quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
jouw probleem.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet aan jou
quote:The boy is mine
Een ontluisterende documentaire over machteloze hulpverlening aan tienermoeder. Miranda is een meid van de straat. Ze wordt zwanger en haar zoontje Soufian wordt geboren. Maar Miranda heeft geen uitkering,geen vaste verblijfplaats, luiers en eten zijn er vaak niet. Foute vrienden maken misbruik van Miranda en ze blijft zitten met een schuld van 30.000 Euro. Miranda loopt vast in het zorgsysteem van wachtlijsten, budgetten en bureaucratie.
quote:
maar als hij iedere zaterdag gaat voetballen en 2 keer per week trainen geeft hij te weinig aandacht aan haarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind ook wel dat als je een gezin hebt dat je aandacht aan je gezin moet steden en je hobby op de 2e plek moet komen. Sommigen slaan gewoon door.
Tja, sommige vrouwen zijn gewoon zeikerds. Daarom is mijn ex ook mijn ex.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:12 schreef gers het volgende:
[..]
maar als hij iedere zaterdag gaat voetballen en 2 keer per week trainen geeft hij te weinig aandacht aan haar![]()
![]()
Beautifull Hope?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef gers het volgende:
ze heeft nog wat schulden
30K
waarom krijgen kinderen van zulke pauperwijven zulke paupernamen
zo'n type dat gaat huilen/boos worden als de bril omhoog staatquote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, sommige vrouwen zijn gewoon zeikerds. Daarom is mijn ex ook mijn ex.Die kon zeiken joh, niet normaal. Alles lag altijd aan mij of anderen.
Kansloos mokkel. Maar ze was wel lekker
Soufianquote:
verras mequote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal he. Wil je het einde van deze prachtige documentaire weten?
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodequote:Op woensdag 3 september 2008 17:15 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n type dat gaat huilen/boos worden als de bril omhoog staat
awwhquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodezo iemand maakt je erg onzeker.
ZE GAAT DOOD HÈ?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal he. Wil je het einde van deze prachtige documentaire weten?
Mooie naam vind ik dat.quote:
Gelukkig heb ik nu wel een lief vriendinnetjequote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodezo iemand maakt je erg onzeker.
die nu wel gebanged wordt door een rapnegertquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu wel een lief vriendinnetje
Ja? Mij doet het denken aan souffléquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef gers het volgende:
[..]
die nu wel gebanged wordt door een rapnegert
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (quote:
waarom ben ik nu niet verrastquote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (!!! )
Hij wordt uit huis geplaatst, en dan gaat die miranda nog janken ook, en hopen dat ze 'm terug krijgt
Als je later groter bent, gevoelens hebt gekregen en een aantal relaties achter de rug hebt zal ik je hieraan herinneren.quote:
Ohhh, arme jijquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarja dan kan ze wel het nummer van haley voor je regelen en een triotje met haar en je vriendinquote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nou ja, zolang het 50 cent is en zij zijn geld mee naar huis brengt...
quote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef gers het volgende:
[..]
maarja dan kan ze wel het nummer van haley voor je regelen en een triotje met haar en je vriendin
of wil je dat nietquote:
Nee mij totaal niet. Ik heb Rhodèn ofzo in de klas zitten. Ik denk dan altijd aan een Franse tuin bij een kasteel ofzo. De tuinen van Rhodèn oiidr. Vriendin van me nee niet cynthia kwam er na 1,5 week achter dat hij geen gordèèn heettequote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Mij doet het denken aan soufflé
Jawel.quote:
jij bent toch wel verstandiger alsdan haar ?quote:
JE MEENT HET ECHT HÈ?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je later groter bent, gevoelens hebt gekregen en een aantal relaties achter de rug hebt zal ik je hieraan herinneren.
GOSH!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (!!! )
Hij wordt uit huis geplaatst, en dan gaat die miranda nog janken ook, en hopen dat ze 'm terug krijgt
Ja, ik meen het echtquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik meen het echtwat is daar zo gek aan. Als iemand jou dag en nacht loopt te vertellen dat je dit en dat niet goed doet en dat ze overal op en aanmerkingen op heeft ga je vanzelf wel aan jezelf twijfelen.
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik meen het echtwat is daar zo gek aan. Als iemand jou dag en nacht loopt te vertellen dat je dit en dat niet goed doet en dat ze overal op en aanmerkingen op heeft ga je vanzelf wel aan jezelf twijfelen.
Het is, dan zijquote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent toch wel verstandiger alsdan haar ?
Wie de neuk ben jij dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef superXmacho het volgende:
Benk ook weer..
Gaat wel hardt,,
Jullie zijn nu al weer op pagina 2.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, dan zij
En nee, ik ben inmiddels 5 maanden zwangerwaarom denk je dat ik het kijk?
School is wel wat anders dan iemand waar je mee samen leeft hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelen
maar de school heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelen
ik fail echt hard in nederlandsquote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, dan zij
En nee, ik ben inmiddels 5 maanden zwangerwaarom denk je dat ik het kijk?
Oeh je hebt ge-edit.!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt geen lollig leven als je thuis komt al zoiets hebt van "wat zal er nu weer niet goed zijn". Gelukkig heeft de relatie ook niet al te lang geduurd, maar toch. Het was wel een kut periode.
Je hebt gewoon geen zelfvertrouwenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt geen lollig leven als je thuis komt al zoiets hebt van "wat zal er nu weer niet goed zijn". Gelukkig heeft de relatie ook niet al te lang geduurd, maar toch. Het was wel een kut periode.
Dat ben ik ook wel, anders had ik het niet uitgemaakt, jeweets!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh je hebt ge-edit.!
Gastals je dat hebt doe je iets verkeerd. Wees zelfverzekerd ofzo.
Ik leef samen met school hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
School is wel wat anders dan iemand waar je mee samen leeft hoor.
Sorry hoor maar je kunt ook wel een beetje met hem meeleven. Het is toch totaal niet cool als degene waarop je in eerste instantie verliefd bent transformeert in een soort tiran in wiens ogen je niets goeds kunt doen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh je hebt ge-edit.!
Ja na, ik weet niet hoelang nadat je je al slecht voelde enzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, anders had ik het niet uitgemaakt, jeweets!
Door haar was dat een stuk minder ja, nu heb ik wel weer zelfvertrouwen. Maar ja, ander onderwerp voor dat ik ook nog R&P in de TT moet gaan zettenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zelfvertrouwen
waar The Fuck heeft hij het over??quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh je hebt ge-edit.!
Als je echt zelfverzekerd was gaf je haar elke keer een klap als ze zeurde en bedreef je intiem de liefde met haarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, anders had ik het niet uitgemaakt, jeweets!
Ja man.quote:
Iemand die me begrijptquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je kunt ook wel een beetje met hem meeleven. Het is toch totaal niet cool als degene waarop je in eerste instantie verliefd bent transformeert in een soort tiran in wiens ogen je niets goeds kunt doen?
Daarop word je toch niet verliefdquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je kunt ook wel een beetje met hem meeleven. Het is toch totaal niet cool als degene waarop je in eerste instantie verliefd bent transformeert in een soort tiran in wiens ogen je niets goeds kunt doen?
Ik sla geen vrouwen, daar ben ik echt tegen. Maar ik "vocht" wel degelijk terug, niet dat het zin had. Ik kon haar op geen manier veranderen dus heb ik het maar uitgemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je echt zelfverzekerd was gaf je haar elke keer een klap als ze zeurde en bedreef je intiem de liefde met haar
Nee, waarom zou ik? Als je jezelf altijd laat afraken op allemaal dingen die je misschien geen eens fout doet. En er niks tegen doet (ja na een tijd het uitmaken danquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd. En wie zegt dat ze transformeerde?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarop word je toch niet verliefd
Als je alles van te voren weet niet nee. BT gebruikt dan ook de term "transformeert" wat wil zeggen dat ze ervoor niet zo was, en dat is inderdaad het geval.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarop word je toch niet verliefd
Je moest gewoon direct nadat je het uitmaakte met haar beste vriendin gaan, is altijd goedquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, daar ben ik echt tegen. Maar ik "vocht" wel degelijk terug, niet dat het zin had. Ik kon haar op geen manier veranderen dus heb ik het maar uitgemaakt.
Hoi BK. Ik ga huiswerk maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
En even omdat het moet en ik het nog niet gedaan heb:
Hoi PK !
Maar dan ken je haar óf niet heel goed, óf je hebt haar zo verkeerd ingeschat dat je haar moest pwnen met arrogant gedragquote:Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je alles van te voren weet niet nee. BT gebruikt dan ook de term "transformeert" wat wil zeggen dat ze ervoor niet zo was, en dat is inderdaad het geval.
Dat jij een kutuser bent weten we inmiddels wel PK.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Als je jezelf altijd laat afraken op allemaal dingen die je misschien geen eens fout doet. En er niks tegen doet (ja na een tijd het uitmaken dan). Dan heb ik geen medelijden sorry.
Ahquote:Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi BK. Ik ga huiswerk maken.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
waar The Fuck heeft hij het over??
Nu zit hij opeens te praten over dat hij geen zelf vertrouwen heeft..
goed zo goeie jonge!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, daar ben ik echt tegen. Maar ik "vocht" wel degelijk terug, niet dat het zin had. Ik kon haar op geen manier veranderen dus heb ik het maar uitgemaakt.
Nooit vast nemen met een lekker dingquote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij een kutuser bent weten we inmiddels wel PK.Medelijden is wat anders dan medeleven. Je hoeft niet overal zo bot op te reageren. iedereen maakt wel eens fouten en van fouten word je wijzer en leer je van. Dat is dan in ieder geval 1 positief ding geweest aan de relatie.
Nou, het eerste half jaar was ze gewoon niet zo. Daarvoor kende ik haar ook al een tijdje, dus waar het vandaan kwam weet ik ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dan ken je haar óf niet heel goed, óf je hebt haar zo verkeerd ingeschat dat je haar moest pwnen met arrogant gedrag
Haha, ik merk hier zo duidelijk het verschil in leeftijd tussen bijv jou en bobbyb.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moest gewoon direct nadat je het uitmaakte met haar beste vriendin gaan, is altijd goed
Nee, niet aan jezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit vast nemen met een lekker ding?
Bij mij vond ze het echt goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik merk hier zo duidelijk het verschil in leeftijd tussen bijv jou en bobbyb.
Nou medeleven krijg je ook niet. En als je er wat van hebt geleerd is alles toch goed. Als ik voor elke scheet medeleven moest tonen was mijn medeleventoon potje al op geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij een kutuser bent weten we inmiddels wel PK.Medelijden is wat anders dan medeleven. Je hoeft niet overal zo bot op te reageren. iedereen maakt wel eens fouten en van fouten word je wijzer en leer je van. Dat is dan in ieder geval 1 positief ding geweest aan de relatie.
Privéproblemenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, het eerste half jaar was ze gewoon niet zo. Daarvoor kende ik haar ook al een tijdje, dus waar het vandaan kwam weet ik ook niet.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
goed zo goeie jonge!
Toen ik met mijn vriend had vondt ik alles schattig en lief aan hem.
(en hij zat tot ver onder de plak..)
In iedere zin kwam wel popie in voor.
Moest hij wat van benden halen ging ik mee.
Hij is altijd lief voor me geweest of de x na dat hij me schopte , en toen ik met hem ging winkelen.![]()
Hij vondt de kleren niet mooi.
En zocht hoere kleren voor me uit
Die kans zit er hopelijk niet in.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, kunnen we nog een uur praten als het goed is
Ik verwacht van jou ook geen medeleven, maar zo bot als jij reageert, dat kan ook wel wat minder.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou medeleven krijg je ook niet. En als je er wat van hebt geleerd is alles toch goed. Als ik voor elke scheet medeleven moest tonen was mijn medeleventoon potje al op geweest.
quote:
STFU jordyquote:
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook geen medeleven, maar zo bot als jij reageert, dat kan ook wel wat minder.Of zeg jij ook tegen nabestaanden van iemand die voor de trein is gesprongen "Dan had ie er maar niet moeten springen!!111
!1!1 "
Tegen mensen die bij mij op school zaten en iemand kenden die zichzelf had opgehangen zei ik ook: Wat een egoïst, beetje voor jezelf kiezen en de rest maar laten huilen enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook geen medeleven, maar zo bot als jij reageert, dat kan ook wel wat minder.Of zeg jij ook tegen nabestaanden van iemand die voor de trein is gesprongen "Dan had ie er maar niet moeten springen!!111
!1!1 "
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben weg, jullie zitten mij alleen belachelijk te maken, dadelijk word ik weer onzeker![]()
![]()
Kan hij wel tegen hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef superXmacho het volgende:
Wat zijn jullie eigelijk hardt tegen elkaar.
Iemand die vertelt dat hij een probleem heeft.
En dan gaan jullien dat er nog ff dik invrijfen..
Ja echt hardt he, zal ik eigelijk eens bij jou wat er in vrijfen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef superXmacho het volgende:
Maar ik ben een stoere mocropauper met zijn broek in zen sokken en heb nikejasje + een petquote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eten!en doe eens even normaal zeg allemaal. Ik weet best dat jullie in het echt ook niet dat soort reacties zouden geven dus ga hier dan niet zo stoer lopen doen
Smulsequote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eten!en doe eens even normaal zeg allemaal. Ik weet best dat jullie in het echt ook niet dat soort reacties zouden geven dus ga hier dan niet zo stoer lopen doen
Stoer doenderij..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tegen mensen die bij mij op school zaten en iemand kenden die zichzelf had opgehangen zei ik ook: Wat een egoïst, beetje voor jezelf kiezen en de rest maar laten huilen enzoDan heb ik ook geen medelijden met die persoon hoor
Ja, dat is vaak te merken dat meisjes dat vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stoer doenderij..
Dikke macho.
Weet je wel dat meisjes gevoellige jongens leuk vinden.
Niet jonges met een ego van hier tot en dan ook nogn stoer praat der bij PATSER
HU!!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan hij wel tegen hoor![]()
Wat is eigenlijk je echte naam? Dat weet iedereen hier van elkaar. En je moet nog foto sturen naar BT (staat in OP)
Iedereen was het er juist met me eens, iedereen dacht het en ik zeg hetquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stoer doenderij..
Dikke macho.
Je kiest voor jezelf als je 16 jaar bent en geen problemen hebt, en laat paar honderd mensen daar beetje achterquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stoer doenderij..
Dikke macho.
Het is zo sgattig als een jonge over zijn gevoelens praat.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak te merken dat meisjes dat vinden
quote:
Dan huil ik omdat ik hem mis, maar tegelijkertijd vind ik hem een ongelofelijke egoistquote:Op woensdag 3 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is zo sgattig als een jonge over zijn gevoelens praat.
Inplaats van .. Jmmr dan .. had die maar niet moeten springen.
Stel je voor:
Jouw broer ofzo springt een keer voor de trein.
(iedere jonge die huilt dan dat is een FEIT)
En dat is normaal.
Iedere jonge/ man huilt wel eens.
alhoewel..
Zelf mijn papa huilt..
Ja 1 x heb ik hem zien huilen.
Toen ik was aangereden.
O wacht . hij was zo boos op die vent dat hij tranen in de ogen had.
Je uploadt een foto van jezelf en PMt em naar BT. Regels zijn regelsquote:Op woensdag 3 september 2008 17:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Maar wat is dta met die foto??
dat snap ik niet echt.
Ik moet een foto naar iemand sturen ?
Zo ja naar wie.
En wrm??
Ohja, en ik heb niks gezegd over huilen ofzo. Tuurlijk doe je dat, maar het blijft een egoistische actie want je laat iedereen achterquote:
goed zo jonge wat voel je nu?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan huil ik omdat ik hem mis, maar tegelijkertijd vind ik hem een ongelofelijke egoist![]()
En ik uit mijn gevoelens ook wel hoor, ik zeg precies wat ik denk en schaam me nergens voor. Ik probeer niet stoer over te komen ofzo
Het is nog geen avond.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond.
Wat moet ik veder in de Pm zetten??quote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je uploadt een foto van jezelf en PMt em naar BT. Regels zijn regels
Kanker he, ben jij wel eens naar school geweest?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
goed zo jonge wat voel je nu?
Maak wel ff een lijstje met vragen die je moet beantwoorden.
1. hou je van je broer?
2. je bent uitgelult door een meisje hoe voel je je nu?
3. als je een foto van me op je dartbord zouw hangen en der naar de foto gaat gooien voel je je dan beter?
4. Vindt je me nu gemeen?
5.Schaam je je nu?
6.Vindt je het erg dat je uitterraad door een meisje uitgelult bent?
7.vindt je Deze vragen wel leuk?
8. zo ja/nee waarom niet/wel?
9. ik weet over dit onderwerp geen vragen meer vindt je dat erg.
Als u wat wil vragen kunt u dat natuurlijk altijd doen, eerlijk is eerlijk ik stel vragen jij mag vragen stellen.
Alles, naar eigen invulling.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moet ik veder in de Pm zetten??
Heb jij wel eens respect geleerd te hebben??quote:Op woensdag 3 september 2008 18:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker he, ben jij wel eens naar school geweest?
Wat moet er ongeveer in staan??quote:
Verpest de pret nou nietquote:
Eet smakelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 18:08 schreef superXmacho het volgende:
ik zal zo ook wel moete eten.
Dus ik ga naar benden.
Kom zo wel terug doeii
Nou oke.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1. hou je van je broer?
3. als je een foto van me op je dartbord zouw hangen en der naar de foto gaat gooien voel je je dan beter?
5.Schaam je je nu?
Als u wat wil vragen kunt u dat natuurlijk altijd doen, eerlijk is eerlijk ik stel vragen jij mag vragen stellen.
Zo is hij beterquote:Op woensdag 3 september 2008 18:24 schreef Sackboy het volgende:
Zeg superXmacho..
Waarom typ je
Tussen elk zinsdeel
Een ENTER?
EN WAAROM TYP JE NIET IN NORMAAL NEDERLANDS?
Hoef je niet zo lullig te doenquote:Op woensdag 3 september 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
WTF is breathaking , 5 maanden zwager ?![]()
Is nu dan ook een tienermoeder
Ja, en nu?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:03 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Heb jij wel eens respect geleerd te hebben??
Vast niet!!
Want anders zou je niet met kanker spotten.
Als je weet hoe veel mensen er dood aan gegaan zijn.
En ja ik ken iemand die het heeft gehad die me heel dierbaar is.
En die bijna dood was.
Dus als jij het respect niet kan opbrengen om aan andere mensen te denken want ik ben vast niet de enigste die iemand kent die het gehad heeft.
Dan hoef je niet met me te praten.
oo dan vindt ik het overzichterlijker.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:24 schreef Sackboy het volgende:
Zeg superXmacho..
Waarom typ je
Tussen elk zinsdeel
Een ENTER?
Je hoeft niet zo vel te reageren.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoef je niet zo lullig te doenik zit weinig op school, want ik heb een aangepast programma voor mn zwangerschap!
hey ben jij de kloon van janetje ?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo vel te reageren.
En trouwens wat heb jij er mee te maken dat zij zwanger is.
Het is haar keuze.
En ik denk dat ze zich er wel bewust van is wat ze doet.
Het is inderdaad erg overzichtelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 18:41 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dan vindt ik het overzichterlijker.
Want die lettertjes zijn zo klein.
Als je je er aan erger dan doe ik het niet meer.
Ja precies, dank je voor de supportquote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is haar keuze.
Wtf moet dit nu weer voorstellen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef superXmacho het volgende:
hij komt van het tina forumquote:Op woensdag 3 september 2008 18:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wtf moet dit nu weer voorstellen?
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Sackboy het volgende:
Maar Breathtaking, post dan nu nog snel ff die naaktpics, want straks ziet het er verlept uit.
Ik post binnenkort wel pics van mn buikjequote:Op woensdag 3 september 2008 18:50 schreef Sackboy het volgende:
Maar Breathtaking, post dan nu nog snel ff die naaktpics, want straks ziet het er verlept uit.
Echt he, dit kan beter naar PUB.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef McFearless het volgende:
Wat is dit voor kankertopic geworden?
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik post binnenkort wel pics van mn buikje
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
1. hou je van je broer?
5.Schaam je je nu?
Lijkt me een goed plan.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:56 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Echt he, dit kan beter naar PUB.
Hahaha, ja ook een goeiequote:Op woensdag 3 september 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
of van de baby die aan je tiet zuigt , krijgen we eindelijk tieten hier
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is haar keuze.
Ik denk het wel, dan liggen ze op bedquote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef McFearless het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan.Ik ga te voetballen, hopelijk is het straks beter.
Beter blijf je weg.quote:Op woensdag 3 september 2008 18:08 schreef superXmacho het volgende:
ik zal zo ook wel moete eten.
Dus ik ga naar benden.
Kom zo wel terug doeii
Ja, inderdaadquote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dan liggen ze op bed
IK NIET HOOR!!quote:Op woensdag 3 september 2008 18:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ik denk het wel, dan liggen ze op bed
quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
De Efteling is ook een heel leuk park maar was net iets te duur.
Eten en drinken is daar duurder dan in slagharen(en het is in slagharen al niet te betalen:P)
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
Ik ben geen 9 ik ben van 1990.
Ben je echt zwanger?quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 3 september 2008 18:58 schreef postmortum het volgende:
of van de baby die aan je tiet zuigt , krijgen we eindelijk tieten hier
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Nu ga ik tv kijken en dan naar dansles, kusjes.
post ff de link naar dat topicquote:
Jaa, ik ben echt zwangerquote:Op woensdag 3 september 2008 19:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ben je echt zwanger?(Ik mis ongetwijfeld iets, maar goed...:'))
[..]
[ afbeelding ]
Omfg je kan toch op die quote drukkenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:04 schreef postmortum het volgende:
[..]
post ff de link naar dat topic
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:05 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Omfg je kan toch op die quote drukken
quote:
Verzin anders een leuke HOAX.quote:
quote:
heb je mooi buikje dan??quote:Op woensdag 3 september 2008 18:54 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry was er niet helemaal bij met me verstand.Don't hate me because I am a blonde!
ik zie dat heul nietquote:Op woensdag 3 september 2008 19:09 schreef afcajos het volgende:
Even een kwaliteitspost van een kwaliteits user wat dit gaat heeeelemaal de verkeerde kant op
Mijn post was goed, een paar posts omhoog.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:09 schreef afcajos het volgende:
Even een kwaliteitspost van een kwaliteits user wat dit gaat heeeelemaal de verkeerde kant op
Das waarquote:Op woensdag 3 september 2008 19:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Mijn post was goed, een paar posts omhoog.
waar staat dat dan ?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:10 schreef 3lmo het volgende:
[..]Wel toevallig dat dat samenvalt met de aanwezigheid van het 'Tienermoeders' topic.
ik zie hem niet staanquote:Op woensdag 3 september 2008 19:13 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Er is zoeen subforum, genaamd 'Klaagbaak'.
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:10 schreef superXmacho het volgende:
[..]
heb je mooi buikje dan??Hahaha, nee zo'n buikje heb ik niet neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry was er niet helemaal bij met me verstand.
die heb je trouwens al wel vaak gepost zeg.
dan ga je naar de Hans anders,quote:
Het is gewoon een heel erg mooi buikje.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha, nee zo'n buikje heb ik niet needie heb je trouwens al wel vaak gepost zeg.
wtf wie ben jij nu weer?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:16 schreef superXmacho het volgende:
[..]
dan ga je naar de Hans anders,
En koop je een bril.
En dan hopen dat je hem wel ziet staan.
klapjosti eerst staat er bij je profiel man en daarna vrouwquote:Op woensdag 3 september 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel erg mooi buikje.
En mis als de heren hier hem vaak genoeg zien dat ze denken.
Ik ga maar eens naar de sport school mis krijg ik ook ooit een mooi buikje.
Hoe meer heren met een mooi buikje hoe beter
Ik ben ik..quote:
Ik ben altijd al een meisje geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:19 schreef postmortum het volgende:
[..]
klapjosti eerst staat er bij je profiel man en daarna vrouw![]()
Ben je een gendertransformiste?
En je foto dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel erg mooi buikje.
En mis als de heren hier hem vaak genoeg zien dat ze denken.
Ik ga maar eens naar de sport school mis krijg ik ook ooit een mooi buikje.
Hoe meer heren met een mooi buikje hoe beter
Wat is je Hyves?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een meisje geweest.
Geloof je me niet.
Kijk je maar op me hyves.
wat is je hyves danquote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een meisje geweest.
Geloof je me niet.
Kijk je maar op me hyves.
Je zegt 'kijk maar op me Hyves', maar ondertussen zeg je 'voor jou een vraag voor mij een weet'.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is voor jouw een vraag voor mij een weet
HAHA fout!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
Link naar je hyves?
Ik weet wel dat dat andere meisje van die foto Kelly heet
ik zei kijk maar op me hyves.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je zegt 'kijk maar op me Hyves', maar ondertussen zeg je 'voor jou een vraag voor mij een weet'.
Oke, oke. Best, ik ben niet zwanger. Jullie geloofden het anders welquote:Op woensdag 3 september 2008 19:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verzin anders een leuke HOAX.
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
geowned door het afvoerputje van fok! de klb sc![]()
Dag kloontje het was gezellig
Hoe wil men op je Hyves kijken zonder je Hyves-accountnaam te weten? Houd je dan gewoon stil.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik zei kijk maar op me hyves.
Ik zei niet je krijgt mijn hyves.
<--machoquote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
geowned door het afvoerputje van fok! de klb sc![]()
Dag kloontje het was gezellig
alleen om een tietenfoto te krijgenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, oke. Best, ik ben niet zwanger. Jullie geloofden het anders wel
Zal je een hint geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hoe wil men op je Hyves kijken zonder je Hyves-accountnaam te weten? Houd je dan gewoon stil.
Boksen Of bij sport, interesses?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal je een hint geven.
Je moet bij boksen kijken daar sta ik tussen.
Je hyves is toch allang gepost op fok, waarom zou je m hier dan niet ook even neerzetten?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal je een hint geven.
Je moet bij boksen kijken daar sta ik tussen.
is het een zij ?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
5 seconden zoekwerk van mijn kant levert op:
[ afbeelding ]
Jullie zouden dr vast wel doen!
Maar jij hebt secret intel!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
moest jij niet naar haley om haar een ontbijtje te brengen ?quote:
quote:
gers je let niet op.quote:
hier tussen http://www.hyves.nl/interest/3500105/Sport_Alles_Boksen/quote:Op woensdag 3 september 2008 19:27 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Boksen Of bij sport, interesses?
Zo kom je er echt niet hoor, met 6 miljoen mensen op Hyves.
Doei BTquote:
ZELFS IK zou haar nog niet doenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
kom dan met een echt hussel verhaalquote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Tering, deze SC gaat veelstesnel zoal die wijvenpraat
Ik ken die foto ergens van.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
ze is wel minderjarigquote:Op woensdag 3 september 2008 19:35 schreef afcajos het volgende:
[..]
ZELFS IK zou haar nog niet doen
vraag het nog eens na 30 bier
Ik ben er voor dat we de SC omtoveren tot wijvenpraat, dit bevalt mij wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:34 schreef afcajos het volgende:
Tering, deze SC gaat veelstesnel zoal die wijvenpraat
Als je op 29 februari geboren bent, ben je ook minder jarig.quote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je op 29 februari geboren bent, ben je ook minder jarig.
Stukje sensatie.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ben er voor dat we de SC omtoveren tot wijvenpraat, dit bevalt mij wel.
je kan een wedstrijdje doen wie er het meeste paaltquote:Op woensdag 3 september 2008 19:37 schreef afcajos het volgende:
Ik heb dit weekend weinig meegemaakt![]()
maaaaarr.............
Aanstaande zaterdag heb ik een bbq waar een aantal lekkere minderjarigen komenEn er komen nog 2 fokkers ook
Op de meet schuur ik die slettebil stuk!!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:38 schreef reetveter het volgende:
Jos ze komt vast wel op de meet, drink je er 30
Goed plan, de medefokkers die komen zijn.......jordy!(quote:Op woensdag 3 september 2008 19:39 schreef gers het volgende:
[..]
je kan een wedstrijdje doen wie er het meeste paalt
jaar of 15quote:Op woensdag 3 september 2008 19:40 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Hoe oud d8t je dan dat ik was??
dan win je de wedstrijd sowiesoquote:Op woensdag 3 september 2008 19:40 schreef afcajos het volgende:
[..]
Goed plan, de medefokkers die komen zijn.......jordy!() en bhm (is meer een lurker op fok)
Van haar Hyves, of foto's in PUB.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
welke URL?
Riep iemand mijquote:
Mwa op die bbq ga ik toch niks regelen, is buurt bbq. Iedereen kent elkaar enzoquote:
twentequote:
Goede comeback!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:43 schreef gers het volgende:
[..]
twente![]()
hoe ze daar cooooooooooooooooooooooooooooooooooolaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeggen![]()
maar in twente wonen wel lekkere wijvenquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef gers het volgende:
[..]
maar in twente wonen wel lekkere wijven
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zeker, maar die wonen overal wel. (Op gedeeltes van Groningen/Zeeland na dan.)
en duitsland
quote:
tsja als het moet dan doe ik het wel.quote:
Ik ken iemand.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:46 schreef 3lmo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker, maar die wonen overal wel. (Op gedeeltes van Groningen/Zeeland na dan.)
Tja, daarom zei ik ook gedeeltes. Als ik dat niet had gezegd, had je gelijk. Maar wat is nou je Hyves, een beetje moeilijk zoeken tussen al die interesses.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:51 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ken iemand.
Die jonge is een grunninger.
Kom regelmatig in Grunn
Dat is soon mooie jonge.
Zijn broer, zusje ,vader & moeder zijn allemaal zo LELIJK
En mijn vaders vriendin is ook een mooie vrouw.
En zij is ook een grunninger.
Nouw meer dan de helft van de mensen daar valt af want dat zijn allemaal van het mannelijk geslacht en ik heb 585 vrienden.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Tja, daarom zei ik ook gedeeltes. Als ik dat niet had gezegd, had je gelijk. Maar wat is nou je Hyves, een beetje moeilijk zoeken tussen al die interesses.
Weet nie of jullie het weten hoor maar das een oude foto die is al bijna 2 jaar oud.quote:
chicks husselen dus ?quote:
Puntkinquote:Op woensdag 3 september 2008 19:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ken die foto ergens van.tenminste, ik heb die foto ergens eerder gezien.
Je ziet er daar wel dik uit.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Weet nie of jullie het weten hoor maar das een oude foto die is al bijna 2 jaar oud.
Oké, dan houden we nog maar 1166 pagina's over!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:55 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Nouw meer dan de helft van de mensen daar valt af want dat zijn allemaal van het mannelijk geslacht en ik heb 585 vrienden.
weet ik hetquote:Op woensdag 3 september 2008 19:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Weet nie of jullie het weten hoor maar das een oude foto die is al bijna 2 jaar oud.
Ik zal het overwegen.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
weet ik hetkwam uit het PUB topic, gepost door Chriz2k
Overigens ben ik er weer vandoor en doe een beetje lief tegen superXmacho.
ik zal mijn naam voor de 547867398654643765467436 ste x ofzo verklaren.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef Sackboy het volgende:
Wat een figuur die superXmacho![]()
Die naam![]()
Die spelfouten![]()
![]()
Die attitude![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik zal mijn naam voor de 547867398654643765467436 ste x ofzo verklaren.
Mijn paard die we zelf hadden gefokt hete super max (dat is zijn stamboomnaam van zijn vader)Macho
Dus ff bij elkaar gevoegt hete hij Super Max's Macho
Dus van daar superXmacho
vatten jullie hem nog??
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Mijn paard die we zelf hadden gefokt hete super max (dat is zijn stamboomnaam van zijn vader)Macho
Dus van daar superXmacho
vatten jullie hem nog??
quote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dus van daar superXmacho
vatten jullie hem nog??
quote:Op woensdag 3 september 2008 19:59 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Oké, dan houden we nog maar 1166 pagina's over!
Okéquote:Op woensdag 3 september 2008 20:02 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dus van daar superXmacho
vatten jullie hem nog??
chickie ?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
superXmacho, volgens mij staat je hyves op prive.
oo dat zouw best kunnen en HOE IN THE FUCK NAAM weet jij mijn hyves??quote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
wut?quote:
Ja, dat negeer je wel heel subtiel.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dat zouw best kunnen en HOE IN THE FUCK NAAM weet jij mijn hyves??
of het een lekker wijf isquote:
beetje googlen enzo, heb je een paard als achtergrond? en deze als foto?quote:Op woensdag 3 september 2008 20:07 schreef superXmacho het volgende:
[..]
oo dat zouw best kunnen en HOE IN THE FUCK NAAM weet jij mijn hyves??
Was ik ook al achter gekomen ja, wist het niet zeker of zij t wasquote:Op woensdag 3 september 2008 20:05 schreef BobbyB het volgende:
Dat kan ik toch niet zien als de hyves prive is.quote:
Deze topic is ook al bijna vol.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:08 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, dat negeer je wel heel subtiel.
ja dat is mijn paard ja..quote:Op woensdag 3 september 2008 20:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
beetje googlen enzo, heb je een paard als achtergrond? en deze als foto?
[ afbeelding ]
Ik ga je Hyves niet posten hoor, dus wees maar gerust
Gewoon Googlen, kwam ik op je profiel op SnekersOnline uitquote:Op woensdag 3 september 2008 20:09 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Deze topic is ook al bijna vol.
Maar hoe weten jullie mijn hyves dan??(dat beter??)
Google.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:09 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Deze topic is ook al bijna vol.
Maar hoe weten jullie mijn hyves dan??(dat beter??)
Same, nep Sherlock.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gewoon Googlen, kwam ik op je profiel op SnekersOnline uit
Maar nu ga ik echt.
Dat is dan verdomde knap.quote:
Dat weet ik.quote:Op woensdag 3 september 2008 20:11 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is dan verdomde knap.
Want op hyves heb ik een andere naam dan op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |