Ik hoopte zo dat er iemand serieus zo zou reagerenquote:Op maandag 15 september 2008 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Oh heb je haar weer met d'r kutovum hoor. Echt, ga lekker dooiertje spelen daar op de sociëteit. Pffffffffff......je voelt je heel wat nu je die halfbakken gare kutintro hebt gedaan hè?
Bah.
Heb je m'n PI gezien?quote:Op maandag 15 september 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik hoopte zo dat er iemand serieus zo zou reageren![]()
Zo'n geniaal fout nummer is dit haha.
Ja ik typte het verkeerd, ik hoopte dat er iemand op die manier zou reageren maar dan serieus bedoeld haha.. Maar jij was ze al voorquote:
Ik zal me inhouden de volgende keerquote:Op maandag 15 september 2008 23:41 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja ik typte het verkeerd, ik hoopte dat er iemand op die manier zou reageren maar dan serieus bedoeld haha.. Maar jij was ze al voor
Neequote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij dacht dat ik echt zat te bitchen?
Fucking Kanloosquote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef LastRequest het volgende:
Vanaf 1:03 de zojuist geplaatste tekst.
Wat een muzikaal hoogstandje.
Ja maar schat, je denkt dan toch niet dat ik met LR ga rellen hè?quote:Op maandag 15 september 2008 23:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Neeik had hem wel gezien.. Maar als ze niet bestonden dan was er misschien nog een relletje ontstaan
Ik weet het, ik neem dit ook niet serieusquote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking Kanloos![]()
Sorry meid, niets tegen jou, maar srsly
Jawel, voor de goedmaaksex die je daarna hoopt te krijgenquote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar schat, je denkt dan toch niet dat ik met LR ga rellen hè?.
Wel humor dat op dat plaatje van NL Nijmegen niet eens vermeld isquote:Op maandag 15 september 2008 23:42 schreef LastRequest het volgende:
Vanaf 1:03 de zojuist geplaatste tekst.
Wat een muzikaal hoogstandje.
Wat ben je vanavond toch wijs ... weer een cosign.quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fucking Kanloos![]()
Sorry meid, niets tegen jou, maar srsly
Daar waren we het gisteren toch al over eensquote:Op maandag 15 september 2008 23:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jawel, voor de goedmaaksex die je daarna hoopt te krijgen
Ja omdat Nijmegen geen corps heeftquote:Op maandag 15 september 2008 23:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel humor dat op dat plaatje van NL Nijmegen niet eens vermeld is
Klopt ja, en laten in Nijmegen nou geen echte corpora zitten. Er zijn er geloof ik 7 of 9 in heel Nederland.quote:Op maandag 15 september 2008 23:45 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet het, ik neem dit ook niet serieus
Ik mag het trouwens niet eens zingen, is alleen voor corpsleden
Je weet toch?quote:Op maandag 15 september 2008 23:47 schreef LosingMyWay het volgende:
[..]
Wat ben je vanavond toch wijs ... weer een cosign.
I know, maar de humor dat het dan in een Nijmegentopic door een lid van een Nijmeegse vereniging gepost wordt. De ironiequote:Op maandag 15 september 2008 23:48 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ja omdat Nijmegen geen corps heeft
Ja hij werd luidkeels gezongen na de inauguratie! Vond het eigenlijk wel een geniaal nummer, vooral als je het dus niet al te serieus neemtquote:Op maandag 15 september 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I know, maar de humor dat het dan in een Nijmegentopic door een lid van een Nijmeegse vereniging gepost wordt. De ironie
Ik denk, ik gooi er ook maar weer een kutpos doorheenquote:Op maandag 15 september 2008 23:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha hoor ik nu die reclame van recyclen.. We zitten het hele weekend thuis al.
Loeks like its broken.. en dan mn broer its rilly broken.. en dan mn paps Its rilly rilly broken
Te grappig was het hehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |