quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef gers het volgende:
[..]
die nu wel gebanged wordt door een rapnegert
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (quote:
waarom ben ik nu niet verrastquote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (!!! )
Hij wordt uit huis geplaatst, en dan gaat die miranda nog janken ook, en hopen dat ze 'm terug krijgt
Als je later groter bent, gevoelens hebt gekregen en een aantal relaties achter de rug hebt zal ik je hieraan herinneren.quote:
Ohhh, arme jijquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodezo iemand maakt je erg onzeker.
maarja dan kan ze wel het nummer van haley voor je regelen en een triotje met haar en je vriendinquote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nou ja, zolang het 50 cent is en zij zijn geld mee naar huis brengt...
quote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef gers het volgende:
[..]
maarja dan kan ze wel het nummer van haley voor je regelen en een triotje met haar en je vriendin
of wil je dat nietquote:
Nee mij totaal niet. Ik heb Rhodèn ofzo in de klas zitten. Ik denk dan altijd aan een Franse tuin bij een kasteel ofzo. De tuinen van Rhodèn oiidr. Vriendin van me nee niet cynthia kwam er na 1,5 week achter dat hij geen gordèèn heettequote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Mij doet het denken aan soufflé
Jawel.quote:
jij bent toch wel verstandiger alsdan haar ?quote:
JE MEENT HET ECHT HÈ?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je later groter bent, gevoelens hebt gekregen en een aantal relaties achter de rug hebt zal ik je hieraan herinneren.
GOSH!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (!!! )
Hij wordt uit huis geplaatst, en dan gaat die miranda nog janken ook, en hopen dat ze 'm terug krijgt
Ja, ik meen het echtquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik meen het echtwat is daar zo gek aan. Als iemand jou dag en nacht loopt te vertellen dat je dit en dat niet goed doet en dat ze overal op en aanmerkingen op heeft ga je vanzelf wel aan jezelf twijfelen.
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik meen het echtwat is daar zo gek aan. Als iemand jou dag en nacht loopt te vertellen dat je dit en dat niet goed doet en dat ze overal op en aanmerkingen op heeft ga je vanzelf wel aan jezelf twijfelen.
Het is, dan zijquote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent toch wel verstandiger alsdan haar ?
Wie de neuk ben jij dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef superXmacho het volgende:
Benk ook weer..
Gaat wel hardt,,
Jullie zijn nu al weer op pagina 2.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, dan zij
En nee, ik ben inmiddels 5 maanden zwangerwaarom denk je dat ik het kijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |