je kan geen pizza bakkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef 3lmo het volgende:![]()
![]()
Ja!
Trouwens...![]()
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Ja, beetje poprock. Maarrrr, ze is nice dus dat compenseert.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Plus ze is Australischdat is al een pluspunt en haar muziek is ook best te doen.
Het is wel een beetje Mickey Mouse rock, maar ach.
Nee, ik had 'm mee gehad naar mijn arbeiten. Maar toen was ik @ de MC Donalds wezen eten en toen kwam ik die pizza laatst tegen in de _KOELKAST_. Ik had 'm in de vriezer liggen, maar goed. Mee naar huis genomen, in de vriezer gedaan. Dus toen ie er vanavond in ging, bekeek ik die prachtige doos nog even. Ik citeer 'Niet opnieuw invriezen na ontdooiing.'. Tjaquote:
Gewoon met geluid uit naar de clip kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, beetje poprock. Maarrrr, ze is nice dus dat compenseert.
welke regels ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry, maar niemand houdt zich aan de regels hier?
Hoezo? Is het weer tijd voor naakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaa. 19:32, naakt tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo? Is het weer tijd voor naakt?
Moet ik ze slaan, BT?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, ik weet het. Het moet BP zijn ipv BHquote:
Hou jij ook al van vrouwelijk naakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bij deze verleng ik de naakt tijd tot 20:00
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
zal wel eens zoeken of ik een kekke foto heb
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |