Ja echt hardt he, zal ik eigelijk eens bij jou wat er in vrijfen?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef superXmacho het volgende:
Wat zijn jullie eigelijk hardt tegen elkaar.
Iemand die vertelt dat hij een probleem heeft.
En dan gaan jullien dat er nog ff dik invrijfen..
Maar ik ben een stoere mocropauper met zijn broek in zen sokken en heb nikejasje + een petquote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eten!en doe eens even normaal zeg allemaal. Ik weet best dat jullie in het echt ook niet dat soort reacties zouden geven dus ga hier dan niet zo stoer lopen doen
Smulsequote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga eten!en doe eens even normaal zeg allemaal. Ik weet best dat jullie in het echt ook niet dat soort reacties zouden geven dus ga hier dan niet zo stoer lopen doen
Stoer doenderij..quote:Op woensdag 3 september 2008 17:39 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tegen mensen die bij mij op school zaten en iemand kenden die zichzelf had opgehangen zei ik ook: Wat een egoïst, beetje voor jezelf kiezen en de rest maar laten huilen enzoDan heb ik ook geen medelijden met die persoon hoor
Ja, dat is vaak te merken dat meisjes dat vindenquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stoer doenderij..
Dikke macho.
Weet je wel dat meisjes gevoellige jongens leuk vinden.
Niet jonges met een ego van hier tot en dan ook nogn stoer praat der bij PATSER
HU!!quote:Op woensdag 3 september 2008 17:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Kan hij wel tegen hoor![]()
Wat is eigenlijk je echte naam? Dat weet iedereen hier van elkaar. En je moet nog foto sturen naar BT (staat in OP)
Iedereen was het er juist met me eens, iedereen dacht het en ik zeg hetquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stoer doenderij..
Dikke macho.
Je kiest voor jezelf als je 16 jaar bent en geen problemen hebt, en laat paar honderd mensen daar beetje achterquote:Op woensdag 3 september 2008 17:43 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Stoer doenderij..
Dikke macho.
Het is zo sgattig als een jonge over zijn gevoelens praat.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:44 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja, dat is vaak te merken dat meisjes dat vinden
quote:
Dan huil ik omdat ik hem mis, maar tegelijkertijd vind ik hem een ongelofelijke egoistquote:Op woensdag 3 september 2008 17:47 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is zo sgattig als een jonge over zijn gevoelens praat.
Inplaats van .. Jmmr dan .. had die maar niet moeten springen.
Stel je voor:
Jouw broer ofzo springt een keer voor de trein.
(iedere jonge die huilt dan dat is een FEIT)
En dat is normaal.
Iedere jonge/ man huilt wel eens.
alhoewel..
Zelf mijn papa huilt..
Ja 1 x heb ik hem zien huilen.
Toen ik was aangereden.
O wacht . hij was zo boos op die vent dat hij tranen in de ogen had.
Je uploadt een foto van jezelf en PMt em naar BT. Regels zijn regelsquote:Op woensdag 3 september 2008 17:48 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Maar wat is dta met die foto??
dat snap ik niet echt.
Ik moet een foto naar iemand sturen ?
Zo ja naar wie.
En wrm??
Ohja, en ik heb niks gezegd over huilen ofzo. Tuurlijk doe je dat, maar het blijft een egoistische actie want je laat iedereen achterquote:
goed zo jonge wat voel je nu?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan huil ik omdat ik hem mis, maar tegelijkertijd vind ik hem een ongelofelijke egoist![]()
En ik uit mijn gevoelens ook wel hoor, ik zeg precies wat ik denk en schaam me nergens voor. Ik probeer niet stoer over te komen ofzo
Het is nog geen avond.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:55 schreef Juicyhil het volgende:
Goedenavond.
Wat moet ik veder in de Pm zetten??quote:Op woensdag 3 september 2008 17:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je uploadt een foto van jezelf en PMt em naar BT. Regels zijn regels
Kanker he, ben jij wel eens naar school geweest?quote:Op woensdag 3 september 2008 17:57 schreef superXmacho het volgende:
[..]
goed zo jonge wat voel je nu?
Maak wel ff een lijstje met vragen die je moet beantwoorden.
1. hou je van je broer?
2. je bent uitgelult door een meisje hoe voel je je nu?
3. als je een foto van me op je dartbord zouw hangen en der naar de foto gaat gooien voel je je dan beter?
4. Vindt je me nu gemeen?
5.Schaam je je nu?
6.Vindt je het erg dat je uitterraad door een meisje uitgelult bent?
7.vindt je Deze vragen wel leuk?
8. zo ja/nee waarom niet/wel?
9. ik weet over dit onderwerp geen vragen meer vindt je dat erg.
Als u wat wil vragen kunt u dat natuurlijk altijd doen, eerlijk is eerlijk ik stel vragen jij mag vragen stellen.
Alles, naar eigen invulling.quote:Op woensdag 3 september 2008 17:58 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Wat moet ik veder in de Pm zetten??
Heb jij wel eens respect geleerd te hebben??quote:Op woensdag 3 september 2008 18:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Kanker he, ben jij wel eens naar school geweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |