Ik maak niet ongenuanceerd mensen uit voor moraalridders. Dat doe ik alleen als ze enorm hypocriet bezig zijnquote:Op maandag 15 september 2008 23:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het is je op 't lijf geschreven, zo'n taak.
Duidelijkquote:Op maandag 15 september 2008 23:28 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's te hoog gegrepen voor veel mensen.
Nou kheb em al hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:15 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar heeft houniet zo zn redenen voor
quote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik zeg ook niemand dat ze het niet mogen zeggen, ik zeg alleen dat ik me er niet fijn bij voel als ik het hoor. Ik zeg er dan ook niks van hoor, maakt me verder niet uit. Alleen m'n vriendje heb ik gevraagd er mee te kappen, die zei het vroeger om de 3 zinnen, en aangezien ie vaak tegen me praat had ik daar niet zo'n behoefte aan
quote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 15 september 2008 23:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar goed, ik ga een half uur later dan gepland toch echt slapen.
En wederom een respectabele kwaliteitspost van swarma!quote:Op maandag 15 september 2008 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
nevermind
Praat jouw vriendje tegen jouquote:Op maandag 15 september 2008 23:29 schreef LastRequest het volgende:
Ik zeg ook niemand dat ze het niet mogen zeggen, ik zeg alleen dat ik me er niet fijn bij voel als ik het hoor. Ik zeg er dan ook niks van hoor, maakt me verder niet uit. Alleen m'n vriendje heb ik gevraagd er mee te kappen, die zei het vroeger om de 3 zinnen, en aangezien ie vaak tegen me praat had ik daar niet zo'n behoefte aan
Is vaker regel dan uitzondering hoorquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Praat jouw vriendje tegen jou
Ja flauw sorry![]()
ja had niet door dat de volgende pagina weer begonnen was daar stond het antwoord alquote:Op maandag 15 september 2008 23:33 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En wederom een respectabele kwaliteitspost van swarma!![]()
Nouja al een week of 4 niet meer helaasquote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja flauw sorry![]()
praten veroorzaakt meestal de ruzies in een relatiequote:Op maandag 15 september 2008 23:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja flauw sorry![]()
En het kan een hele hoop oplossenquote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
praten veroorzaakt meestal de ruzies in een relatie
vandaar dat mikkie al die subtiele toespelingen maakt telkensquote:Op maandag 15 september 2008 23:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nouja al een week of 4 niet meer helaas
Oh heb je haar weer met d'r kutovum hoor. Echt, ga lekker dooiertje spelen daar op de sociëteit. Pffffffffff......je voelt je heel wat nu je die halfbakken gare kutintro hebt gedaan hè?quote:Op maandag 15 september 2008 23:36 schreef LastRequest het volgende:
wat is het mooooooi om lid te zijn
wat is het mooi om lid te zijn
wat is het mooi om lid te zijn
wat is het lidmaatschap toch mooi
en belangrijk
en geeeeeeil
Ja man, als ze het zelf nou ook eens door zou krijgenquote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vandaar dat mikkie al die subtiele toespelingen maakt telkens
Praten? Nee man. Bier, dat is de oplossing van al je problemen!quote:Op maandag 15 september 2008 23:37 schreef Houniet het volgende:
[..]
En het kan een hele hoop oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |