jup, ook nog eens een rechtenstudent. Maar ik heb er niks mee te maken voor ik dat weer naar mijn hoofd geslingerd krijgquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Adelante is ook een RU'er?
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nmlquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dit is een intiem topic, we delen hieralles
maar maakt niet uit joh, volgende keer beter. Ik heb altijd Sla nog, en anders de geile instructeur![]()
Tja 't ging gisteren dan ook best wel hardquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef morgane het volgende:
Ff een hele late tvp, heb weer 1,5 topic gemist in 1 dag.
D_K is mooi! Check mijn fotoboek maar eens!quote:
Ach ja niet iedereen is slim genoeg een echte studie te doen hè! Soms is het gewoon een kwestie van accepteren en een stapje terug doen!quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, ook nog eens een rechtenstudent. Maar ik heb er niks mee te maken voor ik dat weer naar mijn hoofd geslingerd krijg
voor mij ideaal, want heb tot half 5 college vandaagquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja volgende keer ga ik zeker wel mee, maar doe dan ook ff een ander tijdstip.. 17.00 is echt kut nml
En jij trapt er maar al te graag in, failquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, dit intrigeert me.. Jullie spreken elkaar niet meer ofzo of lopen jullie ons gewoon te mindfucken hier?
Ik heb geen internet op me kamer....quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Serieus, dit intrigeert me.. Jullie spreken elkaar niet meer ofzo of lopen jullie ons gewoon te mindfucken hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |