Nee, een topic op het fokforum is inderdaad een doorslaggevende reden om niet in Nederland te blijven wonenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Maar even serieus, als je emigreert, kun je niet meer in dit topic posten
Mogen die Arnhemmers hier eigenlijk dan wel postenquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:24 schreef LastRequest het volgende:
Maar even serieus, als je emigreert, kun je niet meer in dit topic posten
Nee, en dat doen ze dan ook niet (meer)quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
Mogen die Arnhemmers hier eigenlijk dan wel posten
Neequote:Op dinsdag 16 september 2008 11:34 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Mogen die Arnhemmers hier eigenlijk dan wel posten
Ze kan toch niet boos worden op mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:35 schreef LastRequest het volgende:
Yasha gaat trouwens not amused zijn @ TT
disclaimer: Die was 16 jaar.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:30 schreef Mikkie het volgende:
disclaimer: het is de vriendin van Tom Boonen. En nee, die tieten zijn níet mooi zo.
Mwoah ik weet niks zeker, wie weet hoe het gaat lopen de komende jaren. Maar ik vind het wel het overwegen waard. Huizen e.d. zijn hier niet te betalen, je moet er zó voor krom liggen dat het niet meer leuk is. Bovendien vind ik dat het sociaal knuffelende beleid van Nederland zo langzamerhand écht te ver gaat. En natuurlijk is een ander land helemaal niet zaligmakend hoor, zo goed heb ik me er nog niet in verdiept. Maar als het Nederlandse kabinet de huidige lijn van regeren nog wat jaren doortrekt kan ik me goed voorstellen dat ik eens over de grens ga kijken.quote:
En lekker hot 'n sticky ook nog.quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah ik weet niks zeker, wie weet hoe het gaat lopen de komende jaren. Maar ik vind het wel het overwegen waard. Huizen e.d. zijn hier niet te betalen, je moet er zó voor krom liggen dat het niet meer leuk is. Bovendien vind ik dat het sociaal knuffelende beleid van Nederland zo langzamerhand écht te ver gaat. En natuurlijk is een ander land helemaal niet zaligmakend hoor, zo goed heb ik me er nog niet in verdiept. Maar als het Nederlandse kabinet de huidige lijn van regeren nog wat jaren doortrekt kan ik me goed voorstellen dat ik eens over de grens ga kijken.
idd, houniet moet maar eens ophouden met het veranderen van de tt telkensquote:Op dinsdag 16 september 2008 11:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze kan toch niet boos worden op mij.
Het was meer voor de ouwehoer, ik snapte je intentie wel.quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:40 schreef LastRequest het volgende:
[..]ik bedoelde dat je zo serieus inging op m'n topicopmerking
quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:42 schreef Slarioux het volgende:
Dergelijke bugs zijn binnenkort gefixt in RDE 0.3.6
Niets mis met de huidige lijn ... maar waar is het volgens jouw beter?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:39 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar als het Nederlandse kabinet de huidige lijn van regeren nog wat jaren doortrekt kan ik me goed voorstellen dat ik eens over de grens ga kijken.
Au, ben je er nou op uit om d'r nog even extra te dissen ofzo?quote:Op dinsdag 16 september 2008 11:43 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie heeft gelijk over het hele sportgebeuren en yasha is een mietje (alhoewel t wel slecht uitkomt met etenstijd naturlijk, maar als alleenstaande kan je je daarop aanpassen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |