Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebbenquote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jawel, voor de goedmaaksex die je daarna hoopt te krijgen
Druten. Familie. Niveau.quote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha hoor ik nu die reclame van recyclen.. We zitten het hele weekend thuis al.
Loeks like its broken.. en dan mn broer its rilly broken.. en dan mn paps Its rilly rilly broken
Te grappig was het hehe
lolol.. +1quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebben.
En ik maar de illusie hebben dat je meer over je postgedrag ging nadenken.quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik denk, ik gooi er ook maar weer een kutpos doorheen
quote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan begin ik wel een face-to-face bitchfight en niet via fok. Via fok ruzieën is zo enorm lame, dan moet je haast wel een kutrelatie hebben.
Hoiquote:Op maandag 15 september 2008 23:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
RESTCEP! Hoe heb je zoveel kudo's verdiend in die laatste anderhalve dag?quote:Op maandag 15 september 2008 23:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
lolol.. +1
ben trouwens geëindigd op +20
Ik heb er zo over nagedacht dat ik net een deel van de discussie maar via msn gevoerd heb met cp in plaats van het hier weer neer te plempen, dat was dan wss minder goed overgekomen..quote:Op maandag 15 september 2008 23:55 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En ik maar de illusie hebben dat je meer over je postgedrag ging nadenken.
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doenquote:Op maandag 15 september 2008 23:56 schreef Mikkie het volgende:
[..]
RESTCEP! Hoe heb je zoveel kudo's verdiend in die laatste anderhalve dag?
Een leuke discussie waar we van kunnen smullen laat je achterwege, maar een kutpost over je hele familie als een stel infantiele apen een reclame nadoet die m'n neefje van 10 niet eens meer leuk vindt, die plaats je wel?quote:Op maandag 15 september 2008 23:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb er zo over nagedacht dat ik net een deel van de discussie maar via msn gevoerd heb met cp in plaats van het hier weer neer te plempen, dat was dan wss minder goed overgekomen..
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijdquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude natte koeien.
Dit klinkt echt heel nastyquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doen![]()
Kreeg er +25 voor!
Hij was in deze context te makkelijk om te laten liggenquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heerlijk, die oude natte koeien.
Huh, ik dacht dat 'ie 't over je moeder hadquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijd
quote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hou nou s op met mikkie te plagen over zn leeftijd
Ik zei toch al dat het een kutpost was of niet danquote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Een leuke discussie waar we van kunnen smullen laat je achterwege, maar een kutpost over je hele familie als een stel infantiele apen een reclame nadoet die m'n neefje van 10 niet eens meer leuk vindt, die plaats je wel?.
Mikkie kan een grote bullenbak zijn hequote:
+25quote:Op maandag 15 september 2008 23:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Door mijn mondeling tentamen heel goed te doen![]()
Kreeg er +25 voor!
Had em zelf al ingekoptquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
+25. Damn jij bent goed met mondelingen. Het was zeker bij een bestuurslid hè?
echte kenners snappen de woordgrap. Hosti?
Wederom, hoiquote:Op dinsdag 16 september 2008 00:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
+25. Damn jij bent goed met mondelingen. Het was zeker bij een bestuurslid hè?
echte kenners snappen de woordgrap. Hosti?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |