Okequote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie kan een grote bullenbak zijn he![]()
Als ie blijft plagen moet je het zeker even tegen de juf zeggen, beloof je dat?
Volgens mij had Hostimeister daar zijn eigen tactiek voor.quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie kan een grote bullenbak zijn he![]()
Als ie blijft plagen moet je het zeker even tegen de juf zeggen, beloof je dat?
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke
Maar hij is groot en ik is klein da's nie eerlijk.
Mja, Hosti heeft iets dunner haar en Teeuwen past een keertje of drie in Hosti, maar verder...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.
Klopt, jij bent geen partij voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke
Maar hij is groot en ik is klein da's nie eerlijk.
Hans Teeuwen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent geen partij voor mij.
Kickboksen was het toch?
hosti ieler dan hans teeuwen ? heb je m wel eens gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee, sprinten, als in wegrennen voor grote boze bullebak Mikkiequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent geen partij voor mij.
Kickboksen was het toch?
Nee duhquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hosti ieler dan hans teeuwen ? heb je m wel eens gezien
Trustequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, ik ben al een half uur van plan naar de bank en daarna naar bed te gaan, dus ik voeg daad bij het woord
Ajuus allemaal
Da's Nick Cave, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee duh
Dat bedoel ik, ik baseer mijn beeld van Hosti op zijn avatar
Hans Teeuwen als avatar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:! ik dacht ook altijd dat het hans teeuwen was
Hulde voor zijn 'nieuwe' albumquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's Nick Cave, cultuurbarbaar
Mijn excuses! Ik vind het nog steeds net Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's Nick Cave, cultuurbarbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |