En je foto dan?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:17 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Het is gewoon een heel erg mooi buikje.
En mis als de heren hier hem vaak genoeg zien dat ze denken.
Ik ga maar eens naar de sport school mis krijg ik ook ooit een mooi buikje.
Hoe meer heren met een mooi buikje hoe beter
Wat is je Hyves?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een meisje geweest.
Geloof je me niet.
Kijk je maar op me hyves.
wat is je hyves danquote:Op woensdag 3 september 2008 19:20 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een meisje geweest.
Geloof je me niet.
Kijk je maar op me hyves.
Je zegt 'kijk maar op me Hyves', maar ondertussen zeg je 'voor jou een vraag voor mij een weet'.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Dat is voor jouw een vraag voor mij een weet
HAHA fout!!!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:22 schreef jordeeeh het volgende:
Link naar je hyves?
Ik weet wel dat dat andere meisje van die foto Kelly heet
ik zei kijk maar op me hyves.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Je zegt 'kijk maar op me Hyves', maar ondertussen zeg je 'voor jou een vraag voor mij een weet'.
Oke, oke. Best, ik ben niet zwanger. Jullie geloofden het anders welquote:Op woensdag 3 september 2008 19:08 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Verzin anders een leuke HOAX.
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
geowned door het afvoerputje van fok! de klb sc![]()
Dag kloontje het was gezellig
Hoe wil men op je Hyves kijken zonder je Hyves-accountnaam te weten? Houd je dan gewoon stil.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef superXmacho het volgende:
[..]
ik zei kijk maar op me hyves.
Ik zei niet je krijgt mijn hyves.
<--machoquote:Op woensdag 3 september 2008 19:23 schreef postmortum het volgende:
geowned door het afvoerputje van fok! de klb sc![]()
Dag kloontje het was gezellig
alleen om een tietenfoto te krijgenquote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oke, oke. Best, ik ben niet zwanger. Jullie geloofden het anders wel
Zal je een hint geven.quote:Op woensdag 3 september 2008 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Hoe wil men op je Hyves kijken zonder je Hyves-accountnaam te weten? Houd je dan gewoon stil.
Boksen Of bij sport, interesses?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal je een hint geven.
Je moet bij boksen kijken daar sta ik tussen.
Je hyves is toch allang gepost op fok, waarom zou je m hier dan niet ook even neerzetten?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:26 schreef superXmacho het volgende:
[..]
Zal je een hint geven.
Je moet bij boksen kijken daar sta ik tussen.
is het een zij ?quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
5 seconden zoekwerk van mijn kant levert op:
[ afbeelding ]
Jullie zouden dr vast wel doen!
Maar jij hebt secret intel!quote:Op woensdag 3 september 2008 19:29 schreef Breathtaking het volgende:
5 seconden zoekwerk van mijn kant levert op:
[ afbeelding ]
Jullie zouden dr vast wel doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |