quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
jouw probleem.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vroeg het dan ook niet aan jou
quote:The boy is mine
Een ontluisterende documentaire over machteloze hulpverlening aan tienermoeder. Miranda is een meid van de straat. Ze wordt zwanger en haar zoontje Soufian wordt geboren. Maar Miranda heeft geen uitkering,geen vaste verblijfplaats, luiers en eten zijn er vaak niet. Foute vrienden maken misbruik van Miranda en ze blijft zitten met een schuld van 30.000 Euro. Miranda loopt vast in het zorgsysteem van wachtlijsten, budgetten en bureaucratie.
quote:
maar als hij iedere zaterdag gaat voetballen en 2 keer per week trainen geeft hij te weinig aandacht aan haarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind ook wel dat als je een gezin hebt dat je aandacht aan je gezin moet steden en je hobby op de 2e plek moet komen. Sommigen slaan gewoon door.
Tja, sommige vrouwen zijn gewoon zeikerds. Daarom is mijn ex ook mijn ex.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:12 schreef gers het volgende:
[..]
maar als hij iedere zaterdag gaat voetballen en 2 keer per week trainen geeft hij te weinig aandacht aan haar![]()
![]()
Beautifull Hope?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef gers het volgende:
ze heeft nog wat schulden
30K
waarom krijgen kinderen van zulke pauperwijven zulke paupernamen
zo'n type dat gaat huilen/boos worden als de bril omhoog staatquote:Op woensdag 3 september 2008 17:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, sommige vrouwen zijn gewoon zeikerds. Daarom is mijn ex ook mijn ex.Die kon zeiken joh, niet normaal. Alles lag altijd aan mij of anderen.
Kansloos mokkel. Maar ze was wel lekker
Soufianquote:
verras mequote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal he. Wil je het einde van deze prachtige documentaire weten?
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodequote:Op woensdag 3 september 2008 17:15 schreef gers het volgende:
[..]
zo'n type dat gaat huilen/boos worden als de bril omhoog staat
awwhquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodezo iemand maakt je erg onzeker.
ZE GAAT DOOD HÈ?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nogal he. Wil je het einde van deze prachtige documentaire weten?
Mooie naam vind ik dat.quote:
Gelukkig heb ik nu wel een lief vriendinnetjequote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, echt. Weet je hoe depressief ik was in die periodezo iemand maakt je erg onzeker.
die nu wel gebanged wordt door een rapnegertquote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik nu wel een lief vriendinnetje
Ja? Mij doet het denken aan souffléquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:18 schreef gers het volgende:
[..]
die nu wel gebanged wordt door een rapnegert
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (quote:
waarom ben ik nu niet verrastquote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (!!! )
Hij wordt uit huis geplaatst, en dan gaat die miranda nog janken ook, en hopen dat ze 'm terug krijgt
Als je later groter bent, gevoelens hebt gekregen en een aantal relaties achter de rug hebt zal ik je hieraan herinneren.quote:
Ohhh, arme jijquote:Op woensdag 3 september 2008 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarja dan kan ze wel het nummer van haley voor je regelen en een triotje met haar en je vriendinquote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nou ja, zolang het 50 cent is en zij zijn geld mee naar huis brengt...
quote:
Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:21 schreef gers het volgende:
[..]
maarja dan kan ze wel het nummer van haley voor je regelen en een triotje met haar en je vriendin
of wil je dat nietquote:
Nee mij totaal niet. Ik heb Rhodèn ofzo in de klas zitten. Ik denk dan altijd aan een Franse tuin bij een kasteel ofzo. De tuinen van Rhodèn oiidr. Vriendin van me nee niet cynthia kwam er na 1,5 week achter dat hij geen gordèèn heettequote:Op woensdag 3 september 2008 17:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja? Mij doet het denken aan soufflé
Jawel.quote:
jij bent toch wel verstandiger alsdan haar ?quote:
JE MEENT HET ECHT HÈ?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je later groter bent, gevoelens hebt gekregen en een aantal relaties achter de rug hebt zal ik je hieraan herinneren.
GOSH!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat jochie is 2 jaar en 3 maanden, ziet eruit als een mini mooiboy met diamanten oorbelletje enzo (!!! )
Hij wordt uit huis geplaatst, en dan gaat die miranda nog janken ook, en hopen dat ze 'm terug krijgt
Ja, ik meen het echtquote:
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik meen het echtwat is daar zo gek aan. Als iemand jou dag en nacht loopt te vertellen dat je dit en dat niet goed doet en dat ze overal op en aanmerkingen op heeft ga je vanzelf wel aan jezelf twijfelen.
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, ik meen het echtwat is daar zo gek aan. Als iemand jou dag en nacht loopt te vertellen dat je dit en dat niet goed doet en dat ze overal op en aanmerkingen op heeft ga je vanzelf wel aan jezelf twijfelen.
Het is, dan zijquote:Op woensdag 3 september 2008 17:23 schreef gers het volgende:
[..]
jij bent toch wel verstandiger alsdan haar ?
Wie de neuk ben jij dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef superXmacho het volgende:
Benk ook weer..
Gaat wel hardt,,
Jullie zijn nu al weer op pagina 2.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, dan zij
En nee, ik ben inmiddels 5 maanden zwangerwaarom denk je dat ik het kijk?
School is wel wat anders dan iemand waar je mee samen leeft hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelen
maar de school heeft wel gelijkquote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dat hoor ik al constant op school. En nee, dan ga ik niet aan mezelf twijfelen
ik fail echt hard in nederlandsquote:Op woensdag 3 september 2008 17:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Het is, dan zij
En nee, ik ben inmiddels 5 maanden zwangerwaarom denk je dat ik het kijk?
Oeh je hebt ge-edit.!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt geen lollig leven als je thuis komt al zoiets hebt van "wat zal er nu weer niet goed zijn". Gelukkig heeft de relatie ook niet al te lang geduurd, maar toch. Het was wel een kut periode.
Je hebt gewoon geen zelfvertrouwenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan heb je ook echt geen lollig leven als je thuis komt al zoiets hebt van "wat zal er nu weer niet goed zijn". Gelukkig heeft de relatie ook niet al te lang geduurd, maar toch. Het was wel een kut periode.
Dat ben ik ook wel, anders had ik het niet uitgemaakt, jeweets!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh je hebt ge-edit.!
Gastals je dat hebt doe je iets verkeerd. Wees zelfverzekerd ofzo.
Ik leef samen met school hoor.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
School is wel wat anders dan iemand waar je mee samen leeft hoor.
Sorry hoor maar je kunt ook wel een beetje met hem meeleven. Het is toch totaal niet cool als degene waarop je in eerste instantie verliefd bent transformeert in een soort tiran in wiens ogen je niets goeds kunt doen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh je hebt ge-edit.!
Ja na, ik weet niet hoelang nadat je je al slecht voelde enzo.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, anders had ik het niet uitgemaakt, jeweets!
Door haar was dat een stuk minder ja, nu heb ik wel weer zelfvertrouwen. Maar ja, ander onderwerp voor dat ik ook nog R&P in de TT moet gaan zettenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je hebt gewoon geen zelfvertrouwen
waar The Fuck heeft hij het over??quote:Op woensdag 3 september 2008 17:27 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Oeh je hebt ge-edit.!
Als je echt zelfverzekerd was gaf je haar elke keer een klap als ze zeurde en bedreef je intiem de liefde met haarquote:Op woensdag 3 september 2008 17:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel, anders had ik het niet uitgemaakt, jeweets!
Ja man.quote:
Iemand die me begrijptquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je kunt ook wel een beetje met hem meeleven. Het is toch totaal niet cool als degene waarop je in eerste instantie verliefd bent transformeert in een soort tiran in wiens ogen je niets goeds kunt doen?
Daarop word je toch niet verliefdquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor maar je kunt ook wel een beetje met hem meeleven. Het is toch totaal niet cool als degene waarop je in eerste instantie verliefd bent transformeert in een soort tiran in wiens ogen je niets goeds kunt doen?
Ik sla geen vrouwen, daar ben ik echt tegen. Maar ik "vocht" wel degelijk terug, niet dat het zin had. Ik kon haar op geen manier veranderen dus heb ik het maar uitgemaakt.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Als je echt zelfverzekerd was gaf je haar elke keer een klap als ze zeurde en bedreef je intiem de liefde met haar
Nee, waarom zou ik? Als je jezelf altijd laat afraken op allemaal dingen die je misschien geen eens fout doet. En er niks tegen doet (ja na een tijd het uitmaken danquote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Idd. En wie zegt dat ze transformeerde?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarop word je toch niet verliefd
Als je alles van te voren weet niet nee. BT gebruikt dan ook de term "transformeert" wat wil zeggen dat ze ervoor niet zo was, en dat is inderdaad het geval.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daarop word je toch niet verliefd
Je moest gewoon direct nadat je het uitmaakte met haar beste vriendin gaan, is altijd goedquote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, daar ben ik echt tegen. Maar ik "vocht" wel degelijk terug, niet dat het zin had. Ik kon haar op geen manier veranderen dus heb ik het maar uitgemaakt.
Hoi BK. Ik ga huiswerk maken.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef behangplakker het volgende:
En even omdat het moet en ik het nog niet gedaan heb:
Hoi PK !
Maar dan ken je haar óf niet heel goed, óf je hebt haar zo verkeerd ingeschat dat je haar moest pwnen met arrogant gedragquote:Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je alles van te voren weet niet nee. BT gebruikt dan ook de term "transformeert" wat wil zeggen dat ze ervoor niet zo was, en dat is inderdaad het geval.
Dat jij een kutuser bent weten we inmiddels wel PK.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee, waarom zou ik? Als je jezelf altijd laat afraken op allemaal dingen die je misschien geen eens fout doet. En er niks tegen doet (ja na een tijd het uitmaken dan). Dan heb ik geen medelijden sorry.
Ahquote:Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hoi BK. Ik ga huiswerk maken.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:29 schreef superXmacho het volgende:
[..]
waar The Fuck heeft hij het over??
Nu zit hij opeens te praten over dat hij geen zelf vertrouwen heeft..
goed zo goeie jonge!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik sla geen vrouwen, daar ben ik echt tegen. Maar ik "vocht" wel degelijk terug, niet dat het zin had. Ik kon haar op geen manier veranderen dus heb ik het maar uitgemaakt.
Nooit vast nemen met een lekker dingquote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij een kutuser bent weten we inmiddels wel PK.Medelijden is wat anders dan medeleven. Je hoeft niet overal zo bot op te reageren. iedereen maakt wel eens fouten en van fouten word je wijzer en leer je van. Dat is dan in ieder geval 1 positief ding geweest aan de relatie.
Nou, het eerste half jaar was ze gewoon niet zo. Daarvoor kende ik haar ook al een tijdje, dus waar het vandaan kwam weet ik ook niet.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar dan ken je haar óf niet heel goed, óf je hebt haar zo verkeerd ingeschat dat je haar moest pwnen met arrogant gedrag
Haha, ik merk hier zo duidelijk het verschil in leeftijd tussen bijv jou en bobbyb.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:32 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je moest gewoon direct nadat je het uitmaakte met haar beste vriendin gaan, is altijd goed
Nee, niet aan jezelf twijfelenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nooit vast nemen met een lekker ding?
Bij mij vond ze het echt goed hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha, ik merk hier zo duidelijk het verschil in leeftijd tussen bijv jou en bobbyb.
Nou medeleven krijg je ook niet. En als je er wat van hebt geleerd is alles toch goed. Als ik voor elke scheet medeleven moest tonen was mijn medeleventoon potje al op geweest.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat jij een kutuser bent weten we inmiddels wel PK.Medelijden is wat anders dan medeleven. Je hoeft niet overal zo bot op te reageren. iedereen maakt wel eens fouten en van fouten word je wijzer en leer je van. Dat is dan in ieder geval 1 positief ding geweest aan de relatie.
Privéproblemenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, het eerste half jaar was ze gewoon niet zo. Daarvoor kende ik haar ook al een tijdje, dus waar het vandaan kwam weet ik ook niet.
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:34 schreef superXmacho het volgende:
[..]
goed zo goeie jonge!
Toen ik met mijn vriend had vondt ik alles schattig en lief aan hem.
(en hij zat tot ver onder de plak..)
In iedere zin kwam wel popie in voor.
Moest hij wat van benden halen ging ik mee.
Hij is altijd lief voor me geweest of de x na dat hij me schopte , en toen ik met hem ging winkelen.![]()
Hij vondt de kleren niet mooi.
En zocht hoere kleren voor me uit
Die kans zit er hopelijk niet in.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:33 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ah, kunnen we nog een uur praten als het goed is
Ik verwacht van jou ook geen medeleven, maar zo bot als jij reageert, dat kan ook wel wat minder.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nou medeleven krijg je ook niet. En als je er wat van hebt geleerd is alles toch goed. Als ik voor elke scheet medeleven moest tonen was mijn medeleventoon potje al op geweest.
quote:
STFU jordyquote:
Ja.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook geen medeleven, maar zo bot als jij reageert, dat kan ook wel wat minder.Of zeg jij ook tegen nabestaanden van iemand die voor de trein is gesprongen "Dan had ie er maar niet moeten springen!!111
!1!1 "
Tegen mensen die bij mij op school zaten en iemand kenden die zichzelf had opgehangen zei ik ook: Wat een egoïst, beetje voor jezelf kiezen en de rest maar laten huilen enzoquote:Op woensdag 3 september 2008 17:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik verwacht van jou ook geen medeleven, maar zo bot als jij reageert, dat kan ook wel wat minder.Of zeg jij ook tegen nabestaanden van iemand die voor de trein is gesprongen "Dan had ie er maar niet moeten springen!!111
!1!1 "
quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik ben weg, jullie zitten mij alleen belachelijk te maken, dadelijk word ik weer onzeker![]()
![]()
Kan hij wel tegen hoorquote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef superXmacho het volgende:
Wat zijn jullie eigelijk hardt tegen elkaar.
Iemand die vertelt dat hij een probleem heeft.
En dan gaan jullien dat er nog ff dik invrijfen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |