je kan geen pizza bakkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:18 schreef 3lmo het volgende:![]()
![]()
Ja!
Trouwens...![]()
Before:
[ afbeelding ]
After:
[ afbeelding ]
Ja, beetje poprock. Maarrrr, ze is nice dus dat compenseert.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:21 schreef BobbyB het volgende:
Plus ze is Australischdat is al een pluspunt en haar muziek is ook best te doen.
Het is wel een beetje Mickey Mouse rock, maar ach.
Nee, ik had 'm mee gehad naar mijn arbeiten. Maar toen was ik @ de MC Donalds wezen eten en toen kwam ik die pizza laatst tegen in de _KOELKAST_. Ik had 'm in de vriezer liggen, maar goed. Mee naar huis genomen, in de vriezer gedaan. Dus toen ie er vanavond in ging, bekeek ik die prachtige doos nog even. Ik citeer 'Niet opnieuw invriezen na ontdooiing.'. Tjaquote:
Gewoon met geluid uit naar de clip kijkenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:24 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Ja, beetje poprock. Maarrrr, ze is nice dus dat compenseert.
welke regels ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Sorry, maar niemand houdt zich aan de regels hier?
Hoezo? Is het weer tijd voor naakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Jaaa. 19:32, naakt tijdquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:31 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoezo? Is het weer tijd voor naakt?
Moet ik ze slaan, BT?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, ik weet het. Het moet BP zijn ipv BHquote:
Hou jij ook al van vrouwelijk naakt?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:36 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En bij deze verleng ik de naakt tijd tot 20:00
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:35 schreef gers het volgende:
zal wel eens zoeken of ik een kekke foto heb
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:39 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik dacht dat ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?
Ja, ze leek daar net een kamperquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik dacht dat ooktoen deed ik die edit. Omdat die foto verkleind was zag ik het linkje van die site niet
en ik vond het maar een slutty meisje op de foto hahaha
eigenlijk nietquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maarre gers, jij dacht toch niet echt dat ik dat was op ene foto?
je wou een keiharde fallus ?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd trouwens zo gepwnd door een jongen net:
Ik: Ik kan nog wel ns langskomen natuurlijk
Hij: yeah sure...ohja we kunnen ook gamen
GAMEN?
En jij wilde....?quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:45 schreef Breathtaking het volgende:
Ik werd trouwens zo gepwnd door een jongen net:
Ik: Ik kan nog wel ns langskomen natuurlijk
Hij: yeah sure...ohja we kunnen ook gamen
GAMEN?
Ik ook niet, dat is geen excuus.quote:
Nee, dat nou ook weer nietquote:
quote:
Hoezo? Misschien geeft hij wel LAN-Party's? Hebben we meteen een Fok!-meetquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer nietmaar als een jongen zegt, laten we gamen. Klinkt het zo, ja, stom
?
Gamenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, dat nou ook weer nietmaar als een jongen zegt, laten we gamen. Klinkt het zo, ja, stom
?
Ja, en of ik m dan even wilde pijpenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gamen
Zei hij toevallig dat ie n00bs wilde ownen op CoD4?
behoorlijk stomquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
?
Muwhaha, ja ik ookquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef behangplakker het volgende:
Ik weet echt verrassend veel van gamen enzo voor iemand die nog nooit gegamed heeft
maar je bent niet eens een 15 jarig breezersletje.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en of ik m dan even wilde pijpen
Sommige mensen gebruiken hun fotoboek waar het voor bedoeld is.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Oke, die mensen hoeven ook niet te PM'en hoorquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken hun fotoboek waar het voor bedoeld is.
Ik ook, ik ben die vent op de laatste foto.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Sommige mensen gebruiken hun fotoboek waar het voor bedoeld is.
Nee een 17 jarige. Mijn favoriete smaak is ananasquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar je bent niet eens een 15 jarig breezersletje.
Boft hij even, jij hebt niks tegen slikken.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, en of ik m dan even wilde pijpen
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een breezer gedronken heb.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee een 17 jarige. Mijn favoriete smaak is ananasjouwe?
Nou, jippiequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Boft hij even, jij hebt niks tegen slikken.
Ja, dit weet binnenkort heel Fok!![]()
Oohquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een breezer gedronken heb.
Zoeen indruk heb ik wel van je hoor, met het posten van al die schöne jonge dames.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben die vent op de laatste foto.
Ik drink sowieso weinig dingen waar alcohol in zitquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:55 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Zoeen indruk heb ik wel van je hoor, met het posten van al die schöne jonge dames.
Volgens mij ben je de enige die het wat uit maaktquote:
Nouja mij maakt het dus eigenlijk niks uitquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Volgens mij ben je de enige die het wat uit maaktmoet ik het in mn handtekening zetten ofzo
?
Dat is ook saai zegquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik drink sowieso weinig dingen waar alcohol in zit
Mmmkay, tsja, als ik in een geile bui ben wil ik dat soort dingen nog wel ns postenquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja mij maakt het dus eigenlijk niks uitIk verbaas me er alleen over dat je zo open bent
goldstrike mijn ex was er gek opquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is ook saai zegnee ik vind breezer niet lekker (
) mijn voorkeur gaat uit naar tequilla, sambuca, goldstrike en dat soort drankjes
uhm, okequote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mmmkay, tsja, als ik in een geile bui ben wil ik dat soort dingen nog wel ns posten
Hahahaha. en toen had je geen reactie meerquote:
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef postmortum het volgende:
[..]
goldstrike mijn ex was er gek op
Tequilaquote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
) mijn voorkeur gaat uit naar tequilla, sambuca, goldstrike en dat soort drankjes
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mmmkay, tsja, als ik in een geile bui ben wil ik dat soort dingen nog wel ns posten
Nee ik zit er eerder aan te denken wat jou nou precies zo geil maakt, want een forum maakt mij niet dusdanig geil dat ik ga zeggen dat ik sperma wil slikken ofzoquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaha. en toen had je geen reactie meerik ben zo goed.
Nou ja, ik drink gewoon weinig alcohol omdat ik bijna altijd wel moet rijden, maar ik vind het ook niet zo heel lekker.quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Die ploatjes die ik post ook niet? Nou, dan is het daarmee ook afgelopen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee ik zit er eerder aan te denken wat jou nou precies zo geil maakt, want een forum maakt mij niet dusdanig geil dat ik ga zeggen dat ik sperma wil slikken ofzo
Jij hebt zeker nog nooit een White Russian gehadquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja, ik drink gewoon weinig alcohol omdat ik bijna altijd wel moet rijden, maar ik vind het ook niet zo heel lekker.
Niet?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nee ik zit er eerder aan te denken wat jou nou precies zo geil maakt, want een forum maakt mij niet dusdanig geil dat ik ga zeggen dat ik sperma wil slikken ofzo
Oke, de volgende keer dat jij zulke plaatjes post, zeg ik dat ik graag sperma slik oke?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die ploatjes die ik post ook niet? Nou, dan is het daarmee ook afgelopen.[ afbeelding ]
Dat forum maakt me ook niet geilquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
De tragiekquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Tequila![]()
Ik ging afgelopen zaterdag in een dronken bui naar een cocktailbar. Op zich niks mis mee, maar ik zag er tequila staan. Ik had daar wel even zin in dus ik bestel een tequila. Krijg ik seks on the beachAls ik seks on the beach wil, zeg ik wel seks on the beach, ik wilde tequila
Plek in de TS? wil je het topic openenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ben even weg, ik denk zo tot het volgende deel. Ik zou een plekje in de TS wel waarderen.
Je wilt in de TS?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik ben even weg, ik denk zo tot het volgende deel. Ik zou een plekje in de TS wel waarderen.
Jawel, maar haar taal was echt een obstakel dat we na een week al uit elkaar gingen.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:02 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt zeker nog nooit een White Russian gehad
Dan ben ik overtuigd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat forum maakt me ook niet geilik ben gewoon aangeboren geil
Het was een heus drama, tranen rolden over mijn wangenquote:De tragiek
Ik zal het doorgeven aan Paaskonijn maar volgens mij bewaard hij zich voor C.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Niet?![]()
Och armequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Dan ben ik overtuigd.![]()
[..]
Het was een heus drama, tranen rolden over mijn wangenDuffy was er niks bij
Hahaha, ik moest lachenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar haar taal was echt een obstakel dat we na een week al uit elkaar gingen.
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
Probeer nu eens Vodka, Kahlua en geklopte melk door elkaarquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar haar taal was echt een obstakel dat we na een week al uit elkaar gingen.
Je nee niks maare raak een beetje van m'n aprodinges van zo'n uitspraak.quote:
Hee doei hequote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef Breathtaking het volgende:
Ik krijg meteen leuke ads:
Waterbeheer
Complete natte infrastructuur stedelijk en niet stedelijk.
Maaaar ik ga. Fijne avond allemaal!
Neem je laptop in de klasquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:04 schreef reetveter het volgende:
Door school gaat mijn sociale leven er onder lijdenIk post amper nog
Nee, ik hou niet zo van alcohol.quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:08 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Probeer nu eens Vodka, Kahlua en geklopte melk door elkaar
wie is dat mokkeltje in je UIquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je nee niks maare raak een beetje van m'n aprodinges van zo'n uitspraak.
Doei
Mijne was het ook, en zelfs Fok! ging even ervandoorquote:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:03 schreef Breathtaking het volgende:
quote:Op dinsdag 2 september 2008 19:26 schreef Breathtaking het volgende:
Wie denk je?quote:
Altijd tochquote:
Wij zijn dan ook de FOK! bazen. Toch?quote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
we hebben de snelslopende sc van heel fok!
wij zijn ook echte bazenquote:Op dinsdag 2 september 2008 20:18 schreef postmortum het volgende:
we hebben de snelslopende sc van heel fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |