Ik was je voorquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
een ritje met haar zou ik best leuk vinden
Een ritje IN haar is nog leuker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:33 schreef gers het volgende:
[..]
een ritje met haar zou ik best leuk vinden
Oke dan heb ik niks gezegdquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vorige topic kwam ie ook met een quote van de eerste pagina aanzetten.
Doei hequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Een ritje IN haar is nog leuker.
Ik ben CSI:Miami kijken
Dat kan ik niet zien, mijn kaart doet het niet ofzo dat ik niet van zender kan verwisselen.quote:
quote:
Welke zender? Is wel goede film jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:47 schreef BobbyB het volgende:
The Island is trouwens bezig. Vond ik wel een een goede film destijds.
Veronica.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Welke zender? Is wel goede film ja
Ik ook. We kozen gewoon een film uit zonder te lezen waarover het ging. Bleek een mooie film te zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veronica.
Met Scarlet JetsersGing er toen onverwachts heen in de bios, in het begin echt zo van WTF?! maar als dan duidelijk word waar het om gaat en waarvoor zij daar zitten is het wel gaaf.
OP HET EIND GAAT DIE NEGERT DOODquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Veronica.
Met Scarlet JetsersGing er toen onverwachts heen in de bios, in het begin echt zo van WTF?! maar als dan duidelijk word waar het om gaat en waarvoor zij daar zitten is het wel gaaf.
Ja, en Steve Buscemi heeft een kleine rol erin. Weet niet wat ik met die vent heb, maar vind het altijd leuk als ie meespeelt.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:55 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik ook. We kozen gewoon een film uit zonder te lezen waarover het ging. Bleek een mooie film te zijn.
Ken ik niet, is dat die technicus? Waar de hoofdrolspeler eigenlijk niet mee mag praten? Je weet wel, de kerel die ook in the Big Lebowski speelt waarin hij genegeert wordquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en Steve Buscemi heeft een kleine rol erin. Weet niet wat ik met die vent heb, maar vind het altijd leuk als ie meespeelt.
Welke negert?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
OP HET EIND GAAT DIE NEGERT DOOD
Jaquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ken ik niet, is dat die technicus? Waar de hoofdrolspeler eigenlijk niet mee mag praten? Je weet wel, de kerel die ook in the Big Lebowski speelt waarin hij genegeert word
Ja, die gaat halverwege al dood hoor, prutserquote:
Hij had net de loterij gewonnenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke negert?
Deze?
[ afbeelding ]
Die gaat ergens in het halverwege al dood.
Hij is leip. Kan wel vet spelenquote:Op dinsdag 2 september 2008 21:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke negert?
Deze?
[ afbeelding ]
Die gaat ergens in het halverwege al dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |