quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Onur is een baas! Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
you fail at lifequote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Inderdaad, alsof ze die hebben_!
inmiddels gereduceert tot middelmatig topicquote:
Spang station, jwts.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:38 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Daar ken ik het vooral van, van het bord bij het station
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:46 schreef behangplakker het volgende:
[..]
inmiddels gereduceert tot middelmatig topic
Nee ik bedoel zelfs het station van Raaltequote:
Kan iemand haar even over de rand heen duwen.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan iemand haar even over de rand heen duwen.
Raalte's station, pff. Is echt bagger, met zoeen gare snackbar.quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee ik bedoel zelfs het station van RaalteIk ga op dit traject alleen van Raalte naar Zwolle en terug
Meen je,quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:53 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Raalte's station, pff. Is echt bagger, met zoeen gare snackbar.
Nee joh, ik heb het voor de 2e keer tot onderwerp geschopt 14.gifquote:Tevens: incomplete TS.
JA!111!1.quote:
Er ontgaat mij iets?quote:Nee joh, ik heb het voor de 2e keer tot onderwerp geschopt 14.gif
Met BH bedoelt TS behangplakker hequote:Op dinsdag 2 september 2008 16:57 schreef 3lmo het volgende:
[..]
JA!111!1.![]()
[..]
Er ontgaat mij iets?![]()
Mijn F5 knop is stuk...
quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:07 schreef TI_2008 het volgende:
zal ook wel zo'n beetje de laatste zijn, mijn werkdag zit er bijna op
Ja, sherlock.quote:Op dinsdag 2 september 2008 17:05 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Met BH bedoelt TS behangplakker he
oke okequote:Op dinsdag 2 september 2008 17:09 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, sherlock.Ik had even ietwat slordig gelezen en het woordje 'ik' over 't hoofd gezien.
quote:
Die sitequote:Op dinsdag 2 september 2008 17:11 schreef TI_2008 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog ff een mooie jailbait (qua tekst)
Dan krijg ik zin om te eten als ik daartussen zitquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In de bus rook het naar krokante kipsnacks en pikanto's
Is dit nou Justin Bobbyquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:18 schreef 3lmo het volgende:
THE HILLS, JA!
Ik denk het niet?quote:
Spore, ik heb daar nog steeds niet het punt van in gezien. Ik kon me er maximaal een half uurtje mee vermaken.quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Kan iemand haar even over de rand heen duwen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:49 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Je vleit me met je mooie foto's
Zitten beste plaatjes tussenquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
en is ie al binnen ?quote:
Ze is wel iets dikquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:02 schreef 3lmo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is eigenlijk hetzelfde als bij een willekeurig spel naar opties gaan en dan na een half uur in de sound test zeggen dat het spel kut isquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Spore, ik heb daar nog steeds niet het punt van in gezien. Ik kon me er maximaal een half uurtje mee vermaken.
Ik zeg niet dat ik het niet meer dan een half uur gespeeld heb, alleen dat ik na 30 minuten elke keer niet meer geïnteresseerd ben.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk hetzelfde als bij een willekeurig spel naar opties gaan en dan na een half uur in de sound test zeggen dat het spel kut is
quote:N4TH4NJ4Y (18 hours ago) Show Hide
0 Poor comment Good comment
Marked as spam
Reply
Quality! I never knew they were dutch until 2 mins ago. Thanks for posting!
Uit meerdere studies is gebleken dat voetbal veel geld oplevert, laat staan de maatschappelijke voordelen die je erdoor krijgt enzo.quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:26 schreef GasTurbine het volgende:
Laten we voetbal afschaffen. Het kost toch alleen maar geld.
Eens. 'Tis ook een prachtige sport. Maar ik wilde hem even provoceren. 14.gifquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:35 schreef De_Ananas het volgende:
GT ik reageer hier op je!
[..]
Uit meerdere studies is gebleken dat voetbal veel geld oplevert, laat staan de maatschappelijke voordelen die je erdoor krijgt enzo.
spore is dus tof neem ik aan ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:16 schreef Maisnon het volgende:
de demo was echt zo'n klein onderdeel van het spel
Ik twijfelde of je het meende aangezien je niet zo heel dom overkomt normaal maar je gebruikte geen PIquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:45 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Eens. 'Tis ook een prachtige sport. Maar ik wilde hem even provoceren. 14.gif
Ik moet trainenquote:
Daarom is de PI vaak heel beslissendquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik twijfelde of je het meende aangezien je niet zo heel dom overkomt normaal maar je gebruikte geen PI
QFTquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:46 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
aangezien je niet zo heel dom overkomt normaal
Die site is ook gaafquote:Op dinsdag 2 september 2008 17:56 schreef GasTurbine het volgende:
[ afbeelding ]
Btw, over die Heavy Metal-foto, zit er een gast in m'n klas die er uitziet als die oranje peentjeshaarEn dat moet dan een jongen voorstellen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, toen ik die site bekeek lag ik in de slappe lachquote:Op dinsdag 2 september 2008 18:58 schreef Agiath het volgende:
[..]
Die site is ook gaaf
www.thxforthe.info dus
Ben jij het dan eens met de stelling dat we het leger moeten afschaffen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 18:55 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik neem het terug! In dat defensie topic kom je over als een redneck.
Nee. Er zijn weinig dommere dingen dan dat.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:08 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Ben jij het dan eens met de stelling dat we het leger moeten afschaffen?
Te dikquote:
ze is inderdaad ergquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te dikperfect naar mijn mening.
Lekker zacht!
bedankt 3lmo voor de Stephanie McIntosh post.
Ik vind haar ook zeer lekkerquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Te dikperfect naar mijn mening.
Lekker zacht!
bedankt 3lmo voor de Stephanie McIntosh post.
je kan geen pizza bakkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef 3lmo het volgende:![]()
![]()
Ja!
Trouwens...![]()
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Ja, beetje poprock. Maarrrr, ze is nice dus dat compenseert.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Plus ze is Australischdat is al een pluspunt en haar muziek is ook best te doen.
Het is wel een beetje Mickey Mouse rock, maar ach.
Nee, ik had 'm mee gehad naar mijn arbeiten. Maar toen was ik @ de MC Donalds wezen eten en toen kwam ik die pizza laatst tegen in de _KOELKAST_. Ik had 'm in de vriezer liggen, maar goed. Mee naar huis genomen, in de vriezer gedaan. Dus toen ie er vanavond in ging, bekeek ik die prachtige doos nog even. Ik citeer 'Niet opnieuw invriezen na ontdooiing.'. Tjaquote:
Gewoon met geluid uit naar de clip kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, beetje poprock. Maarrrr, ze is nice dus dat compenseert.
welke regels ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry, maar niemand houdt zich aan de regels hier?
Hoezo? Is het weer tijd voor naakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaa. 19:32, naakt tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo? Is het weer tijd voor naakt?
Moet ik ze slaan, BT?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, ik weet het. Het moet BP zijn ipv BHquote:
Hou jij ook al van vrouwelijk naakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bij deze verleng ik de naakt tijd tot 20:00
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
zal wel eens zoeken of ik een kekke foto heb
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?
Ja, ze leek daar net een kamperquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ooktoen deed ik die edit. Omdat die foto verkleind was zag ik het linkje van die site niet
en ik vond het maar een slutty meisje op de foto hahaha
eigenlijk nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?
je wou een keiharde fallus ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd trouwens zo gepwnd door een jongen net:
Ik: Ik kan nog wel ns langskomen natuurlijk
Hij: yeah sure...ohja we kunnen ook gamen
GAMEN?
En jij wilde....?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd trouwens zo gepwnd door een jongen net:
Ik: Ik kan nog wel ns langskomen natuurlijk
Hij: yeah sure...ohja we kunnen ook gamen
GAMEN?
Ik ook niet, dat is geen excuus.quote:
Nee, dat nou ook weer nietquote:
quote:
Hoezo? Misschien geeft hij wel LAN-Party's? Hebben we meteen een Fok!-meetquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer nietmaar als een jongen zegt, laten we gamen. Klinkt het zo, ja, stom
?
Gamenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer nietmaar als een jongen zegt, laten we gamen. Klinkt het zo, ja, stom
?
Ja, en of ik m dan even wilde pijpenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gamen
Zei hij toevallig dat ie n00bs wilde ownen op CoD4?
behoorlijk stomquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Muwhaha, ja ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef behangplakker het volgende:
Ik weet echt verrassend veel van gamen enzo voor iemand die nog nooit gegamed heeft
maar je bent niet eens een 15 jarig breezersletje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en of ik m dan even wilde pijpen
Sommige mensen gebruiken hun fotoboek waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, die mensen hoeven ook niet te PM'en hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken hun fotoboek waar het voor bedoeld is.
Ik ook, ik ben die vent op de laatste foto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken hun fotoboek waar het voor bedoeld is.
Nee een 17 jarige. Mijn favoriete smaak is ananasquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar je bent niet eens een 15 jarig breezersletje.
Boft hij even, jij hebt niks tegen slikken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en of ik m dan even wilde pijpen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een breezer gedronken heb.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee een 17 jarige. Mijn favoriete smaak is ananasjouwe?
Nou, jippiequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Boft hij even, jij hebt niks tegen slikken.
Ja, dit weet binnenkort heel Fok!![]()
Oohquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een breezer gedronken heb.
Zoeen indruk heb ik wel van je hoor, met het posten van al die schöne jonge dames.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben die vent op de laatste foto.
Ik drink sowieso weinig dingen waar alcohol in zitquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zoeen indruk heb ik wel van je hoor, met het posten van al die schöne jonge dames.
Volgens mij ben je de enige die het wat uit maaktquote:
Nouja mij maakt het dus eigenlijk niks uitquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die het wat uit maaktmoet ik het in mn handtekening zetten ofzo
?
Dat is ook saai zegquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik drink sowieso weinig dingen waar alcohol in zit
Mmmkay, tsja, als ik in een geile bui ben wil ik dat soort dingen nog wel ns postenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja mij maakt het dus eigenlijk niks uitIk verbaas me er alleen over dat je zo open bent
goldstrike mijn ex was er gek opquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is ook saai zegnee ik vind breezer niet lekker (
) mijn voorkeur gaat uit naar tequilla, sambuca, goldstrike en dat soort drankjes
uhm, okequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mmmkay, tsja, als ik in een geile bui ben wil ik dat soort dingen nog wel ns posten
Hahahaha. en toen had je geen reactie meerquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
goldstrike mijn ex was er gek op
Tequilaquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
) mijn voorkeur gaat uit naar tequilla, sambuca, goldstrike en dat soort drankjes
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mmmkay, tsja, als ik in een geile bui ben wil ik dat soort dingen nog wel ns posten
Nee ik zit er eerder aan te denken wat jou nou precies zo geil maakt, want een forum maakt mij niet dusdanig geil dat ik ga zeggen dat ik sperma wil slikken ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha. en toen had je geen reactie meerik ben zo goed.
Nou ja, ik drink gewoon weinig alcohol omdat ik bijna altijd wel moet rijden, maar ik vind het ook niet zo heel lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die ploatjes die ik post ook niet? Nou, dan is het daarmee ook afgelopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee ik zit er eerder aan te denken wat jou nou precies zo geil maakt, want een forum maakt mij niet dusdanig geil dat ik ga zeggen dat ik sperma wil slikken ofzo
Jij hebt zeker nog nooit een White Russian gehadquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink gewoon weinig alcohol omdat ik bijna altijd wel moet rijden, maar ik vind het ook niet zo heel lekker.
Niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee ik zit er eerder aan te denken wat jou nou precies zo geil maakt, want een forum maakt mij niet dusdanig geil dat ik ga zeggen dat ik sperma wil slikken ofzo
Oke, de volgende keer dat jij zulke plaatjes post, zeg ik dat ik graag sperma slik oke?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ploatjes die ik post ook niet? Nou, dan is het daarmee ook afgelopen.[ afbeelding ]
Dat forum maakt me ook niet geilquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De tragiekquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tequila![]()
Ik ging afgelopen zaterdag in een dronken bui naar een cocktailbar. Op zich niks mis mee, maar ik zag er tequila staan. Ik had daar wel even zin in dus ik bestel een tequila. Krijg ik seks on the beachAls ik seks on the beach wil, zeg ik wel seks on the beach, ik wilde tequila
Plek in de TS? wil je het topic openenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ben even weg, ik denk zo tot het volgende deel. Ik zou een plekje in de TS wel waarderen.
Je wilt in de TS?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ben even weg, ik denk zo tot het volgende deel. Ik zou een plekje in de TS wel waarderen.
Jawel, maar haar taal was echt een obstakel dat we na een week al uit elkaar gingen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een White Russian gehad
Dan ben ik overtuigd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat forum maakt me ook niet geilik ben gewoon aangeboren geil
Het was een heus drama, tranen rolden over mijn wangenquote:De tragiek
Ik zal het doorgeven aan Paaskonijn maar volgens mij bewaard hij zich voor C.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Och armequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ben ik overtuigd.![]()
[..]
Het was een heus drama, tranen rolden over mijn wangenDuffy was er niks bij
Hahaha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar haar taal was echt een obstakel dat we na een week al uit elkaar gingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Probeer nu eens Vodka, Kahlua en geklopte melk door elkaarquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar haar taal was echt een obstakel dat we na een week al uit elkaar gingen.
Je nee niks maare raak een beetje van m'n aprodinges van zo'n uitspraak.quote:
Hee doei hequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg meteen leuke ads:
Waterbeheer
Complete natte infrastructuur stedelijk en niet stedelijk.
Maaaar ik ga. Fijne avond allemaal!
Neem je laptop in de klasquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef reetveter het volgende:
Door school gaat mijn sociale leven er onder lijdenIk post amper nog
Nee, ik hou niet zo van alcohol.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer nu eens Vodka, Kahlua en geklopte melk door elkaar
wie is dat mokkeltje in je UIquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je nee niks maare raak een beetje van m'n aprodinges van zo'n uitspraak.
Doei
Mijne was het ook, en zelfs Fok! ging even ervandoorquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Wie denk je?quote:
Altijd tochquote:
Wij zijn dan ook de FOK! bazen. Toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
we hebben de snelslopende sc van heel fok!
wij zijn ook echte bazenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
Link?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
Ahhh, de wiskunde-SCquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef postmortum het volgende:
ik voorspel de echte nummer 1000 van onze sc ergens eind december
quote:
Hee, Remlof. Kun je even BH in de TT in BP veranderen. Paaskonijn heeft een foutje gemaaktquote:
Maar altijd KLB erbijquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
onze SC is variabel
Soms is het ook ONZ, GAM of MUZ.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
GMTAvolgens mij is gers mijn soulmate.
Sowieso zeggen dat je het tot onderwerp hebt geschopt terwijl je zelf het topic opentquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, Remlof. Kun je even BH in de TT in BP veranderen. Paaskonijn heeft een foutje gemaakt
Oja, en soms gaat het ook over auto's.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
onze SC is variabel
Soms is het ook ONZ, GAM of MUZ.
Helaas opende ik hem niet dus kan ik het nog zeggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso zeggen dat je het tot onderwerp hebt geschopt terwijl je zelf het topic opent
Maak een pollquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef gers het volgende:
we kunnen een wedstrijd houden
wanneer word topic 1000 geopend ?
Was meer tegen PKquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Helaas opende ik hem niet dus kan ik het nog zeggen
Die VW verziekt de boel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en soms gaat het ook over auto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar keer quoten. Zei je het gewoon of heb je een link als bewijs?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
Dat dacht ik al, maar PK is hier niet dus ik denk ook niet dat hij dit gaat lezenquote:
dikke ... 3 bierquote:
inzichtquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog maar keer quoten. Zei je het gewoon of heb je een link als bewijs?
Dan nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:30 schreef gers het volgende:
[..]
dikke ... 3 bier
dat zijn 1000 opties ofzo
Dat is Stephanie's auto en ik vind het een vet ding!quote:
Ik wil best samen met haar in die auto zitten hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is Stephanie's auto en ik vind het een vet ding!
[ afbeelding ]
Ze pimpt hem steeds meerHou helemaal niet van Golfjes, maar als ie van Stephanie is, issie wel gaaf.
een ritje met haar zou ik best leuk vindenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is Stephanie's auto en ik vind het een vet ding!
[ afbeelding ]
Ze pimpt hem steeds meerHou helemaal niet van Golfjes, maar als ie van Stephanie is, issie wel gaaf.
Vorige topic kwam ie ook met een quote van de eerste pagina aanzetten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar PK is hier niet dus ik denk ook niet dat hij dit gaat lezen
Ik was je voorquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
een ritje met haar zou ik best leuk vinden
Een ritje IN haar is nog leuker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
een ritje met haar zou ik best leuk vinden
Oke dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vorige topic kwam ie ook met een quote van de eerste pagina aanzetten.
Doei hequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een ritje IN haar is nog leuker.
Ik ben CSI:Miami kijken
Dat kan ik niet zien, mijn kaart doet het niet ofzo dat ik niet van zender kan verwisselen.quote:
quote:
Welke zender? Is wel goede film jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:47 schreef BobbyB het volgende:
The Island is trouwens bezig. Vond ik wel een een goede film destijds.
Veronica.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke zender? Is wel goede film ja
Ik ook. We kozen gewoon een film uit zonder te lezen waarover het ging. Bleek een mooie film te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veronica.
Met Scarlet JetsersGing er toen onverwachts heen in de bios, in het begin echt zo van WTF?! maar als dan duidelijk word waar het om gaat en waarvoor zij daar zitten is het wel gaaf.
OP HET EIND GAAT DIE NEGERT DOODquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veronica.
Met Scarlet JetsersGing er toen onverwachts heen in de bios, in het begin echt zo van WTF?! maar als dan duidelijk word waar het om gaat en waarvoor zij daar zitten is het wel gaaf.
Ja, en Steve Buscemi heeft een kleine rol erin. Weet niet wat ik met die vent heb, maar vind het altijd leuk als ie meespeelt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ook. We kozen gewoon een film uit zonder te lezen waarover het ging. Bleek een mooie film te zijn.
Ken ik niet, is dat die technicus? Waar de hoofdrolspeler eigenlijk niet mee mag praten? Je weet wel, de kerel die ook in the Big Lebowski speelt waarin hij genegeert wordquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en Steve Buscemi heeft een kleine rol erin. Weet niet wat ik met die vent heb, maar vind het altijd leuk als ie meespeelt.
Welke negert?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
OP HET EIND GAAT DIE NEGERT DOOD
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat die technicus? Waar de hoofdrolspeler eigenlijk niet mee mag praten? Je weet wel, de kerel die ook in the Big Lebowski speelt waarin hij genegeert word
Ja, die gaat halverwege al dood hoor, prutserquote:
Hij had net de loterij gewonnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke negert?
Deze?
[ afbeelding ]
Die gaat ergens in het halverwege al dood.
Hij is leip. Kan wel vet spelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke negert?
Deze?
[ afbeelding ]
Die gaat ergens in het halverwege al dood.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij had net de loterij gewonnenWAT EEN MEGOOOOOOOOWLL, hij kan zelf toch ook wel nagaan dat wanneer hij, als negert, een loterij wint, gewoon katsgenaaid wordt
![]()
MAOROFLDEPOFFEL
!!einz!@
D
ik reageerde op behangplakkertquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, die gaat halverwege al dood hoor, prutser
Je kan ook naar mijn kamer toe lopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik reageerde op behangplakkert![]()
Waarom quote je mij dan?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik reageerde op behangplakkert![]()
Ja, in The Green Mile was hij ook erg goed.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hij is leip. Kan wel vet spelen
1 van de mooiste films vind ik persoonlijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, in The Green Mile was hij ook erg goed.
Eensch.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:07 schreef behangplakker het volgende:
[..]
1 van de mooiste films vind ik persoonlijk
quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:03 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hij had net de loterij gewonnen![]()
Wees dan duidelijk. Je UI is al een groot mysterie en dan ook nog zo vaag reageren.quote:
Hey, mijn nichtjes!quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:10 schreef behangplakker het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de topicopleving ![ afbeelding ]
eh, jaquote:
Komt door de laptop, heb gister mijn muis laten vallen en daarom staat de olifant niet meer goed op het dak waardoor het signaal naar de noten verkeerd gaan en ik niet de hond maar de kat in de pot vindquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:11 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Wees dan duidelijk. Je UI is al een groot mysterie en dan ook nog zo vaag reageren. [ afbeelding ]
Doe jij aan incest of heb je heel erg pech?quote:
Zeggen we geen goeie avond meer, Maisnon?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
eh, ja
Want de hele versie is pas vandaag beschikbaar in Nederland, afgelopen weekend pas voor het eerst (in Australie)
Verklaart ook waarom mijn internet uitviel paar uur geledenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef reetveter het volgende:
[..]
Komt door de laptop, heb gister mijn muis laten vallen en daarom staat de olifant niet meer goed op het dak waardoor het signaal naar de noten verkeerd gaan en ik niet de hond maar de kat in de pot vind.
Incest, dat is net als kerst zo'n familiegebeuren bij ons.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Doe jij aan incest of heb je heel erg pech?
Zo pech, mag ik ze dan lenen?
wss trok ie gewoon de verbinding dicht met z'n porno.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Verklaart ook waarom mijn internet uitviel paar uur geleden
En als je als Fok!-user heel close bent met een Fok!-lid van de familie, kan je je er dan in mengen of?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Incest, dat is net als kerst zo'n familiegebeuren bij ons.
jij wel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:19 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En als je als Fok!-user heel close bent met een Fok!-lid van de familie, kan je je er dan in mengen of?
Dan mogen jullie ook wel hier komen met kerst, mits je die 2 meeneemtquote:
Ik had Scarlett ook wel zo zien willen rennen, zo topless.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef behangplakker het volgende:
Nu heeft hij het spelletje door
Oi!quote:
Nee. Ik neem Duffy mee.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:21 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan mogen jullie ook wel hier komen met kerst, mits je die 2 meeneemt
maar het is dus door maisnon goedgekeurd ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
eh, ja
Want de hele versie is pas vandaag beschikbaar in Nederland, afgelopen weekend pas voor het eerst (in Australie)
Ik ga al kerst vieren met mijn eigen familie, sorry. Ik had je echt graag uitgenodigdquote:
Goed hoor, er is een half verslag van The Island, momenteel op veronicaquote:
Goed hoor, met jou?quote:
Misschien moet je ermee kappen en fulltime gaan werkenquote:
Was het maar kut.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:28 schreef reetveter het volgende:
hbo is kut
3 topics volgebaggerd in 1 dag.quote:Op dinsdag 2 september 2008 21:30 schreef behangplakker het volgende:
Bijna 300 posts, en nog geen 1000 views, dat is best goed
Goed voor het gemiddelde van de SCquote:
Potver, wie is deze spange smaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |