Link?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
we hebben de snelslopende sc van heel fok!
Ahhh, de wiskunde-SCquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:22 schreef postmortum het volgende:
ik voorspel de echte nummer 1000 van onze sc ergens eind december
quote:
Hee, Remlof. Kun je even BH in de TT in BP veranderen. Paaskonijn heeft een foutje gemaaktquote:
Maar altijd KLB erbijquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
onze SC is variabel
Soms is het ook ONZ, GAM of MUZ.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:21 schreef BobbyB het volgende:
GMTAvolgens mij is gers mijn soulmate.
Sowieso zeggen dat je het tot onderwerp hebt geschopt terwijl je zelf het topic opentquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, Remlof. Kun je even BH in de TT in BP veranderen. Paaskonijn heeft een foutje gemaakt
Oja, en soms gaat het ook over auto's.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
onze SC is variabel
Soms is het ook ONZ, GAM of MUZ.
Helaas opende ik hem niet dus kan ik het nog zeggenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Sowieso zeggen dat je het tot onderwerp hebt geschopt terwijl je zelf het topic opent
Maak een pollquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:26 schreef gers het volgende:
we kunnen een wedstrijd houden
wanneer word topic 1000 geopend ?
Was meer tegen PKquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Helaas opende ik hem niet dus kan ik het nog zeggen
Die VW verziekt de boel.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oja, en soms gaat het ook over auto's.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog maar keer quoten. Zei je het gewoon of heb je een link als bewijs?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
we hebben de snelslopende sc van heel fok!
Dat dacht ik al, maar PK is hier niet dus ik denk ook niet dat hij dit gaat lezenquote:
dikke ... 3 bierquote:
inzichtquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:29 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nog maar keer quoten. Zei je het gewoon of heb je een link als bewijs?
Dan nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:30 schreef gers het volgende:
[..]
dikke ... 3 bier
dat zijn 1000 opties ofzo
Dat is Stephanie's auto en ik vind het een vet ding!quote:
Ik wil best samen met haar in die auto zitten hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is Stephanie's auto en ik vind het een vet ding!
[ afbeelding ]
Ze pimpt hem steeds meerHou helemaal niet van Golfjes, maar als ie van Stephanie is, issie wel gaaf.
een ritje met haar zou ik best leuk vindenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is Stephanie's auto en ik vind het een vet ding!
[ afbeelding ]
Ze pimpt hem steeds meerHou helemaal niet van Golfjes, maar als ie van Stephanie is, issie wel gaaf.
Vorige topic kwam ie ook met een quote van de eerste pagina aanzetten.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:30 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, maar PK is hier niet dus ik denk ook niet dat hij dit gaat lezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |