lolol.. +1quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebben.
En ik maar de illusie hebben dat je meer over je postgedrag ging nadenken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk, ik gooi er ook maar weer een kutpos doorheen
quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebben.
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
RESTCEP! Hoe heb je zoveel kudo's verdiend in die laatste anderhalve dag?quote:Op maandag 15 september 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
lolol.. +1
ben trouwens geëindigd op +20
Ik heb er zo over nagedacht dat ik net een deel van de discussie maar via msn gevoerd heb met cp in plaats van het hier weer neer te plempen, dat was dan wss minder goed overgekomen..quote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik maar de illusie hebben dat je meer over je postgedrag ging nadenken.
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doenquote:Op maandag 15 september 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
RESTCEP! Hoe heb je zoveel kudo's verdiend in die laatste anderhalve dag?
Een leuke discussie waar we van kunnen smullen laat je achterwege, maar een kutpost over je hele familie als een stel infantiele apen een reclame nadoet die m'n neefje van 10 niet eens meer leuk vindt, die plaats je wel?quote:Op maandag 15 september 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb er zo over nagedacht dat ik net een deel van de discussie maar via msn gevoerd heb met cp in plaats van het hier weer neer te plempen, dat was dan wss minder goed overgekomen..
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijdquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude natte koeien.
Dit klinkt echt heel nastyquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doen![]()
Kreeg er +25 voor!
Hij was in deze context te makkelijk om te laten liggenquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude natte koeien.
Huh, ik dacht dat 'ie 't over je moeder hadquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijd
quote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijd
Ik zei toch al dat het een kutpost was of niet danquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een leuke discussie waar we van kunnen smullen laat je achterwege, maar een kutpost over je hele familie als een stel infantiele apen een reclame nadoet die m'n neefje van 10 niet eens meer leuk vindt, die plaats je wel?.
Mikkie kan een grote bullenbak zijn hequote:
+25quote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doen![]()
Kreeg er +25 voor!
Had em zelf al ingekoptquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
+25. Damn jij bent goed met mondelingen. Het was zeker bij een bestuurslid hè?
echte kenners snappen de woordgrap. Hosti?
Wederom, hoiquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
+25. Damn jij bent goed met mondelingen. Het was zeker bij een bestuurslid hè?
echte kenners snappen de woordgrap. Hosti?
Okequote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie kan een grote bullenbak zijn he![]()
Als ie blijft plagen moet je het zeker even tegen de juf zeggen, beloof je dat?
Volgens mij had Hostimeister daar zijn eigen tactiek voor.quote:Op maandag 15 september 2008 23:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mikkie kan een grote bullenbak zijn he![]()
Als ie blijft plagen moet je het zeker even tegen de juf zeggen, beloof je dat?
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke
Maar hij is groot en ik is klein da's nie eerlijk.
Mja, Hosti heeft iets dunner haar en Teeuwen past een keertje of drie in Hosti, maar verder...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.
Klopt, jij bent geen partij voor mij.quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Oke
Maar hij is groot en ik is klein da's nie eerlijk.
Hans Teeuwen?quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja voor mij ben je een soort iele Hans Teeuwen, maar ik krijg af en toe hints door dat dat beeld niet helemaal klopt.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent geen partij voor mij.
Kickboksen was het toch?
hosti ieler dan hans teeuwen ? heb je m wel eens gezienquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:03 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee, sprinten, als in wegrennen voor grote boze bullebak Mikkiequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, jij bent geen partij voor mij.
Kickboksen was het toch?
Nee duhquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hosti ieler dan hans teeuwen ? heb je m wel eens gezien
Trustequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:06 schreef Mikkie het volgende:
Maar goed, ik ben al een half uur van plan naar de bank en daarna naar bed te gaan, dus ik voeg daad bij het woord
Ajuus allemaal
Da's Nick Cave, cultuurbarbaarquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:09 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee duh
Dat bedoel ik, ik baseer mijn beeld van Hosti op zijn avatar
Hans Teeuwen als avatar...quote:Op dinsdag 16 september 2008 00:11 schreef Yashaaaaa het volgende:! ik dacht ook altijd dat het hans teeuwen was
Hulde voor zijn 'nieuwe' albumquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's Nick Cave, cultuurbarbaar
Mijn excuses! Ik vind het nog steeds net Hans Teeuwenquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:10 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Da's Nick Cave, cultuurbarbaar
Oeeee Uncle Jessequote:Op dinsdag 16 september 2008 00:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar nu ben je niet meer hosti.. Sowieso lijkt hij nu weer op Uncle Jessie van full house
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |